Date loopt mis
zaterdag 21 april 2018 om 17:14
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
maandag 30 april 2018 om 21:01
Heel goed dat je je eigen gedrag en drijfveren onder de loep neemt, maar ik lees vooral uitgesponnen analyses over hèm en zijn gedrag.safrat schreef: ↑30-04-2018 20:50Bovendien - al ben ik wat aanmatigend - lijkt mij dat het in perspectief plaatsen van deze gebeurtenis nogal wat van TO vraagt, want het gaat natuurlijk niet alleen om die jongen, maar ook om hoe zij heeft gehandeld. Dat is namelijk ook tussen alle frustratie en ongenoegen te lezen.
Ik bespeur een zucht naar drama en spanning en het cultiveren van deze ervaring. Maar goed, dat kan ook aan mijn waarneming liggen...
maandag 30 april 2018 om 21:28
Ik lees vooral onzekerheid. Het vragen om bevestiging / goedkeuring voor bijvoorbeeld haar reactie op het laatste tinderbericht of het terugbrengen van de kleding. En verder is ze toch duidelijk bezig met wat zij wil of nodig heeft. De rest is vooral een herhaling van wat er is voorgevallen en ja dat gaat vooral over hem. Wat maakt het uit?OopjenCoppit schreef: ↑30-04-2018 21:01Heel goed dat je je eigen gedrag en drijfveren onder de loep neemt, maar ik lees vooral uitgesponnen analyses over hèm en zijn gedrag.
Ik bespeur een zucht naar drama en spanning en het cultiveren van deze ervaring. Maar goed, dat kan ook aan mijn waarneming liggen...
maandag 30 april 2018 om 21:30
Het maakt mij niets uit hoor.safrat schreef: ↑30-04-2018 21:28Ik lees vooral onzekerheid. Het vragen om bevestiging / goedkeuring voor bijvoorbeeld haar reactie op het laatste tinderbericht of het terugbrengen van de kleding. En verder is ze toch duidelijk bezig met wat zij wil of nodig heeft. De rest is vooral een herhaling van wat er is voorgevallen en ja dat gaat vooral over hem. Wat maakt het uit?
maandag 30 april 2018 om 23:53
Lieve mensen,
Bedankt voor het meeschrijven, ik heb veel aan jullie gehad. Ik wil dit topic sluiten... Het is goed zo! Ik merk gewoon dat ik er in blijf hangen, en dat word er hier ook wel gezegd dat ik me zo druk maak om iets wat maar een maandje gaande is geweest en ik er hier pagina’s over vol schrijf, sorry daarvoor. Ik ben misschien nou eenmaal een gevoelsmens en ik kan er lang mee blijven zitten, en dat moet niet.
Ik heb het hier van mij af kunnen schrijven en heb veel aan jullie tips gehad. Aan mijn onzekerheid word gewerkt, ik ben er nog lang niet maar ben opweg.
Bedankt mensen!
Bedankt voor het meeschrijven, ik heb veel aan jullie gehad. Ik wil dit topic sluiten... Het is goed zo! Ik merk gewoon dat ik er in blijf hangen, en dat word er hier ook wel gezegd dat ik me zo druk maak om iets wat maar een maandje gaande is geweest en ik er hier pagina’s over vol schrijf, sorry daarvoor. Ik ben misschien nou eenmaal een gevoelsmens en ik kan er lang mee blijven zitten, en dat moet niet.
Ik heb het hier van mij af kunnen schrijven en heb veel aan jullie tips gehad. Aan mijn onzekerheid word gewerkt, ik ben er nog lang niet maar ben opweg.
Bedankt mensen!
maandag 30 april 2018 om 23:59
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Redrose. Dat is niet nodig.
Hopelijk kun je iets met de feedback die je gekregen hebt. Met ergens lang in blijven hangen doe je niemand kwaad, maar je maakt het zo onnodig moeilijk en langdurig voor jezelf. En dat is ook niet nodig.
Ik hoop dat je leert met je gevoelens en onzekerheid om te gaan en dat ze je in de toekomst niet steeds in de weg zitten.
Hopelijk kun je iets met de feedback die je gekregen hebt. Met ergens lang in blijven hangen doe je niemand kwaad, maar je maakt het zo onnodig moeilijk en langdurig voor jezelf. En dat is ook niet nodig.
Ik hoop dat je leert met je gevoelens en onzekerheid om te gaan en dat ze je in de toekomst niet steeds in de weg zitten.