Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 19 april 2018 om 16:05
Dit is echt standje hopeloos zelfs voor een beelddenker.
ik zeg nep.
seks/vriend-gebruikt-dildo-en-filmt-dit ... #p28403888
seks/vriend-gebruikt-dildo-en-filmt-dit ... #p28403888
donderdag 19 april 2018 om 16:57
donderdag 19 april 2018 om 17:20
zazamaenade schreef: ↑19-04-2018 16:57Sjonge, in het sandalen-topic is iemand aan het hengelen die met dezelfde nick vindbaar is op instagram. Daar foto's met kinderen en vriendin. Het zal je vader of (ex)vriend maar zijn, lekker eeuwig vindbaar online ...
Snap ik nou niks van.
En dan nog een kerel die hihi zegt ook. Brrrrr.
donderdag 19 april 2018 om 17:55
Dat je iemands nick op gaat zoeken op instagram snap ik evenmin iets van.zazamaenade schreef: ↑19-04-2018 16:57Sjonge, in het sandalen-topic is iemand aan het hengelen die met dezelfde nick vindbaar is op instagram. Daar foto's met kinderen en vriendin. Het zal je vader of (ex)vriend maar zijn, lekker eeuwig vindbaar online ...
Snap ik nou niks van.
donderdag 19 april 2018 om 18:03
Iemand die een rare (hengel-) reactie geeft op een heel normale post van mij googel ik soms wel, ja.Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2018 17:55Dat je iemands nick op gaat zoeken op instagram snap ik evenmin iets van.
Zo probeer ik in te schatten wat ik het beste kan doen, negeren of iets anders. Ik vind het namelijk behoorlijk onprettig, maar wil niet te snel staffen.
Maar waarom heb jij hier commentaar op, dan ?
nounou
donderdag 19 april 2018 om 18:10
`zazamaenade schreef: ↑19-04-2018 18:03Iemand die een rare (hengel-) reactie geeft op een heel normale post van mij googel ik soms wel, ja.
Zo probeer ik in te schatten wat ik het beste kan doen, negeren of iets anders. Ik vind het namelijk behoorlijk onprettig, maar wil niet te snel staffen.
Maar waarom heb jij hier commentaar op, dan ?
Oh je mag van mij googlen wat je wil hoor. 't Is meer dat ik niet snap wat iemands beweegredenen zijn om een forummer te googlen, maar dat weet ik nu dus.
donderdag 19 april 2018 om 18:13
Dank voor de toestemming.Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2018 18:10`
Oh je mag van mij googlen wat je wil hoor. 't Is meer dat ik niet snap wat iemands beweegredenen zijn om een forummer te googlen, maar dat weet ik nu dus.
nounou
donderdag 19 april 2018 om 18:18
Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2018 18:10`
Hij schreef 'voeg me maar toe op Instagram'. Dan ga ik kijken hoor
donderdag 19 april 2018 om 19:01
En dan post hij ook nog eens hihizazamaenade schreef: ↑19-04-2018 16:57Sjonge, in het sandalen-topic is iemand aan het hengelen die met dezelfde nick vindbaar is op instagram. Daar foto's met kinderen en vriendin. Het zal je vader of (ex)vriend maar zijn, lekker eeuwig vindbaar online ...
Snap ik nou niks van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 19 april 2018 om 19:37
Die hengelt in elk topic.zazamaenade schreef: ↑19-04-2018 16:57Sjonge, in het sandalen-topic is iemand aan het hengelen die met dezelfde nick vindbaar is op instagram. Daar foto's met kinderen en vriendin. Het zal je vader of (ex)vriend maar zijn, lekker eeuwig vindbaar online ...
Snap ik nou niks van.
donderdag 19 april 2018 om 21:47
Hoe seksistisch!charlottew88 schreef: ↑19-04-2018 19:01En dan post hij ook nog eens hihi. Bij een vrouwelijke poster trek ik het al slecht maar bij een volwassen vent helemaal.
Je moet er gewoon een heel laag toontje bij denken, bij dat hihi. Een zware bas- hihi. Dan is het gewoon net zo erg als het meisjeshihi van een volwassen vrouw.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 19 april 2018 om 23:58
Och wat een Vreugd
En wat hebben we ons verheugd.
Onze oude vriend(in) is weer langs gekomen
En doet de modjes wissen en stomen
Dat is zijn/haar grote kwaliteit
En in zijn/haar strijd
Neemt hij/zij vrouw en muis al staffend mee
Dus u bent gewaarschuwd en in dit zeer specifieke geval voor twee.
En neen dichten is niet mijn sterkste kant
Maar het geeft wel een duidelijk signaal en een verband.
En wat hebben we ons verheugd.
Onze oude vriend(in) is weer langs gekomen
En doet de modjes wissen en stomen
Dat is zijn/haar grote kwaliteit
En in zijn/haar strijd
Neemt hij/zij vrouw en muis al staffend mee
Dus u bent gewaarschuwd en in dit zeer specifieke geval voor twee.
En neen dichten is niet mijn sterkste kant
Maar het geeft wel een duidelijk signaal en een verband.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 april 2018 om 00:04
Nope de TO wist de weg.Lampie1986 schreef: ↑20-04-2018 00:03Ik heb de reacties die zijn gewist niet gelezen.
Zo snel zijn ze met wissen blijkbaar.
Hebben ze een nieuwe gum gekregen ofzo?
En deze mods weten niets van dichten.
Ze worden ingezet in een spel, maar wedden dat jij en ik het vást niet snappen, onfatsoenlijk onaardig en zó negatief gericht zijn? Foei Enn en lampie!
*wacht maar totdat hij ploatsiesplekrechten heeft dan piepen ze wel anders*
(
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.