Onbeschermde seks
woensdag 2 mei 2018 om 16:43
Jaa hoooii ik heb dus een probleem, ik ben 16 en slik de pil, maar heb vorige week donderdag per ongeluk onbeschermde seks gehad. De pil was ik de dag ervoor vergeten maar heb ik de dag zelf wel 2 keer ingenomen haha ik heb donderdagavond ook nog een morningafterpil gehaald. Ik heb maandag m’n laatste pil geslikt, maar het is ni woensdag en ben nog steeds niet ongesteld. Is de kans er dat ik zwanger ben en hoe groot is deze ongeveer? En is het normaal dat ik nog niet onesteld ben? Ik heb de pil namelijk 6 weken zonder stop geslikt

woensdag 2 mei 2018 om 16:45
Goed dat je de morning after pil hebt gehaald!
Je zal niet zomaar een doorbraakbloeding krijgen ivm de pil. Gewoon je normale schema weer oppakken en nooit meer vergeten er één in te nemen.
En als je er weer één vergeet, kijk vooral in de gebruiksaanwijzing ipv er 2 in te nemen...
Je zal niet zomaar een doorbraakbloeding krijgen ivm de pil. Gewoon je normale schema weer oppakken en nooit meer vergeten er één in te nemen.
En als je er weer één vergeet, kijk vooral in de gebruiksaanwijzing ipv er 2 in te nemen...
anoniem_131446 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 16:45
0.52% gewijzigd

woensdag 2 mei 2018 om 16:45
Je hebt per ongeluk onbeschermde seks gehad? Ik vraag me af hoe dat gaat.
Er van uitgaande dat je de morning afterpil hebt gehaald én hebt ingenomen op donderdag, en je pas afgelopen maandag je laatste pil hebt geslikt, heb je echt nog wel even de tijd om te wachten op je onttrekkingsbloeding. Ik werd vaak op dag 4 of 5 na laatste pil 'ongesteld'.
De kans dat je zwanger bent acht ik klein.
Er van uitgaande dat je de morning afterpil hebt gehaald én hebt ingenomen op donderdag, en je pas afgelopen maandag je laatste pil hebt geslikt, heb je echt nog wel even de tijd om te wachten op je onttrekkingsbloeding. Ik werd vaak op dag 4 of 5 na laatste pil 'ongesteld'.

woensdag 2 mei 2018 om 16:50
Ik denk dat je op je 16e nog geen SOA-test hebt gedaan en je sex-vriendje ook niet. Dus gebruik de volgende keer óók een condoom s.v.p.!
(by the way: er moet officieel een half jaar zitten tussen SOA-test voor HIV, dus: eerst testen, is dat goed, dan nog 6 maanden met condoom, dan weer testen en dan kan je zonder. Mits jullie allebei, zeker weten, monogaam zijn...)
(by the way: er moet officieel een half jaar zitten tussen SOA-test voor HIV, dus: eerst testen, is dat goed, dan nog 6 maanden met condoom, dan weer testen en dan kan je zonder. Mits jullie allebei, zeker weten, monogaam zijn...)

woensdag 2 mei 2018 om 16:57
Hoe heb je in hemelsnaam PER ONGELUK onbeschermde seks gehad? Er wandelde een piemel voorbij en die glipte naar binnen?
Sorry, niet aardig maar echt meid, eerst nadenken en dan pas doen.
Slim dat je de morning afterpil gehaald hebt. Nu naar de huisarts voor een SOA test en naar de drogist voor condooms, mocht er een vervolg komen.
Slim dat je de morning afterpil gehaald hebt. Nu naar de huisarts voor een SOA test en naar de drogist voor condooms, mocht er een vervolg komen.
woensdag 2 mei 2018 om 16:58
Ja we waren dronken dus vandaar dat we niet aan een condoom hebben gedachtMorgenstond schreef: ↑02-05-2018 16:45Je hebt per ongeluk onbeschermde seks gehad? Ik vraag me af hoe dat gaat.
woensdag 2 mei 2018 om 16:59
Ik ben niet jarig ofzo?

woensdag 2 mei 2018 om 17:02
Ik bedoel vorig week was de laatste schooldag voor de eindexamens.

woensdag 2 mei 2018 om 17:09
Dronken voor je 18e.. Hoe kom je aan alcohol voor je 18e? Wat zeggen je ouders hier van?Kippykluif schreef: ↑02-05-2018 16:58Ja we waren dronken dus vandaar dat we niet aan een condoom hebben gedacht
woensdag 2 mei 2018 om 17:13
Na 3 maanden kan een hiv test gedaan worden .Courage-- schreef: ↑02-05-2018 16:50Ik denk dat je op je 16e nog geen SOA-test hebt gedaan en je sex-vriendje ook niet. Dus gebruik de volgende keer óók een condoom s.v.p.!
Soa testen kunnen eerder. Sommigen al meteen na het oplopen van risico.
https://aidsfonds.nl/hiv-aids/testen/wanneer

woensdag 2 mei 2018 om 17:16
Als die het zouden weten had TO bij de huisarts gezeten ipv op een forum vermoed ik zo...
Extra les TO: geen dingen doen die je niet zou durven vertellen, helemaal niet als het zulke gevolgen kan hebben.
woensdag 2 mei 2018 om 17:17
Ik bedoel dat we gewoon per ongeluk waren vergeten een condoom te gebruiken, en heel lief van jullie over de soa-tests maar het was met m’n vriendje en we zijn elkaars eerste bedpartners dus het gaat voornamelijk om de rest en er zijn geen soa’s aanwezig hahalise1985 schreef: ↑02-05-2018 16:57Hoe heb je in hemelsnaam PER ONGELUK onbeschermde seks gehad? Er wandelde een piemel voorbij en die glipte naar binnen?
woensdag 2 mei 2018 om 17:18
Ik vraag hier niet om meningen maar om hulp

woensdag 2 mei 2018 om 17:24
Die krijg je ook: bel de huisarts en doe een SOA test. Aldus iemand die daadwerkelijk zwanger was op jou leeftijd. Lees over de meningen heen en doe wat met het advies.
woensdag 2 mei 2018 om 17:55
Joh, dat is de beste vorm van seks. Ook heel goed om jong kinderen te krijgen. Dan kan je met 36 op de kleinkinderen passen.
TO.
Lees even de bijsluiter van de Pil en de bijsluiter van de MAP. Voor de volgende keer weet je het.
Verder kan je nu toch echt niets doen dan wachten. Over twee weken, 14 dagen, doe je een zwangerschapstest en over 28 dagen nog een. Ben je beide keren niet zwanger, dan ben je er goed mee weggekomen. Ben je wel zwanger, dan hoeven jullie je pas zorgen te gaan maken over het vervolg traject.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 2 mei 2018 om 18:27

woensdag 2 mei 2018 om 18:34
Of gewoon je opleiding afmaken. En een paar jaar later met een glas wijn en benen omhoog op de bank toekijken hoe je leeftijdsgenoten rammelende eierstokken hebben, panisch alcohol en gerookte zalm mijden enzovoorts en hun leven laten draaien om de bevruchting en daarna tot hun ellebogen in de spuitluiers zittenBobSwinkels schreef: ↑02-05-2018 18:27Is toch goed om zo vroeg kinderen te krijgen? Kan je op je 19e al 3 kinderen hebben terwijl je in een trailerpark woont met 1 of andere alcoholistische vent. Gezellig samen 3 van die aso's groot brengen, zo draagt iedereen wat bij aan de maatschappij.