Ongerust! Geïnjecteerd kan dat?
maandag 16 april 2018 om 23:13
Daar moest ik ook meteen aan denken. Dit is zo’n bijzondere angst dat het wel erg toevallig is.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-04-2018 21:37Er zijn wel meer topics geweest door een moeder die doodsbenauwd was dat haar kind(eren? ) AIDS zouden hebben opgelopen doordat iemand ze gestoken zou hebben met een besmette naald.
maandag 16 april 2018 om 23:40
Ben bang dat die man niets doorheeft. Diep van binnen zal zo een iemand als TO heus wel weten /aanvoelen dat er iets niet klopt aan haar beeld van de wereld om haar heen. Ze zal dus niets tegen haar man zeggen.
Voor dit soort dingen zou het toch wel fijn zijn als iemand te achterhalen valt. Het zal niet de eerste baby zijn die iets word aangedaan vanuit dit soort gedachten, om ze te 'redden"
Voor dit soort dingen zou het toch wel fijn zijn als iemand te achterhalen valt. Het zal niet de eerste baby zijn die iets word aangedaan vanuit dit soort gedachten, om ze te 'redden"
maandag 16 april 2018 om 23:41
Ja joh, geef een ander de schuld van jouw absurde gedrag.Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.
Meld je z.s.m. bij de huisarts, want volgens mij ben je nu in deze toestand niet eens in staat om voor een kind te zorgen. Hopelijk grijpt iemand in je omgeving ook snel in, want dit klinkt ernstig. Ben je weleens eerder psychisch zo in de war geweest?
maandag 16 april 2018 om 23:56
dinsdag 17 april 2018 om 08:32
To, ook ik raad je aan toch naar de huisarts te gaan. Al is het alleen maar omdat je jouw angsten niet onbewust op je kindje wilt overdragen. Geloof me, ook al probeer je dat niet te doen, je kind zal beïnvloed worden door jouw angst.
Als je wilt dat jouw kind gewoon kan opgroeien en niet ook slapeloze nachten heeft door angst, dan zul je deze stap moeten zetten en hulp zoeken om de invloed van angst op jullie levens te beperken.
Als je wilt dat jouw kind gewoon kan opgroeien en niet ook slapeloze nachten heeft door angst, dan zul je deze stap moeten zetten en hulp zoeken om de invloed van angst op jullie levens te beperken.