Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 30 april 2018 om 18:10
Vind ik wel meevallen. Ik denk met dat soort uitspraken moet je niet gek staan te kijken dat je wordt gestaft. Terecht vind ik. Als je constant op het randje post krijg je dat.feow schreef: ↑30-04-2018 18:05Mwow.
Moi kan, na haar ban, vast heel goed voor zichzelf opkomen.
Maar het is toch meer dan zichtbaar dat ze met haar aversie die ze kennelijk oproept een bijzonder soort stroop aan haar bibs heeft hangen waar een schare stafjesfans heel erg blij van wordt? En waar de mods wel erg snel op happen?
Ik vind het jammer dat het hier zo streng wordt, en saaier. Laat forummers elkaar aanspreken, bijvallen, afvallen enz. Maar dat je na een openingspost vol dingen die niet als heel prettig voor de omgeving ervaren worden niet op de persoon mag reageren vind ik raar.
Moi verzon er geen dingen bij, ze gaf alleen woorden aan het gedrag die er bij pasten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 30 april 2018 om 18:12
Het staffen of het straffen? Staffen prima, maar de daaropvolgende straf, of het nou om slet of patat gaat, slaat nergens op vind ik.
maandag 30 april 2018 om 18:15
Je krijgt toch pas een weekban als je al meerdere waarschuwingen en andere bans hebt gehad? Dan weet je toch dat die ban eraan komt, lijkt mij.
...
Alsof dat nodig is? Net zo goed HRS gedrag.
enn wijzigde dit bericht op 30-04-2018 18:15
1.38% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hiervoor een ban vind ik terecht.
''Dat krijg je als je je als een achterbakse slet gedraagt. Succes. ''
Dat mag je toch wel op de man noemen.
nouschi wijzigde dit bericht op 30-04-2018 18:16
0.14% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 30 april 2018 om 18:16
maandag 30 april 2018 om 18:16
Het-groepje schreef: ↑30-04-2018 15:47Wat ik ook niet normaal vind. Heilige boontjes allemaal. Ben benieuwd hoe de gemiddelde zuurling reageert als zich een twintiger aan haar voeten werpt.
Ik kan je zeggen dat dat heeeeel lastig is
(ik dacht als een mantra 'je gaat straks met de kinderen eten *omg wat zou die aftershave zijn* je moet straks met de kinderen eten *tot waar loopt die tattoo* je moet straks met de kinderen eten *een appartement hier om de hoek. Voor grote mensen sex met lawaai* je moet straks met de kinderen eten, etc etc)
Het is echt heus helemaal als je tegen de 50 loopt en je je uiterste houdbaarheidsdatum voelt, echt best lastig.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 30 april 2018 om 18:17
Tuurlijk is het op de man, maar zijn 'we' zulke watjes geworden dat dit gegumd moet? Spreek iemand aan als je er last van hebt of lees er overheen.
maandag 30 april 2018 om 18:18
Dat weet ik, klopt. In dat topic is het ook heel duidelijk. Uitspraken die ik erger vind dan die sletopmerking zijn niet gestaft. Slaat ook nergens op. Maar de 'straf' op zich vind ik niet heel raar.
...
maandag 30 april 2018 om 18:19
Daar gaat het hier niet toch over, het gaat over staffen. Man het lijkt hier af en toe wel een kinderspeelplaats met een bankje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nodig? nodig? Was een erg lage post, waarom zou ik die niet staffen? Hij was behoorlijk op de man en behoorlijk kwetsend voor diegene, ja dan staf ik. Ik zeg het er ook bij trouwens.
Kon je forumvriendin niet voor zichzelf opkomen dan?
Ik vind het op dit forum juist een groot probleem dat er maar op los gestaft kan worden en dat de mods dan bans uitdelen, zonder weet naar de onderlinge verhoudingen tussen forummers te hebben.
maandag 30 april 2018 om 18:21
Maar wat is dan een goede oplossing? De mods hebben geen benul van de onderlinge verhoudingen, zeker wanneer mensen om de haverklap van nick veranderen. Dat is voor hun niet bij te houden.MonteCara* schreef: ↑30-04-2018 18:19Kon je forumvriendin niet voor zichzelf opkomen dan?
Ik vind het op dit forum juist een groot probleem dat er maar op los gestaft kan worden en dat de mods dan bans uitdelen, zonder weet naar de onderlinge verhoudingen tussen forummers te hebben.
...

MonteCara* schreef: ↑30-04-2018 18:19Kon je forumvriendin niet voor zichzelf opkomen dan?
Mss was die er toen niet.
Ik heb bijvoorbeeld wel eens opmerkingen over een ziek kind of een overleden forumster gezien. Dan ga ik niet wachten tot er iemand gekwetst is.
Gewoon omdat diegene het zelf wel af kan? Wel zo fair om te zeggen dat je staft.
Het gaat er toch ook over of de ban terecht is? Ik vind van wel. Als het niet gestaft was maar een mod leest mee had ze ook een ban gekregen.

maandag 30 april 2018 om 18:23
Misschien snap ik het niet helemaal, maar wat is er eigenlijk mis met het woord misbaksel?
Dat staat bij mij in het rijtje: oelewapper, flapdrol, padlarf, bladhark, weggewaaid dakraam etc.
Woorden als slettebak/hoer etc zul je me niet zien gebruiken, maar bovenstaande zeker wel.
Dat staat bij mij in het rijtje: oelewapper, flapdrol, padlarf, bladhark, weggewaaid dakraam etc.
Woorden als slettebak/hoer etc zul je me niet zien gebruiken, maar bovenstaande zeker wel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Vast wel, maar ze was er op dat moment niet.MonteCara* schreef: ↑30-04-2018 18:19Kon je forumvriendin niet voor zichzelf opkomen dan?

maandag 30 april 2018 om 18:29
Ik heb het topic gemist maar ik ben het hier roerend mee eens! Als zelfs dat al niet meer geschreven mag worden... Zonde dat je op het forum steeds meer op je tenen moet lopen.
maandag 30 april 2018 om 18:30
Zeker en daarom staf ik dus niet.