Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrouwjagersma schreef:
14-04-2018 19:49
Eens. Al die perfecte mensen, ik ben zo blij dat ze niet allemaal bij mij komen eten.

Chagrijnig. Morgen huis vol visite. Heb zelf nog steeds gezond leefpatroon. Hunker naar ongezond voedsel. Naturelchips vooral.
Dat wordt dus gojibessen voor je visite, en speltcrackers met tahin. Dan kom jij niet in de verleiding en je visite komt nooit meer terug, ik zeg win-win.
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 20:53
Dat wordt dus gojibessen voor je visite, en speltcrackers met tahin. Dan kom jij niet in de verleiding en je visite komt nooit meer terug, ik zeg win-win.
Breng VJ nu niet op ideeën! Ik ben uitgenodigd om alle restanten weg te vreten. Voor wat droog gekaai draaf ik niet op hoor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
14-04-2018 20:56
Breng VJ nu niet op ideeën! Ik ben uitgenodigd om alle restanten weg te vreten. Voor wat droog gekaai draaf ik niet op hoor!
Nou ja, ze mag de tahin wel opsturen hoor. Ik ben echt heel erg niet van gezonde leefpatronen maar toevallig ben ik dol op tahin.
Lady*Voldemort schreef:

Schenk er een lekker gembertheetje bij en helemaal klaar!
nouschi wijzigde dit bericht op 14-04-2018 20:59
0.68% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
Nee. Ik heb alle ingrediënten voor een ouderwetse hapjesschaal al in huis. Leverworst, grillworst, cervelaatworst, droge worst. Worst dus. Daar zit van alles in. Ik heb alleen ook 2 kilo Spaanse aardbeien gehaald bij Lidl. En die eet ik.
Ik ben ook dol op aardbeien.

Maar ik eet ze nooit, want als ik ze haal vreet mijn dochter ze op. En dan bak ik maar maar weer een ei :cry:
Aardbeien uit de winkel zijn helemaal niet zo lekker als echt zongerijpte aardbeien.
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 21:01
Ik ben ook dol op aardbeien.

Maar ik eet ze nooit, want als ik ze haal vreet mijn dochter ze op. En dan bak ik maar maar weer een ei :cry:
Zie je wel?
Ook samen gebleven met de vader zeker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
VJ ik heb ook aardbeien uit de Lidl gehaald. Heerlijk zijn ze! Ik heb ze dakpansgewijs en dubbeldik in plakken op een broodje met mascarpone (gemengd met limoensap, peper en munt) gelegd: Broodje Taart heet dat hier.
Lady*Voldemort schreef:
:HA:

Of ze kan een armeluistrifle maken dan maakt de visite meteen rechtsomkeer
charlottew88 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 21:12
13.29% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
14-04-2018 21:05
Aardbeien uit de winkel zijn helemaal niet zo lekker als echt zongerijpte aardbeien.
Klopt. Maar goed, met de moestuintjes wil het nog niet echt vlotten en het is alleszins beter dan een zak chips.

Klinkt lekker, Oudblond!
feow schreef:
14-04-2018 21:06
Zie je wel?
Vader heeft een fruitfobie, dus qua aardbeien hoef ik voor hem niet bang te zijn. Maar voor de rest: ja.
feow schreef:
14-04-2018 21:06
Zie je wel?
Dit. Anders had je ze lekker in je vrije weekenden kunnen eten.
Moiren’ schreef:
Breek me de bek niet open. Mijn allereerste ruzie met mijn allereerste vriendje ging precies over dit onderwerp.
Moiren’ schreef:
14-04-2018 21:13
Dit. Anders had je ze lekker in je vrije weekenden kunnen eten.
Oh, zo :lightbulb:

As we speak staat man zijn koffers te pakken.
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 21:16

Komt ie naar mij?
Moiren’ schreef:
Da's waar. En voor eigen zongerijpte aardbeien is het nog een beetje vroeg. Tomaten uit eigen tuin zijn ook zoveel lekkerder.
yasmijn schreef:
14-04-2018 21:19
Komt ie naar mij?
Niet meer genoeg aan de man?
nouschi wijzigde dit bericht op 14-04-2018 22:02
0.43% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-04-2018 21:25
Niet mee genoeg aan de man?
😂
yasmijn schreef:
14-04-2018 21:19
Komt ie naar mij?
Heb je mosterd in huis? Anders komt ie niet.
yasmijn schreef:
14-04-2018 21:27
😂
De man zit een domme film te kijken en ik ben zwaar in de mineur.
Noes, jij snapt waarom 🙄
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 21:28
Heb je mosterd in huis? Anders komt ie niet.
Meerdere smaken.
Zoon zijn kamer ruikt naar een palingrokerij. Het vuurkorvenseizoen is weer begonnen. jeej.
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 21:16

You go girl.
yasmijn schreef:
14-04-2018 21:28
De man zit een domme film te kijken en ik ben zwaar in de mineur.
Noes, jij snapt waarom 🙄
Ik denk dat ik het ook snap :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven