Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heerlijk het topic van S-meds! :heart:
Ttass schreef:
22-04-2018 14:27
Yep, precies hetzelfde doen waar je zelf tegen bent en wat je anderen verwijt. Alleen kunnen lezen en reageren vanuit de eigen emotie en het eigen beperkte referentiekader om anderen een gebrek aan empathie en nog meer te verwijten. En bij posts waar ze het niet eens is, direct op de man spelen want moralistisch heeft er maar 1 gelijk...
Je hebt gelijk hoor, ik hou ervan als mensen zichzelf zo belachelijk maken ;-D
GenieInABottle schreef:
22-04-2018 14:42
Yep, precies hetzelfde doen waar je zelf tegen bent en wat je anderen verwijt. Alleen kunnen lezen en reageren vanuit de eigen emotie en het eigen beperkte referentiekader om anderen een gebrek aan empathie en nog meer te verwijten. En bij posts waar ze het niet eens is, direct op de man spelen want moralistisch heeft er maar 1 gelijk...
Je hebt gelijk hoor, ik hou ervan als mensen zichzelf zo belachelijk maken ;-D
Ik zie het als een vorm van spiegel voor houden. Als een mens met gezond verstand kun je dit toch niet goedkeuren? Wat Annabel betreft!
Zó leer je mensen hier wel weer kennen. Wanneer Sylvana met de grond gelijk wordt gemaakt is niemand aanwezig maar wanneer Annabel die notabene jodenhaat verspreid en vluchtelingen als dobbernegers refereert, dan zijn de rapen gaar. Dit kun je niet eens verdedigen.
Ttass schreef:
22-04-2018 14:48
Zó leer je mensen hier wel weer kennen. Wanneer Sylvana met de grond gelijk wordt gemaakt is niemand aanwezig maar wanneer Annabel die notabene jodenhaat verspreid en vluchtelingen als dobbernegers refereert, dan zijn de rapen gaar. Dit kun je niet eens verdedigen.

Lul toch niet zo onzinnig, er wordt al jaren geprobeerd (tot aan meldpunt discriminatie aan toe) dat er actie wordt ondernomen tegen bepaalde topics, acties van Viva/mods en een handje vol forummers.
Star² schreef:
22-04-2018 14:50
Lul toch niet zo onzinnig, er wordt al jaren geprobeerd (tot aan meldpunt discriminatie aan toe) dat er actie wordt ondernomen tegen bepaalde topics, acties van Viva/mods en een handje vol forummers.
Je begrijpt mijn context toch wel?

Ik vind het ook grappig hoe snel de mods erbij zijn in het topic van S-Meds.
Ttass schreef:
22-04-2018 14:45
Ik zie het als een vorm van spiegel voor houden. Als een mens met gezond verstand kun je dit toch niet goedkeuren? Wat Annabel betreft!
Tja, dat is jouw mening. In mijn optiek heeft het weinig met spiegel voorhouden van doen, meer van de eigen hypocrisie goedpraten. Mag hoor, dat van mij is ook immers maar een mening.
Laat ik het zo zeggen: iemand met gezond verstand (wat dat dan ook moge zijn...) zou zo maar kunnen begrijpen dat dit topic inhoudelijk weinig feitelijk is en dat er genoeg forummers zijn die alleen in staat zijn vanuit hun buikgevoel te reageren. Zaken worden verdraaid weergegeven, uit de context gehaald, niet begrepen (en dan ook niet open staan voor uitleg) en ga maar door. Heel vermakelijk om te lezen, verspilde moeite om ook maar een poging te doen om inhoudelijk te discussiëren. En dan maar afvragen waarom een topic op actueel steeds ontspoord.
Ttass schreef:
Pardon?? Even een voorbeeld selectief lezen... In de topics over Sylvana zijn er hordes hier die voor haar opkomen en jij noemt al die forummers 'niemand' ??? Als iemand aangeeft dat Sylvana racistische uitingen doet, dan moet het vooral niet zo gelezen worden en ligt het dus ook aan de lezer. Als Naninga een uitspraak doet is het racistisch en als de lezer het anders ziet dan... juist ja... dan ligt het aan de lezer. Zucht.
Ttass schreef:
22-04-2018 14:52
Je begrijpt mijn context toch wel?

Ik vind het ook grappig hoe snel de mods erbij zijn in het topic van S-Meds.

Het topic staat er nog en er is welteverstaan 1 post gegumd. Valt allemaal reuze mee.
Same old, same old.
doornroosje9 schreef:
22-04-2018 13:44
Het leed dat dramatisering heet...
Ik haat jou. :whip:
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ttass schreef:

Och och och, daar lopen schelden en hier komen janken om medestanders.

Hypocrisie ten top dus.
Ksenija alweer een maandban. De vorige was nog niet zo lang geleden toch?
Solomio schreef:
22-04-2018 19:04
Voelt misschien zo.

ModeratorViva
dinsdag 9 januari 2018 23:39

"Ksenija heeft een maandban ivm op de man.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum"
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Solomio schreef:
22-04-2018 15:54
Ik haat jou. :whip:
Ik hou ook van jou. :lips:
Life is short. Eat dessert first.
marjorette schreef:
22-04-2018 18:41
Och och och, daar lopen schelden en hier komen janken om medestanders.

Hypocrisie ten top dus.
:applause:
LOEP ME MAAR aub.
Hmmm.
-Kia-Ora- schreef:
22-04-2018 19:11
Voelt misschien zo.

ModeratorViva
dinsdag 9 januari 2018 23:39

"Ksenija heeft een maandban ivm op de man.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum"
Nou, dat vind ik idd nog niet zo lang geleden.
Ttass schreef:
22-04-2018 14:27
Ja het moest gebeuren
Solomio schreef:
Je bedoeld "de volgende is niet snel genoeg" ? :biggrin:
Star² schreef:
22-04-2018 14:50
Ohhhhhhhh zijn ze dáár mee bezig .. ik dacht al dat ze vooral niks deden.
Ttass schreef:
Terecht dat Sylvana afgebrand wordt, die andere tuttebel ken ik niet.
De term ‘zwart subsidiesponsje’ over Typhoon (in een van de Sylvana-topics) zal wel weer gezellig bedoeld zijn maar ik heb toch maar eens gestaft. Zoiets gaat me echt veel te ver.
En de mods zouden standaard bepaalde topics in Actueel in de gaten moeten houden. Maar dat gebeurt toch niet.
Solomio schreef:
En terecht! In dat topic is ze echt (zoals in elk topic) uitermate beledigend, vals en onbeschoft. Dat mens geeft geen enkel empathisch vermogen! Soms vraag ik me echt af of ze daadwerkelijk zo is, of dat ze het erom doet. :-?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
23-04-2018 00:04
En terecht! In dat topic is ze echt (zoals in elk topic) uitermate beledigend, vals en onbeschoft. Dat mens geeft geen enkel empathisch vermogen! Soms vraag ik me echt af of ze daadwerkelijk zo is, of dat ze het erom doet. :-?
Ik heb het niet gelezen, maar ik geloof je direct.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven