Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Marana-- schreef:
24-04-2018 16:45
Dat wou ik ook net schrijven, dat ik van harte hoop dat het een trol is. Te stompzinnig, die reacties van haar in dat topic.

Misschien is ze wel ingehuurd door Sanoma om voor wat reuring te zorgen.
Marana-- schreef:
24-04-2018 16:45
Dat wou ik ook net schrijven, dat ik van harte hoop dat het een trol is. Te stompzinnig, die reacties van haar in dat topic.
En niet alleen daar. Werkelijk o-ver-al weet ze het beter. Als ze echt is, naar stuk vreten dan.
Hoop idd dat het een dikke trol is.
There is always something happening, and it's usually right now
april21042018 schreef:
24-04-2018 16:33
Niet te hopen.

Alle leuke forummers worden weggestemd geband.
Maar wel lekker klagen dat het forum saai geworden is.

Ik heb het hier niet over racistische forummers maar over forummers zoals Elle of Moiren of Hats die gewoon hun hart lieten spreken met af en toe een vloekwoord er tussendoor.

Zucht.
Moi zal trots zijn om daar tussen te staan :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lil0u is overigens niet de enige in dat topic die bizar reageert (maar wel de enige die er een stuk of 10 posts over doorgaat). Sugarmiss en BeetjeGek zijn net zo bezig he. Belachelijk dat je dat soort dingen durft te posten.
Marana-- schreef:
24-04-2018 16:46
Moiren is af en toe op het randje, Elle en Hats gingen er zeker over, hun bans zijn echt terecht. Als je zegt dat leuke forummers worden weggeband vind ik die 2 toevallig ontzettend slechte voorbeelden.
Dit.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Marana-- schreef:
24-04-2018 16:46
Moiren is af en toe op het randje, Elle en Hats gingen er zeker over, hun bans zijn echt terecht. Als je zegt dat leuke forummers worden weggeband vind ik die 2 toevallig ontzettend slechte voorbeelden.
Dit! Moiren komt wel terug hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Marana-- schreef:
24-04-2018 16:54
Lil0u is overigens niet de enige in dat topic die bizar reageert (maar wel de enige die er een stuk of 10 posts over doorgaat). Sugarmiss en BeetjeGek zijn net zo bezig he. Belachelijk dat je dat soort dingen durft te posten.
Ze heeft inmiddels haar excuses aangeboden aan TO. Dat vind ik dan weer fijn.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
24-04-2018 17:00
Ze heeft inmiddels haar excuses aangeboden aan TO. Dat vind ik dan weer fijn.
Gaat vaak zo bij haar. Die schreeuwt eerst, houdt dat zo lang mogelijk vol en als ze klem zit komen de sorry's. Naar gedrag, hou ik niet zo van.

En idd, er waren meer vreemde reacties. Triest.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 24-04-2018 17:05
7.53% gewijzigd
Nouschi schreef:
24-04-2018 16:53
:whistle:

Ik twijfel daaraan :hihi:
Marana-- schreef:
24-04-2018 16:54
Nou, zeg dat wel. Ik ben blij dat ik, toen bij ons de nood hoog, was van dit forum ben weggebleven. Dan had ik zoveel domheid/valsheid helemaal niet getrokken. Ik krijg nu alsnog de neiging om te slaan.
hebjehaarookweer schreef:
24-04-2018 17:08
Nou, zeg dat wel. Ik ben blij dat ik, toen bij ons de nood hoog, was van dit forum ben weggebleven. Dan had ik zoveel domheid/valsheid helemaal niet getrokken. Ik krijg nu alsnog de neiging om te slaan.
Toen het bij mij scheef zat heb ik juist een topic geopend en veel steun gehad, maar ik snap wat je zegt.
Het is hier net als irl, zolang je maar zichtbaar ziek bent wordt er totaal anders gereageerd.
Grobbekuiken_ schreef:
24-04-2018 17:12
Toen het bij mij scheef zat heb ik juist een topic geopend en veel steun gehad, maar ik snap wat je zegt.
Het is hier net als irl, zolang je maar zichtbaar ziek bent wordt er totaal anders gereageerd.
Klopt hoor, ik heb hier eerder ook veel steun ondervonden. Maar toen werd het forum door veel meer mensen bezocht. Nu weet je bijna zeker dat vooral de vaste gekkies even op je topic komen poepen, en daar pas ik voor.
Grobbekuiken_ schreef:
24-04-2018 16:48
En niet alleen daar. Werkelijk o-ver-al weet ze het beter. Als ze echt is, naar stuk vreten dan.
Hoop idd dat het een dikke trol is.
Helemaal met je eens en er valt niet omheen te forummen, ze zit werkelijk overal. En als het een trol is dan nog is het gewoon een heel vervelende trol. Beetje trol daar kan je lol mee trappen. (op eigen risico dan)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
24-04-2018 16:53
Huh?
Ik heb nooit racistische posts van Hats, Elle of Moiren gelezen hier.
Heb ik wat gemist??

Zij worden/zijn wel vaak geband.
Hats en Elle zelfs een perma.

Wel vind ik dat zonder Elle of Hats en nog veel meer forummers dit forum saai is geworden.

Hoop dat PKJ nooit een perma krijgt.
Hij houdt dit forum in stand, wat mij betreft.
Racisme is niet de enige reden waarom je een ban kunt oplopen he. Continu negatief gedrag, veel op de man posten, zuigen, allemaal heel legitieme redenen om permanent geband te worden. Geldt voor zowel Elle als Hats.

Oh ik besef me dat ik hiervoor gestaft kan worden, je mag niet schrijven over gepermabanden geloof ik. Mocht je me staffen, staf dan April ook ff in 1 moeite door he.
Iedereen gestaft!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
24-04-2018 18:05
Iedereen gestaft!
Kut
Marana-- schreef:
24-04-2018 17:53
Racisme is niet de enige reden waarom je een ban kunt oplopen he. Continu negatief gedrag, veel op de man posten, zuigen, allemaal heel legitieme redenen om permanent geband te worden. Geldt voor zowel Elle als Hats.

Oh ik besef me dat ik hiervoor gestaft kan worden, je mag niet schrijven over gepermabanden geloof ik. Mocht je me staffen, staf dan April ook ff in 1 moeite door he.
Het is zelfs bijna onmogelijk een ban voor racisme te krijgen hier.
Oh, ik herinner me vooral het in het kanaal gooien. Zuigen niet zo, maar dat zal dan wel.

Hoe dan ook zijn er wmb veel problematischere forummers waar nooit iets tegen gebeurd. En dan wel allerlei onzinnige waarschuwingen aan verder leuke, constructieve forummers vanwege een grapje. Niet iedereen is geband natuurlijk, sommige mensen zijn ook gewoon weggegaan, maar ook dat was vaak vanwege het rare beleid. Jammer.
Grobbekuiken_ schreef:
24-04-2018 18:06
Kut
Vajajay heet dat tegenwoordig.
april21042018 schreef:
Niet te hopen.

Ik heb het hier niet over racistische forummers maar over forummers zoals Elle of Moiren of Hats die gewoon hun hart lieten spreken met af en toe een vloekwoord er tussendoor.

Zucht.
Er zijn wel leukere forummers hoor, aparte voorbeelden noem je. Sowieso vind ik dat bannen en staffen onzin, behalve als het om racisme gaat. Die mogen van mij meteen gepermaband worden.
MaryCrawley schreef:
24-04-2018 18:08
Oh, ik herinner me vooral het in het kanaal gooien. Zuigen niet zo, maar dat zal dan wel.

Hoe dan ook zijn er wmb veel problematischere forummers waar nooit iets tegen gebeurd. En dan wel allerlei onzinnige waarschuwingen aan verder leuke, constructieve forummers vanwege een grapje. Niet iedereen is geband natuurlijk, sommige mensen zijn ook gewoon weggegaan, maar ook dat was vaak vanwege het rare beleid. Jammer.

Voor roepen 'tróóól!' kan je ook een ban krijgen.
Paar maanden geleden heb ik in een topic herhaaldelijk 'trol' geroepen. Nog geen waarschuwing gezien. Erg selectief als je het mij vraagt.
MaryCrawley schreef:
24-04-2018 18:08

De echte ellendelingen zitten vooral op Actueel. Begrijp niet dat die pijler niet wordt gesloten. Gister nog even dat topic van Meds gelezen, maar ik maak me dan weer zo kwaad om die walgelijke types met hun enge gedachten.
Fizzyhideous schreef:
24-04-2018 18:11
Er zijn wel leukere forummers hoor, aparte voorbeelden noem je. Sowieso vind ik dat bannen en staffen onzin, behalve als het om racisme gaat. Die mogen van mij meteen gepermaband worden.
Nou zeg dat. Heel typisch.
april21042018 schreef:
Niet te hopen.

Zucht.

Zal Moi leuk vinden om in één zin met Hats en Elle genoemd te worden :proud:

Moi heeft gewoon leukere dingen te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven