Ultra dunne condooms

01-05-2018 12:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva mensen,

Ik ben op zoek naar 'ultra dunne condooms' in de maat 'MySize 69mm'.
Ik vind het verschrikkelijk om normale condooms te gebruiken want ze geven mij amper gevoel.

Weet iemand toevallig een website waar je ultra dunne condooms kunt kopen in mijn maat? Ik heb al verschillende websites bezocht zoals condoomanoniem/condoomfabriek, maar ze hebben geen speciale condooms in mijn maat.
Amazon? die heeft alles
Even mailen naar zo'n bedrijf. Zij hebben vast tips.
Volg. Heb ze ook lang gezocht maar nooit gevonden.
69 mm!? Damn zeg, dat is dikker dan mijn pols. o_o
RikM schreef:
01-05-2018 14:02
69 mm!? Damn zeg, dat is dikker dan mijn pols. o_o
Nee dat valt wel mee. De mysize 69mm is voor een omtrek vanaf 14 cm.
Zelf vind ik de mysize 64mm ( 13cm - 14cm) het prettigst voor mij in gebruik.
Een pols is al snel zo'n 19cm in omtrek.

Het is misschien handiger wanneer TO de verschillende merken via website bezoekt om zo zijn ultra dunne versie te vinden en dan te kijken of die ook voor grotere diameters dan de standaard geleverd worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Je hebt gelijk. Ik heb het even opgemeten (m'n pols dan) en het valt inderdaad wel mee.
jaw schreef:
01-05-2018 14:50
Nee dat valt wel mee. De mysize 69mm is voor een omtrek vanaf 14 cm.
Zelf vind ik de mysize 64mm ( 13cm - 14cm) het prettigst voor mij in gebruik.
Een pols is al snel zo'n 19cm in omtrek.

Het is misschien handiger wanneer TO de verschillende merken via website bezoekt om zo zijn ultra dunne versie te vinden en dan te kijken of die ook voor grotere diameters dan de standaard geleverd worden.
Ja dat hele “maatsysteem” van condooms slaat compleet nergens op.

69mm is de nominale breedte als je de condoom plat op tafel opmeet. Dit is voor omtrek 14 cm+ en dit wordt dan aangemerkt als : XXXL ....

Maar ik kan tot nu toe nog niks vinden, en die medewerker van zo’n website vertelde me dat je in zo’n kleine groep valt dat er weinig andere keus is in die maten.

Nu weet ik niet of ik gek ben, maar 15cm omtrek bij 18cm lengte is toch niet veel/groot? Ik vind dit een hele standaard maat en het is niet buitensporig groot. Kijk als je 17-18 cm omtrek hebt met 26cm lengte dan zit je in die uitzonderlijk kleine groep..

Ik snap er niks van. Het lijkt alsof ik een paardenlul heb maar dat is niet zo, ik vind het gek dat er met mijn maat al bijna niks te vinden is.
Ah, nou snap ik die nick ook.
spraakwaterval schreef:
01-05-2018 15:06
Ah, nou snap ik die nick ook.
Nee, ik zat in de keuken aan tafel. De tafel heeft mij inspiratie gegeven.
Vergeet niet, condooms zijn oprekbaar. Wat ook werkt is condooms van een ander materiaal te zoeken, die dus elastischer zijn. Het probleem van te strakke condooms is nu eenmaal dat ze de bloedtoevoer afknellen en daardoor ongemakkelijk zitten en ook het gevoel wegnemen. Alleen wil je weer niet dat ze bij het minste of geringste dus afglijden.

Voor de rest is het een kwestie van proporties. Verhoudingen. Dus ookal oogt het niet zo groot, wanneer je zelf al wat langer en breder bent, valt het dus niet zo snel op als alles in verhouding is.

En lengte is iets anders dan omtrek. een condoom hoeft echt niet de volle lengte te bedekken. Die kan evengoed tot halverwege komen. Je wilt alleen niet dat die de bloedsomloop afknijpt waardoor je moeilijker stijf kunt blijven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
De condomerie heeft ze.
Ik heb verschillende proefpakketjes besteld van mysize en andere merken, misschien val ik kleiner uit dan de maten die ze aangeven.

Bedankt allemaal voor het meedenken!
Tafelpoot1 schreef:
01-05-2018 15:05
Ja dat hele “maatsysteem” van condooms slaat compleet nergens op.

69mm is de nominale breedte als je de condoom plat op tafel opmeet. Dit is voor omtrek 14 cm+ en dit wordt dan aangemerkt als : XXXL ....

Maar ik kan tot nu toe nog niks vinden, en die medewerker van zo’n website vertelde me dat je in zo’n kleine groep valt dat er weinig andere keus is in die maten.

Nu weet ik niet of ik gek ben, maar 15cm omtrek bij 18cm lengte is toch niet veel/groot? Ik vind dit een hele standaard maat en het is niet buitensporig groot. Kijk als je 17-18 cm omtrek hebt met 26cm lengte dan zit je in die uitzonderlijk kleine groep..

Ik snap er niks van. Het lijkt alsof ik een paardenlul heb maar dat is niet zo, ik vind het gek dat er met mijn maat al bijna niks te vinden is.
Met die afmeting heb je echt geen MySize 69 nodig, eerder 60 of eventueel 64. Maar Playboy heeft dunne condooms is grote maten, werken prima
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-05-2018 13:04
Reden: spam
99.06% gewijzigd
Met de afmetingen die je doorgaf, is MySize 69 wellicht te groot. Een juiste keuze van condoom maken is wel belangrijk. Gewone dunne condooms gebruiken voor een groot formaat van penis is absoluut geen goed idee. Doordat het rubber rekt, krijg je ze misschien nog net om, maar gaan ze aan flarden scheuren zodra je gaat copuleren.
Lelo hex. Ruiken ook lekkerder en schuren bij de vrouw ook niet!
Geen idee wat de omvang is van deze condooms, maar mijn vriend gebruikt de AH condooms extra dun en vindt die nog steeds beter dan al die merk condooms qua gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven