Ingescheurd door seks
donderdag 22 maart 2018 om 20:14
Goedenavond,
Sinds kort heb ik een nieuwe vriend met een aardig formaat in zijn broek. Bij het naar binnen gaan heb ik echt een paar minuten nodig om 'op te rekken' voordat we pijnloos seks kunnen hebben. Tijdens de seks heb ik ook geen problemen meer met het formaat. Nu heb ik de laatste keren erg lopen bloeden tijdens de seks en kwam ik er dus achter dat ik ongeveer 2/3 mm ben ingescheurd.
Hoe kan ik dit het beste laten genezen? En hoe kunnen wij dit voorkomen? We hebben lang genoeg voorspel en ik ben ook naar mijn idee goed nat.
Sinds kort heb ik een nieuwe vriend met een aardig formaat in zijn broek. Bij het naar binnen gaan heb ik echt een paar minuten nodig om 'op te rekken' voordat we pijnloos seks kunnen hebben. Tijdens de seks heb ik ook geen problemen meer met het formaat. Nu heb ik de laatste keren erg lopen bloeden tijdens de seks en kwam ik er dus achter dat ik ongeveer 2/3 mm ben ingescheurd.
Hoe kan ik dit het beste laten genezen? En hoe kunnen wij dit voorkomen? We hebben lang genoeg voorspel en ik ben ook naar mijn idee goed nat.
anoniem_366807 wijzigde dit bericht op 22-03-2018 20:36
0.19% gewijzigd
donderdag 22 maart 2018 om 20:24

donderdag 22 maart 2018 om 20:27
Dit maar het maakt natuurlijk wel uit of het 2-3 diep is of 2-3 cm in de hoogte en een dun snipje. Maar inderdaad huisarts laten beoordelen.
donderdag 22 maart 2018 om 20:28
2 à 3 cm of bedoel je tweederde cm (0,6 cm)? Dat maakt nogal uit.
In het eerste geval: naar de huisarts!
In het tweede geval: laten herstellen, kan lang duren. Evt smeren met vaseline. In de toekomst glijmiddel gebruiken, ‘tegenpersen’ bij het naar binnen gaan (dat wat je bij de gyn ook doet) en in missionaris beginnen waarbij hij probeert geen druk te zetten naar beneden (richting perineum).
In het tweede geval: laten herstellen, kan lang duren. Evt smeren met vaseline. In de toekomst glijmiddel gebruiken, ‘tegenpersen’ bij het naar binnen gaan (dat wat je bij de gyn ook doet) en in missionaris beginnen waarbij hij probeert geen druk te zetten naar beneden (richting perineum).
donderdag 22 maart 2018 om 20:37
Vaseline ga ik proberen! Bij het 'tegenpersen', komt er dan niet juist meer druk op te staan omdat ik mijn spieren samentrek?ippy schreef: ↑22-03-2018 20:282 à 3 cm of bedoel je tweederde cm (0,6 cm)? Dat maakt nogal uit.

donderdag 22 maart 2018 om 20:37
In dat geval zou ik het laten genezen zonder tussenkomst van een huisarts. Is het je perineum wat inscheurt? Daar heb je een olietje voor om de boel soepeler te maken, misschien heb je daar baat bij?Rozegordijen schreef: ↑22-03-2018 20:35Excuses, klinkt als ik het zo nalees inderdaad wel erg heftig. Maar het valt gelukkig wel mee! Had mm moeten zijn in plaats van cm.![]()

donderdag 22 maart 2018 om 20:38
euhhh, in de op staat mm? milimeter.
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 22-03-2018 20:40
Reden: oh op is gewijzigd... die had ik even gemist
Reden: oh op is gewijzigd... die had ik even gemist
0.16% gewijzigd
donderdag 22 maart 2018 om 20:41
donderdag 22 maart 2018 om 20:45
Is inderdaad het perineum wat inscheurt. Olie zal ik voor kijken, heeft dit een speciale naam?
Edit: Heb de OP inderdaad aangepast om verdere verwarring te voorkomen.

donderdag 22 maart 2018 om 20:51
Ik had ervan gehoord tijdens mijn zwangerschap maar de naam weet ik niet. Het wordt aangeraden om inscheuren te voorkomen of verminderen tijdens de bevalling. Even google op die combinatie loslaten.Rozegordijen schreef: ↑22-03-2018 20:45Is inderdaad het perineum wat inscheurt. Olie zal ik voor kijken, heeft dit een speciale naam?
donderdag 22 maart 2018 om 21:00
Weleda heeft die olie, kun je denk ik wel vinden bij De Tuinen (Holland&Barret)Rozegordijen schreef: ↑22-03-2018 20:45Is inderdaad het perineum wat inscheurt. Olie zal ik voor kijken, heeft dit een speciale naam?
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 22 maart 2018 om 21:02
Tja, tegenpersen is misschien niet het goede woord. Hier misschien iemand onlangs bij de gyn geweest die het beter kan uitleggen?
Qua olie denk ik dat je ook met ‘gewone’ olie uit de voeten kunt, het zal vooral met de bijbehorende massage te maken hebbeb: die bevordert de doorbloeding van de huid waardoor deze wat meer kan hebben.
Qua olie denk ik dat je ook met ‘gewone’ olie uit de voeten kunt, het zal vooral met de bijbehorende massage te maken hebbeb: die bevordert de doorbloeding van de huid waardoor deze wat meer kan hebben.

donderdag 22 maart 2018 om 21:36
Ik weet niet of dat zo verstandig is, zet ze dan niet meer druk op de perineum waardoor het makkelijker scheurt?

zondag 25 maart 2018 om 00:46
Als je niet naar HA wil/durft met je probleem, laat het dan minstens volledig herstellen en vermijdt even nieuwe seksuele betrekking. Probeer erna rustig op te bouwen. Seks met een groot formaat penis vraagt inderdaad de juiste voorbereiding en voorspel om the real deal vlot te ontvangen. Voldoende vocht is alvast essentieel, maar ook een partner die geduldig en voorzichtig is.
maandag 30 april 2018 om 18:00
Inmiddels een maand verder. Eerste 2 weken hebben we heel rustig aan gedaan en is het goed genezen. Nu ben ik gisteravond weer helemaal ingescheurd, nog erger dan eerst. Ook het perineum word steeds kleiner.. Opzich heb ik hier geen last van, ik voel het heel even maar al heel snel is de pijn weg.
Maar dat alles steeds onder het bloed gaat zitten is niet bepaald fijn. Wat kan ik nog meer doen om dit te voorkomen? Ik ben echt goed nat, we hebben ook genoeg voorspel en bouwen het rustig op, maar toch gaat het steeds mis..
Maar dat alles steeds onder het bloed gaat zitten is niet bepaald fijn. Wat kan ik nog meer doen om dit te voorkomen? Ik ben echt goed nat, we hebben ook genoeg voorspel en bouwen het rustig op, maar toch gaat het steeds mis..