Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drinkies

Foto's van kast vóór en kast na opruim- en bakkenactie staan op NS.
Loretta is De Mol. Punt.

Tsskkkk de hele dag niets zeggen en dan hier gaan kletsen als ik visite heb . Vrienden kwamen eten. Lekkere broccolisoep gemaakt, hartige taart met kip en als toetje chocoladefondue . Was gezellig. Nu nog even bankhangen!
Peas on earth!
Drinkies

klinkt goed Erwt

Ik ben zo'n slechte moederrrr, snif. Gewoon Chica's tas met nieuwe schoenen die ze wilde laten zien op KDV en barbies vergeten. Sneu voor Chica, zo'n zeef van een moeder Maar tranen verdwenen toen ze een baby in buik mocht tekenen

Er zijn twee andere meisjes, waarvan een haar beste vriendinnetje, die ook broer of zus krijgen, dus ze zijn alleen nog daarmee bezig.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Star, ik heb vanmorgen Shaun het Shaap gezien. Ik vind hem grappig! Zo kan je je zoon dus best noemen, hoor.
Loretta is De Mol. Punt.
In navolging van Ceetje gaat Tony vanavond ook voor het eerst logeren bij mijn ouders. Vond dat eigenlijk best een goed plan! Als baby heeft hij wel al meerdere malen bij hen geslapen, maar niet echt bewust, nu hij al stuk ouder is. Ik ga hem zo wegbrengen.

Arma Chica! Wat vreselijk om zo'n moeder te hebben. Nu al vergeten worden... en de baby is er nog niet eens!
Loretta is De Mol. Punt.
Toch wel spannend nu hij ouder is, misschien wil hij wel midden in de nacht terug naar mama (daar vreesde ik iig voor )
Ik heb een Shaun!! Die zit hier al jaren op de leuning van de bank lekker oenig te kijken met z'n bolle oogjes. Shaun is leuk! Kess, kijk eens of je via You Tube ofzo 'A Close Shave' kan vinden. Ik heb enorm moeten lachen om dit filmpje! Vooral om de ontsnappingsscène: 100 schaapjes op 1 motor
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hier alvast een stukje:

Sheep rescue
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lekker ontopic ineens, die lammetjes in de OP

Spannend, Kess, ben benieuwd

Ik mag naar huus dus ajuus
Peas on earth!
Koppie thee?

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Rustig hier. Komt zeker door dat plaatje van Vish

Jaaa, stil hier. Wat zijn jullie allemaal aan't doen?

Wij slapen weer in ons eigen bed . Ennn ik slaap wonderbaarlijk lekker de laatste tijd (even afkloppen)

Hoest met de ijsjes Luun?

En met Eowman en werk?

En met de twee kinders die overdag de deur uit zijn Kess?

En met de Zwangeren?
Peas on earth!
Wat ik aan het doen ben? Op het weer aan het schelden
Ik ben aan het werk. Druk hier.

Eowman doet het best goed, solliciteert, is een geweldige huisman (ik heb hem gevraagd of hij er niet zijn baan van wil maken, heerlijk is dat zeg, gaan werken zonder eerst 2 uur bezig te zijn met kinderen voederen en aankleden en jezelf toonbaar maken, thuiskomen in een opgeruimd huis met het eten al klaar.... om 18.00 klaar zijn met het eten en de afwas, héérlijk )

En verder gaat het ook goed. Had ik al gezegd dat het druk was?

Fijn dat je lekker slaapt Erwtje! Houden zo!

En Star, waarom scheld je op het weer? Hier is het best lekker.
Omdat ik naar buiten wil en het ontzettend vies miezert.

Werk jij nu inmiddels al je vier dagen Eow?

Hopelijk zet het solliciteren toch wel wat zoden aan de dijk, al heb je hem ook wel graag thuis
Hier ook een beetje grauw, terwijl ik het gisteren zo lekker lenteachtig vond! Was er helemaal blij van! Maar ach... 't komt vast wel weer goed. Als jij nou heel hard scheldt, dan wordt het vast beter weer

Ik wilde eigenlijk tussen de middag even de stad in, snel bij de Hema shoppen... maar als 't echt miezert ga ik morgen wel in de herkansing...

Eow, lekker zo'n huisman

*gaat vanavond even aan Xan vragen of ie dat misschien ook ziet zitten*
Peas on earth!
Ja zo van 'pas op, weer, vrouw met hormonen, word maar snel beter' Zoiets Erwt?
Star.

Ik hoop ook dat hij snel weer werk heeft hoor

Hier ook beetje grauw, maar niet nat en niet koud.
Hier ook vies en grijs en miezerig. Gisteren ook heel mooi. Belachelijk toch, steeds die valse lente start. Haal die lammeren maar weer weg en mik er een sneeuwkonijn tegenaan

Ik ben sjacherijnig maar niet vanwege weer. Gewoon hormonaal en vanwege stomme interim. Iedereen heeft het met haar aan de stok. Had haar gisteren dingen doorgegeven en vandaag beweerde ze dat ik dat niet had gedaan en liet me niet uitpraten ervoer. Dus alleen gezegd tegen iedereen van administratie: kijk straks maar in je mail. En mail toen naar hele groep doorgestuurd, waaruit dus bleek dat ik haar wel op de hoogte had gesteld. Kreeg paar leuke mails terug

Iedereen wordt niet goed van haar, dus hoop dat er snel een nieuwe vast kracht komt en zij elders kan gaan schreeuwlelijken hoe alles moet.
Eowman de huisman, goehoed

En hoop wel dat hij snel nieuwe baan heeft (al moet je dan zelf weer gedeeltelijk aan de huusvrouwenbak )
Hier eigenlijk best lekker weer! In ieder geval droog en niet grijs. Maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk...

Lekker, dat je beter slaapt, Erwt. Je hebt die peulvrucht dus toch maar weggehaald onder je matras?

Heb je je collegegeld trouwens nog teruggekregen, Eow? Of is dat zo'n vreselijk bureaucratisch gebeuren dat je nog op antwoord aan het wachten bent?

Tony is terug van logeren. Het is hartstikke goed gegaan. Sliep gisteren om 21.15 (en dat is een normale tijd voor hem) en werd vanmorgen om 19.30 wakker omdat hij moest plassen. Supergoed! Hij vertelde vanmorgen wel dat hij alleen in bed even verdrietig was geweest. Verdrietig zonder tranen. Schatje!
Loretta is De Mol. Punt.
Inad.......zennnnnnnn.....
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven