Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Blondje, slaapapneu kan inderdaad nare bijwerkingen hebben. Gelukkig is dat nu opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu Prada?

Wij gaan de volgende hindernis nemen. Het gaat ivf worden.
Jammer Twilight maar ik hoop dat ivf wel werkt.
Ik hoop heel erg dat IVF sneller resultaat geeft Twilight!

Ik heb eigenlijk weinig te melden. Man gaat straks op oefening, dus vannacht ben ik alleen. Soms vind ik het best wel lekker om het hele bed voor mij alleen te hebben. :$

Morgen schrijfworkshop waarvoor ik me heb opgegeven. Anders dan de cursus die ik doe gaat deze workshop specifiek over het schrijven van je eigen (levens)verhaal. Ik ben heel erg benieuwd. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin, maar dat is meer omdat ik gewoon zin heb om lui op de bank te hangen. Het wordt vast leuk en leerzaam, maar ik heb altijd wat moeite om mezelf in beweging te krijgen.
Jammer dat het zo moet twiight. Maar goed dat er IVF. Ik duim weer mee!
Zal ik stomme Belgengrapjes posten om je te entertainen Prada? Die ken ik namelijk allemaal! In het begin dat ik in NL woonde dacht werkelijk iedereen dat ze zo'n grap moesten maken. Tot op het punt dat ik al riep dat ze mijn gehele spaargeld kregen als ze een Belgenmop wisten die ik nog niet kende. De mop was dat mijn spaarrekening toen helemaal leeg was :hihi:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jammer Twilight, maar niet opgeven hoor. Ik denk aan je :heart:
Hier geen nieuws, vanmorgen is er wel bloed geprikt maar de dokter had een spoedje dus de uitslagen hoor ik dan wel van de dokter van wacht morgen.
Fijn weekend Snoepjes :lips:
Vandaag te horen gekregen dat mijn nieren nog maar voor 30% werken. Dat is stadium 3 van de 5. Dat was wel even schrikken. Gelukkig geen koorts meer gehad. Verder wacht ik nu maar de instructies af van mijn eigen arts af maandag.
Nou Prada,dat is geen leuk nieuws!
Beterschap!
Oei Prada, dat is weinig, is er nog kans dat je nieren weer opknappen?

Ik heb vandaag heel veel bloemenzaak gezaaid, ik ben benieuwd wat er opkomt!
Wat een naar nieuws Prada. Ik ben net als Aviv benieuwd of het nog op kan knappen. Ik hoop het zo voor je.

De schrijfworkshop vandaag vond ik niet zo leuk. De cursus die ik doe is beduidend leuker. Ik kon het met deze docent ook niet zo goed vinden. Nou ja, kan gebeuren. Ik weet nu wel dat ik niet zo gauw een cursus bij deze docent zou volgen (ze geeft ook verschillende cursussen daar).

Ik ga zometeen kaasfonduen. :heart: Ik heb bijna al mijn weight watchers punten opgespaard voor vanavond. Ik ga zooo genieten.

Fijne avond!
Ik heb geen idee of dat nog beter wordt. Een gezonde levensstijl is wel belangrijk maar die heb ik al. Ik moet dat maandag eens navragen of het een specifieke naam heeft en of er kans is op herstel/verbetering.
De verdenking is nog steeds dat het door al die antibiotica komt die ik kreeg voor mijn longen vanaf december. Want in december waren de nieren nog perfect.

Dankjewel Coetje, Aviv en Drackie.

Aviv, wat heerlijk dat je straks een tuin vol mooie bloemen hebt.
Drackie, geniet van je kaasfondue.
Cateau, wanneer krijg je de uitslag van de MRI?
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft :hug:
FiIee schreef:
14-04-2018 21:35
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft :hug:
Filee :hello: Ben je nog te lande? Leuk om je weer even te zien.
Prada wat een shitnieuws. Allebei je nieren? Of is dat nog niet specifiek onderzocht? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. :hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
14-04-2018 21:43
Filee :hello: Ben je nog te lande? Leuk om je weer even te zien.
Prada wat een shitnieuws. Allebei je nieren? Of is dat nog niet specifiek onderzocht? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. :hug:
Ja. Ik woon definitief weer in Nederland met mijn nieuwe liefdes (zowel hond als nieuwe vriend) :heart:

Helaas erg druk op werk en privé en helaas weinig tijd om mee te lezen op het forum.
Filee!!!!!. Leuk je weer te zien.
Blondje, dat is een goede vraag om mee te nemen naar maandag. Maar ik vermoed dat er dan eerst een biopsie genomen moet worden van beide nieren. Maar ik vraag het zeker even na.
Goede moed Prada en succes Twilight 👍🏻
Jammer van de cursus Drackie, volgende keer beter en heeft de fondue gesmaakt?
Haiiiii Filee 😄
Voor iedereen een heel prettig weekend gewenst 😘
Dankje Viva, voor jou ook een fijn weekend!
Prada'tje: :bigkiss:
Jeetj Prada, dat is niet niks. :hug:
Fijne zondag lieve Roepers :lips:
Hallo allen!

Heeft iedereen het een beetje naar de zin?

Heb lekker in het zonnetje koffie gedronken en heb mijn winterse huiskleren ingeruild voor de zomerse editie en ik moet melden, het is zeer goed te doen.

De zon is nu weg en er schijnt regen te komen vanmiddag, maar dat mag de pret niet drukken, want het wordt 25 graadjes van de week, dus dat wordt heerlijk genieten.
Hebben jullie al plannen voor als het zo warm wordt?
Zo, weer heerlijk gezongen. Vanmiddag maar op de fiets kruipen en hopen dat het weer het houdt. Ik hoop ook dat ik deze week tijd heb om van het mooie weer te genieten, want agenda leeghouden valt soms niet mee. Gelukkig wel druk op een fijne manier.

Filee, leuk dat je weer eens langswipt.
Omdat ik toch al chagrijnig ben; waarom moet de buurman toch per sé op zondagmiddag z'n halve zolder in een gatenkaas veranderen?
Ja joh, op de eerste mooie dag van het jaar is hier een buurman druk met een slijptol, zoals iedere eerste mooie dag van het jaar. Alles went...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven