VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Werk was prima te doen, viel 100% mee! Trein vanochtend was wel erg vol voor iemand die 10 maanden niets heeft gedaan , maar daarna was het gewoon prima. Hartelijke ontvangst, wel meteen flink wat projecten doorgeschoven gekregen, maar ook lekker dat ik er niet voor niets ben. En heerlijk: nog helemaal verder geen to do lijsten of achterstallige mail van dingen-die-je-eigenlijk-zou-moeten-hebben-gedaan, want er waren gewoon nog geen dingen. Ik wil eigenlijk elk jaar een nieuwe baan, want starten is fijn . Maar dit keer ga ik proberen het wat langer vol te houden, lijkt me ook wel beter voor gezins rust en ritme.

Ga nu nog even in bad plonsen en nette kleren uittrekken en dan lekker in bed tv kijken (lekker he wind ).
Wat fijn Lien! Je klinkt superenthousiast!

Ik heb de lijstjes van Pebbles en Wind netjes afgecheckt en wij hebben 4 kaartjes voor KW en een stapel van 125 plaatjes voor GP en KP!

Wat schattig dat die meisjes BRS kwamen halen, zeg!
quote:Mille schreef op 02 maart 2009 @ 16:58:

Zo zag het er niet uit Pammie, alsof je nog niemand kende

Zo voelde het ook niet

Lien, wat klink je enthousiast, leuk!
He Lien, je hebt zowaar een moment gevonden om de pc aan te zetten. Niet helemaal afgedraaid dus? Fijn hoor, je bericht klinkt positief!

Ik heb ook nog veel aan gisteren teruggedacht. Vond het ook echt bijzonder, en bijzonder gezellig. Ben benieuwd Elessie, of het gelukt is met de trui! Ik zag in het HEMA boekje volgens mij dat ze shirts in dezelfde felle kleur groen hebben als die in de trui zat, ik ga morgen even kijken of dat echt zo is en dan zo'n shirt kopen.

Vandaag ging hier goed, moest voor het eerst weer alleen de kinderen brengen en Knorrie halen. Knorrie had alleen een uur gehuild aan het eind van de dag op de creche en ik was een ruim half uur later daar dan normaal. De juf had de hele tijd gedacht dat ik zo wel zou komen, en hem daarom geen fles gegeven. Ik baalde dat ik niet gebeld had dat ik later was. Beetje schuldgevoel....

Ik heb alles al klaar voor morgen, ga zo maar even lekker lezen. Heb geen eens behoefte om al in bed te gaan liggen, ik ben misschien wel uitgerust .
Je klinkt enthousiast, Lien! Fijn.

Ook fijn dat ze meteen wat werk hadden liggen voor je.

GA begint!
Harrie is nog aan het sporten, kick 'n punch oid. Klinkt fanatiek. Ik ben aan het hangen, ook raar eigenlijk, ik heb het altijd zo druk denk ik. Vind het gewoon lastig om even niets te doen.

We moeten nog een boodschappenlijst voor HvS maken. Zal ik een aanzet doen op de LP?

En we moeten nog een restaurant bespreken. Moeten we perse op het park eten? Als ja, dan moeten we nog kiezen wel restaurant. Is dat Italiaanse wat? Ik weet niet meer zo goed wat er allemaal was, maar Italiaans spreekt mij altijd wel aan.
Leuk Lien, je klinkt best enthousiast! Collega's ook ok voor zover je ze gezien hebt?

Ach Morrie, arme Knorrie! Maar goed, gelukkig weet hij het nu al niet meer, dat scheelt. Dat houd ik mezelf altijd voor als er zoiets gebeurt, dat ik er langer mee zit dan het betreffende kind En ik kan me wel voorstellen dat je je een soort van -volslagen onterecht- schuldig voelt omdat ik dat zelf ook zou doen, maar aan de andere kant had ze natuurlijk ook gewoon wel die fles kunnen geven voor het geval dat je laat was, toch?

Wind, heb je nu dus ook die 5 plaatjes al die ik zondag vergeten was? Ik bedoel eigenlijk; staan ze niet meer op het lijstje omdat je ze al via iemand anders hebt of omdat je ze van mij zou krijgen? In het eerste geval kan ik er beter iemand anders blij mee maken, in het tweede geval stuur ik ze morgen even op
Is er een open haard? Maw moeten we haardblokken mee?

Ja, maar er was geen moedermelk meer Mille en ze weet dat ik wat moeite heb met de Nutrilon (ik had toevallig vandaag gezegd dat als de nood aan de man, dan mag vanaf nu wel Nutrilon) dus ze dacht het wel uit te zingen totdat ik er was. Is uiteindelijk ook gelukt .
Waardeert 'ie je alleen maar des te meer Morrie, als je er weer bent

Ik ga naar bed. Morgen echt een lange dag, ik moet voor achten de deur uit en mag blij zijn als ik om 22u weer thuis ben (lange werkdag met na de lessen nog vergadering en een gesprek met ouders en dan nog een cursusavond in andere stad..). Geen zin in!
Oef, succes Mille, klinkt pittig en inspannend!

Schorrie heeft trouwens een nieuwe juf. Leuk jong ding. Ik vertelde het Harrie en nu wil hij perse morgen Schorrie wegbrengen . Ik denk dat zo'n juf goed voor de emancipatie is .
Hi, ben ik weer! Aflevering viel een beetje tegen. Weer even wennen na een paar maanden PP.

Ja, ik wil wel uit eten! Why are you not suprised?

Ik vind italiaans ook altijd erg lekker! Reserveren lijkt me handig. ben je tenminste zeker van een tafel. Zeker met een grote (hoe groot is nog niet bekend hé?) groep.

Heeft 1 van ons gisteren nog foto's gemaakt?

Mille, ik zal morgen (lig nu lekker in bed ) even kijken. Volgens mij heeft hij er inmiddels nog maar 3 nodig! Geef ze anders maar aan een ander kindje hoor.
Ik ben aan die boodschappenlijst begonnen, maar hij is nogal kort. Aanvullen dus aub anders dan komt het niet goed met ons daar in dat gehucht.
Een nieuwe juf of een stagiaire?
Wind, ga ff naar LP ivm reserveren enzo, je loopt achter
Loop ik achter? Moet niet gekker worden....
Nieuwe juf.

De oude juf voor 3 dagen (hij heeft twee juffen) gaat een nieuwe groep doen, een voorbereidende groep op Groep 3 voor de kindjes van Groep 2. Snappie? Vanaf nu tot de zomer gaan de kindjes van groep 2 elke ochtend met zijn allen bij haar alvast wat meer leren op de groep 3 manier zodat de overgang wat minder groot is.

Maar hij moest dus een nieuwe juf, en dat is deze geworden. Ik denk dat ze 30 is ofzo, en de vorige juf en zijn huidige andere juf zijn denk ik 50 dus dat scheelt nogal in de ogen van de vaders verwacht ik .
Mijn thee beneden wordt koud. Ik ga hem ff halen.
Ik snap het

Ga je je thee halen of beneden opdrinken?
Ik heb de was gehaald voor de droger, maar de thee staat nog beneden.....
Dan is de thee nu echt koud.

Waarom ga ik niet gewoon slapen? Ik ben zo moe.

Morgen drukke dag op eht werk en eind van de middag met netwerkclub (vakgenoten van andere organisaties) afgesproken.
Lien , fijn dat je zo enthousiast klinkt!

Ik was even de spullen voor aangifte IB bij elkaar aan het zoeken maar heb nog niet alles gevonden. Morgen maar weer.

Voetbalplaatjes? Leuk, Nath! Zullen Pebbeltjes blij mee zijn.

Kefpep ligt te kwispelen in zijn slaap.

Ga hem even laten plassen, fietsen binnen zetten en dan in bed debiteuren/crediteuren kijken. We hebben een tv met DVD op slaapkamer, maar geen kabel of andersoortig iets dus kunnen we alleen DVD's kijken.

Ik ga woensdagmiddag met Klein Pebbeltje naar Kikker en zijn vriendjes, leuk!
quote:Morrie schreef op 02 maart 2009 @ 21:40:

Ik ben aan die boodschappenlijst begonnen, maar hij is nogal kort. Aanvullen dus aub anders dan komt het niet goed met ons daar in dat gehucht.HvS heeft ook een eigen supermarkt, die was redelijk uitgebreid (redelijk duur ook maar goed).
Leuk, Kikker vind ik zo leuk.

Ik ga nu echt naar beneden voor de thee. Weet niet of Harries les nou om half 9 of 9 begon dus weet ook niet of hij al bijna thuiskomt. Ga maar alvast beetje naar bed zo denk ik.
Kikker is leuk! Ik merk dat KW het nu pas leuk gaat vinden. BRS is helemaal van Brum, wat een kutwagentje is dat zeg.
Brum sucks.

Maar het is wel één van Mannies lievelingsboeken. 'GOED GEDAAN BRUM'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven