Onbeschermde seks
woensdag 2 mei 2018 om 16:43
Jaa hoooii ik heb dus een probleem, ik ben 16 en slik de pil, maar heb vorige week donderdag per ongeluk onbeschermde seks gehad. De pil was ik de dag ervoor vergeten maar heb ik de dag zelf wel 2 keer ingenomen haha ik heb donderdagavond ook nog een morningafterpil gehaald. Ik heb maandag m’n laatste pil geslikt, maar het is ni woensdag en ben nog steeds niet ongesteld. Is de kans er dat ik zwanger ben en hoe groot is deze ongeveer? En is het normaal dat ik nog niet onesteld ben? Ik heb de pil namelijk 6 weken zonder stop geslikt
woensdag 2 mei 2018 om 21:17
Zoheyyy... Ik dacht even dat dit het FoK! forum was.BobSwinkels schreef: ↑02-05-2018 18:27Is toch goed om zo vroeg kinderen te krijgen? Kan je op je 19e al 3 kinderen hebben terwijl je in een trailerpark woont met 1 of andere alcoholistische vent. Gezellig samen 3 van die aso's groot brengen, zo draagt iedereen wat bij aan de maatschappij.
Maar ook hier steeds meer: Effe lekker neer sabelen....
"jong meisje vraag tips vanwege onbeschermde seks" en meteen "heb ze mogûh 3 koters in een trailerpark met een alcoholist" Want Trailertrash (?)
(Iemand kijkt blijkbaar teveel amerikaanse TV programma's)
vrijdag 4 mei 2018 om 23:58
Uh ja gewoon je mond houden er bestaat zoiets als abortus dus er zouden nog andere mogelijkheden zijn geweest maar als het 1 keer fout gaat betekent dat niet dat het vaker gebeurdBobSwinkels schreef: ↑02-05-2018 18:27Is toch goed om zo vroeg kinderen te krijgen? Kan je op je 19e al 3 kinderen hebben terwijl je in een trailerpark woont met 1 of andere alcoholistische vent. Gezellig samen 3 van die aso's groot brengen, zo draagt iedereen wat bij aan de maatschappij.

zaterdag 5 mei 2018 om 00:02
Tip: zet een wekker voor de pil en zorg dat je condooms bij je hebt als je weet dat je gaat drinken.Kippykluif schreef: ↑04-05-2018 23:58Uh ja gewoon je mond houden er bestaat zoiets als abortus dus er zouden nog andere mogelijkheden zijn geweest maar als het 1 keer fout gaat betekent dat niet dat het vaker gebeurd
Dan verklein je de kans dat het nog eens gebeurd, al helpt de schrik waarschijnlijk nu ook al wat, als je genoeg drinkt is die angst snel vergeten. Al contact met de huisarts gehad?

zaterdag 5 mei 2018 om 22:02
Ik deel hem niet zo vaak uit maar jij verdient eenKippykluif schreef: ↑02-05-2018 16:58Ja we waren dronken dus vandaar dat we niet aan een condoom hebben gedacht

anoniem_208712 wijzigde dit bericht op 05-05-2018 22:05
1.40% gewijzigd

zaterdag 5 mei 2018 om 22:05
Laat je ook ff op SOA's testen en over 6 maanden nog een keer.Kippykluif schreef: ↑04-05-2018 23:58Uh ja gewoon je mond houden er bestaat zoiets als abortus dus er zouden nog andere mogelijkheden zijn geweest maar als het 1 keer fout gaat betekent dat niet dat het vaker gebeurd
En drink niet meer zoveel dat je niet meer denkt aan een condoom als je seks hebt.