Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Oeeeh, John Legend.. come to mamma.. thanks Toet.

Hier is het weer bijgelegd. Hij belde op om excuses te maken, te vragen of ik goed had geslapen en een afspraak te plannen om van de week samen uit eten te gaan. Ghe, missie completed. Oh, en in zijn boosheid heeft hij dit weekend de hele schuur opgeruimd, her en der wat plintjes vastgezet en een fietsmand op mijn fiets gemonteerd.. allemaal dingen die al maanden moesten gebeuren. Ik zeg: Volgend weekend weer ruzie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 02 maart 2009 @ 13:50:

Ik zeg: Volgend weekend weer ruzie!Gnagna

Toet en Pim: enveloppen zijn verstuurd! En Pim, buurmeisje was blij ! Bleek vandaag dat de actie nog helemaal niet over is en heb ik weerplaatjes gekregen. Woensdag is trouwens ruilbeurs bij AH, voor wie het nog niet wist
Niet bijgelezen, even ei kwijt.

Vanmorgen werden er twee nieuwe medewerkers voorgesteld. Bij het handje geven, vertelde de rondleidende teamleider: Nou dit is Kjong, zij doet hetzelfde soort werk als wat jullie gaan doen, dus aan haar kun je altijd alles vragen...

Ik heb heeel hard op mijn wang en tong gebeten. Want deze teameider verdomde het zelfs maar mij uit te nodigen (lang verhaal, intern getouwtrek, reorganisatie en kwaad bloed, heeft niets met mijn functioneren te maken) voor een sollicitatiegesprek voor deze (mijn...) functies, waardoor ik over 4 weken aan de WW-nippel hang.

Ik was zo kwaad waardoor mijn hersenpan zoveel bloed kreeg, en ik nieuwe ideeen:

Opdrachtgever gebeld, gevraagd hoeveel vrije uren ik nog tegoed heb. Genoeg voor 4 dagen, is een werkweek. Internet open gegooid, en geboekt voor naar mijn meneer, zonder permissie van teamleider (krijg ik wel, nl geschikte vent, die het ook allemaal niet helpen kan)

De tyfus met z'n allen. Niksniet iemand anders inwerken, ik ga welverdiend luieren.

En nu maar eens naar huis.
voor Kjong. Wat een stom gedoe. Fijn dat je naar vent kan.

Wij gaan nu met zien vieren naar de chinees. Om te vieren dat ik mijn werk af heb (Hee, any reason will do ).

Go Pimpel!!

Gah.. in elk geval een goede reden om niet buiten te gaan roken, jammerend katvolk

En iets met paarse bolletjes dat nu boven de grond komt, dat zijn crocussen, want tulpen komen gewoon later.

Bambi, ik kan het gewoon niet geloven dat jullie zo lang boos kunnen blijven Dat kunnen Elvis en ik allebei niet.. en ik heb het wel eens geprobeerd hoor, vroeger met m'n zus nog.. maar ik ben gewoon niet geschikt voor 'niet praten'

(ook niet voor uitpraten, maar Elvis en ik beginnen daar een iets in te vinden.. hij is er nl. ook niet zo goed in)

Kjong.. bedankt voor de kaartjes.. maar de boeken waren hier dus al vol! Vond LE z'n achternaam wel zeer mooi.. hij heet eigenlijk naar z'n vader

Erg stomstomstom van op je werk.. maar eigenlijk wel weer heel fijn, dat je dús naar je vent toekan, zoineens.

Ik heb mezelf plechtig beloofd morgen actie te ondernemen op netwerken. Dat is nou net werk waar ik niet zo goed in ben

Niet veel spannends hoor.. gewoon mensen bellen en eens meelopen op afdelingen, dat werk. (~bibber~.. dan gaat het nog over mensen, met wie ik al gesproken heb ook)

Ik heb net op een combiknopjes gedrukt, waardoor ik nu raar beeld heb.. snel posten en uitzoeken hoe dat zit dus..
Later is nu
Heb je meegedaan met de actie Bam?

Wauw Pimpel, het is al een leuk rijtje cheers-leaders die Dream voor je maakt!

Wij zijn dus zomaar opeens met zijn viertjes uit eten geweest. Was leuk en lekker. Lang leve geld terug van de energiemaatschappij

Wil nu alleen maar bankhangen. En balen dat ik het voride seizoen van GA niet heb gezien, dus nu ook niet het nieuwe seizoen kan kijken. maar goed, als dat alles is vandaag heb ik best een leuk leven.
http://vrouw.nl/site/WIN_...n_pop/list_messages/16156

Als je nou John Legend niet wint ben je misschien wel blij met een zwemmende Baby Born?

(zo, ik ben lekker aan het promoten he? Nog even en ik word gediskwalificeerd hier. Sorry engeltjes, ik zal het vandaag niet meer doen!).
Tja Toet, dat was vroeger op school ook altijd zo, he; kwam er een nieuwe juf, was er altijd 1 kind bij dat altijd gelijk de grenzen uit moest testen. Net als jij nu;

"Mmmmm, een nieuw engeltje, hoever kan ik gaan???"

, Nee, volgens mij was Toet in de klas al net zo'n lieverd als hier!

Ik was trouwens ook een braverik, kan me geen vechtpartij herinneren. Of eentje, waarbij ik van een kerel in de kroeg een stomp in mijn buik kreeg en ik zo beledigd was dat ik alleen nog maar heeeeel hard kon huilen en de kerel vervolgens heftig op zijn lazer kreeg van zijn vrienden, gnagnagna...

Och Kjong, het is ook zo zuur allemaal. Groot gelijk dat je even heerlijk naar jouw vent gaat. Ik hou mijn ogen open voor een geschikte vacature voor je. Het gaat gewoon lukken, en snel ook!!!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik was inderdaad geen vervelende leerlinge. Mijn ouders kregen wel op elk gesprek (lagere en middelbare school) te horen dat ik zoveel kletste. Goh
Jij????

Daar kan ik me nou niets bij voorstellen....

Wat wilde ik nou toch typen?
jij ook al? Op ieder rapport en op ieder gesprek werd genoemd dat ik snel was afgeleid en te veel praatte. Precies dat comentaar gaan we krijgen over KK denk ik de komende jaren
Ik was ook zéér sociaal op school.
Grinnik Meave, nu denk ik dus dat jij met iedereen stond te zoenen
Goh.. wat een verrassing.. jullie kletsten veel op school? Ik heeelemaaaaaal niet M'n moeder vond dit trouwens ook zeer herkenbaar en maakte zich daar niet zo druk om. (dat ik net als zij geen huiswerk maakte, was minder)

Lekker en leuk Toet, saampjes uit eten!

Zo lekker spontaan
Later is nu
Ikke zoenen? Met iedereen? Echt niet...
Ik kletste helemaal niet veel op school, op de basisschool was ik echt superbraaf en op het voortgezet onderwijs, was ik er gewoon nooit. En daar pluk ik nu de vruchten van...

Wéér een dood dier hier: het konijn. Beest lag vanmiddag al wat raar in haar hok. (Lientje wilde ermee spelen, maar ze wilde er niet uit) nog even aangekeken, maar uiteindelijk toch maar naar de dierenarts. Wij dachten aan een gebroken pootje ofzo, dus Lientje was mee. Maar beest was gewoon helemaal op, uitgehongerd, uitgedroogd en alles begon al uit te vallen. Ech heeeel raar, want zaterdag heeft ze nog een hele bak leeggegeten en gisteren was de waterfles nog leeg, maar volgens de dierenarts kan het snel gaan. Beestje moest dus een spuitje en die arme Lientje was daar dus bij: ontroostbaar en haar verdriet overgedragen op Lot en Loen, dus wij zaten om 20.00 met drie hartverscheurend huilende kindertjes op het grote bed.

Verder drijven de geile katers ons inmiddels tot waanzin (Al lijkt Monster met volle teugen van haar slettenbestaan te genieten en geef haar eens ongelijk..) dus ik heb mijn buik wel even vol van (huis)dieren. In elk geval hebben Pompel en ik besloten dat er hier (behalve katten, uiteraard) geen beesten meer in komen. Het afgelopen jaar zijn er 3 goudvissen, 2 konijnen en 1 cavia gesneuveld bij ons: het is gewoon zielig voor die dieren om bij ons te komen.

Ach Kjong, ik zou ze ook niet in willen werken: stom gedoe en gróót gelijk dat je nu lekker naar je meneer gaat!!!

Roque, fijn dat de boel is aangekomen en fijn dat er weer wat onderweg is!
Meis heeft vanavond, totdat het eten werd opgediend, enthousiast zitten plakken met de plaatjes van Supra en die van mijn schoonouders (uitgezocht en doorgestuurd door Ayla). Helemaal blij met al die plaatjes die ze nog nodig had. hartelijk dank voor deze leuke post dus!
Achgossie Pimpel, wat sneu voor de kindjes (en de beestjes).
Goedenmorgen!

Pimpel, wat sneu voor konijn en de kinderen zeg.. Bah.

Hier behalve guppies ook geen huisdieren. En ook die guppies gingen in het begin steeds dood, tot verdriet van de kinderen, want wát deden ze fout? helemaal niets. Nu hebben we nakomelingen van de guppen bij mn zus en die zijn duidelijk sterker. Wel hebben we een redelijk 'vast' aantal, terwijl er veel jonge aanwas is. Maar het zijn er zoveel, dat valt niet op

En ik zou zo graag een hond willen... maar dat is niet slim/werkzaam enzo met 2 werkende mensen. Vind ik wel eens jammer. Ik mis het echt.

Koffie en Thee iedereen?

Ik ga vandaag weer stoppen met koffie.. en ik weet wat ik mijzelf hiermee aandoe. Maar het houden bij 1 of 2 koppen koffie kan ik dus niet, blijkt. EN nu zit ik weer met veel hoofdpijn, wat best eens zou kunnen komen door teveel koffie..

Duss.. thee voor mij

Fijne dag iedereen!
Later is nu

Go Pimpel
Later is nu
Och jee Pimpel. Wat sneu zeg. Zowel voor konijn als voor de kinderen.

Wow Bam, dat zijn nog eens ruzies. Zo productief wordt Madokus nou nooit van ruzie maken. Jammer.

Wat een kutsituatie Kjong. Ik kan me, in beperktere mate, voorstellen hoe je je voelt. 7 maanden zwanger van Bikkel werd ik er ook uitgezet. Had toen ook niets te maken met functioneren. Was beleidskwestie. Maar ondertussen kwam er wel doodleuk een ander om mij te vervangen. Wat ben ik boos geweest toen. Fijn dat je in ieder geval naar Kman toe kan.

Ik moet straks naar natuurgeneeskundige/fytotherapie mevrouw. Aan de hand van bloed- en urineonderzoek en een smaaktestje (?) geeft ze m.n. voedingsadviezen en supplementen. Ik ben benieuwd wat ik vanaf vanmiddag allemaal niet meer mag. Ben wel gemotiveerd om me waar dan ook aan te houden, want ben het bestaan als vloerkleedje goed zat. Ik leef als een monnik (inclusief het bijbehorende sexleven) vanwege de vermoeidheid, maar het helpt allemaal geen zier.

Echt niet dat ik teveel praatte op school. Heus niet hoor

Ik heb wel 2 x gevochten als kind. Is helemaal niks voor mij. Maar mezelf in elkaar laten beuken gaat me ook wat ver. Dus als de ander begint dan doe ik maar mee. Beide keren ben ik wel als winnaar uit de bus gekomen. Tja, als je het dan doet, moet je het natuurlijk wel goed doen.
Ik hoop dat het helpt dat je niet teveel hoeft te laten Madootje.. als ik zie hoeveel moeite ik al heb met koffie

(koffie is een vrij simpel te vervangen product, in feite.. waar koffie is, is meestal ook gewoon thee)
Later is nu
Door het ontbreken van Mims. Bloes en Lil hier op het forum en op mijn werkmail ga ik opeens denken dat ik misschien een werkbijeenkomst aan het missen ben...?!

*even gecheckt; pfieuw, ze zijn "gewoon" druk aan het werk in hun regio *

Dream, succes met koffiestop.

En Madootje, wat zei ze??

klinkt toch wel erg grappig Toet

De koffiestop gaat goed, tot nu toe Ik heb net 'granenkoffie' gekocht. Dronk ik vroeger wel. De kassajuffrouw bij de AH (waar overigens de plaatjes op waren) was geheel verbaasd dat zoiets bestond... en het leek haar heel lekker .. heeft ze het vast nog nooit gehad

Nee, gekheid, ik vond het vroeger dan wel en dan niet lekker, en dacht nu "ach, proberen"
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven