Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
iceteapeach schreef:
30-04-2018 22:43
Gogogo Valentina, ik ben benieuwd of je wat gaat horen.
ik ook, en ik lach me er helemaal slap om.
als hij niet reageert heb ik er een hoop plezier om gehad.
wij slapen nooit.
Waar is dit topic voor. En is Tinder echt puur voor de sexafspraakjes?
valentinamaria schreef:
30-04-2018 22:09
als hij snel genoeg is geweest heeft hij mijn nummer, we hebben nog een paar minuten gekletst.
account verwijderd omdat ik tinder weer zat ben.
Heb je hem verwittigd dat je je account ging verwijderen? Je moet er niet zo maar van uitgaan dat hij het meteen ergens opgeslagen heeft. Zou ik alleszins niet gedaan hebben.
Hadewychh schreef:
01-05-2018 09:18
Heb je hem verwittigd dat je je account ging verwijderen? Je moet er niet zo maar van uitgaan dat hij het meteen ergens opgeslagen heeft. Zou ik alleszins niet gedaan hebben.
ikhad hem gevraagd of hij wilde daten,of dat hij alleen maar wilde chatten.
hij wilde me graag zien.
dus ik zei dat ik mijn account ging verwijderen omdat ik wel klaar was met al die chattende mannen.
hij vroeg me wanneer ik kon.
ik zei vrijdag, stuurde mijn nummer, en dat hij maar moest laten horen of hij kon.
toen heb ik mijn account verwijderd.
wij slapen nooit.
Pfft, hoe kappen jullie op een beetje vriendelijke manier gesprekken af van mensen waar je bij nader inzien toch weinig mee hebt op de app? Ben nu aan het appen met een jongen, best standaard gesprekken, maar nu begroet hij me vanochtend ineens met: ''Goedemorgen prinsesje'' :pukey:
Chocoladeaardbei schreef:
01-05-2018 12:25
Pfft, hoe kappen jullie op een beetje vriendelijke manier gesprekken af van mensen waar je bij nader inzien toch weinig mee hebt op de app? Ben nu aan het appen met een jongen, best standaard gesprekken, maar nu begroet hij me vanochtend ineens met: ''Goedemorgen prinsesje'' :pukey:
gewoon verwijderen als het je niks lijkt.
wij slapen nooit.
Wat nou gewoon afkappen? Je kan toch zeggen, 'Sorry ik merk toch dat ik een bepaalde klik mis en wil graag t contact laten voor wat het is. Zou het waarderen als je mijn nummer verwijderd' Alsjeblief zeg, behandel mensen als mens en niet als afval.

Zo dat is eruit. HOE moeilijk is het om iemand met respect te behandelen.

Hier een aantal tinders tegen gekomen waarvan ik hoop op een match. Verder twee gesprekken lopen, maar ik word er nog niet echt enthousiast van.
Chocoladeaardbei schreef:
01-05-2018 12:25
Begin eerst eens met hem te zeggen dat zo'n begroeting niet is wat jou aantrekt in een man. (inclusief :pukey: )
Daarna: "Strike one" melden (met strike 3 and you are out).

Op basis van hoe hij daar mee omgaat zijn strike 2 en 3 zo gemaakt of kan je het snel netjes afsluiten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Thanks Jaw en depster! Jaw, denk dat ik maar voor jouw manier ga ja. Gewoon verwijderen is niet echt mijn stijl nee, vind dat zo respectloos..
kapow schreef:
28-04-2018 09:52
Ik heb er een week Tinderen opzitten. Geen matches wat niet heel verrassend is met slechts 4 swipes naar rechts.
Daarnaast een paar dagen op Lexa gezeten met een gratis volledig account. Contact gehad met 2 leuke mannen maar eentje sowieso niet doorgezet vanwege te snel zn fetisj delen. En de ander is helaas na een middag chatten niet meer online geweest.
Geen dates voorlopig aan mijn horizon.
Ik dacht dat je alleen op lexa kon met een betaald account? Ofja, als je er iets op wilde doen.. Of is dit veranderd oid?
Hallo allemaal!

Ik ben een meelezer van dit topic maar nu heb ik even een baal-momentje die ik graag wil delen.

Anderhalve week geleden had ik een hele leuke date met een man via Tinder, We waren iets gaan drinken en het klikte goed. Tijdens die date vroeg hij al om een tweede date en we hadden afgesproken om 2 weken later elkaar weer te zien.
Ik ging met een goed gevoel naar huis en had echt zin om hem beter te leren kennen. De volgende twee dagen hoorde ik niks maar ik stuurde zelf een kort berichtje hoe het ging en met een vraag over iets wat hij had gedaan dat weekend. Kreeg pas laat een antwoord terug maar dat is verder geen probleem, ik hoef ook niet constant te appen. Maar daarna heb ik dus 1 week niks meer gehoord terwijl de tweede date in principe was afgesproken. Ik vraag me af of ik dan te veel vraag om tussen die 2 dates wat contact te hebben aangezien hij vóór de eerste date wel steeds appte.
Ik wilde toch eens vragen of die date nog door zou gaan omdat ik anders iets anders zou gaan doen. Ik was bezig met een appje maar ik twijfelde over de woordkeuze dus had het appje toch maar niet verstuurd. Krijg ik een uur later alsnog een berichtje met de vraag hoe het met mij ging. Ik antwoordde dat het prima met me ging en toen zei hij dat hij had gezien dat ik een berichtje aan het typen was. Ik zei dat het klopte maar dat ik me had bedacht met versturen (beetje suf maar ik wist het zo gauw ook niet). Toen ik vroeg hoe het met hem ging kreeg ik weer geen antwoord.
Toen was ik er wel klaar mee. Ik had zo'n leuke date gehad maar blijkbaar is er bij hem iets verandert waardoor hij er niet meer zo'n zin in had.
Ik heb hem een berichtje gestuurd dat ik van de tweede date afzag aangezien ik andere plannen had gemaakt en niet het idee had dat hij er nog veel zin in had. Wederom geen antwoord :) .
Aan de ene kant weet ik dat het goed zo is voor mij, ik heb liever een man die wat meer van zich laat horen maar aan de andere kant baal ik als een stekker omdat hij echt de indruk had gewekt mij leuk te vinden en zin had in een tweede date...

Zo, ik moest het even kwijt wat ik heb al wat dates gehad met Tinder maar dit was toch even een domper :-(
Deeeemilove schreef:
01-05-2018 21:30
Ik dacht dat je alleen op lexa kon met een betaald account? Ofja, als je er iets op wilde doen.. Of is dit veranderd oid?

Via deze pagina kun je je opgeven voor een 3 dagen kosteloos volledige lexa account. Het account houdt vanzelf op na 3 dagen.

https://www.datingguru.nl/
Wat jammer loveleigh. Ik vind dat je er goed mee om gaat trouwens.
Ik spreek piloot nog steeds elke dag! Ik ben nu op vakantie, hij heeft dienst aangevraagd om naar mij te komen. Anders zie ik hem pas eind mei.
Ik probeer wel wat afstand nog te bewaren om teleurstelling te voorkomen. Hij is ontzettend lief, romantisch, grappig en heel hoffelijk :flirting:
Sterkte loveleigh! Je vindt vast een jongen die wel normaal WhatsApp contact onderhoudt. Het lijkt plausibel dat hij met een andere date via Tinder afsprak en jou intussen liet hangen. Spijtig. Sneller afspreken voor een tweede date zou ik daarom niet noodzakelijk doen.

Vanavond na een lange tijd ook nog eens drankje gepland met Tinderdate. Was voor mij ook erg frustrerend om je tijd en energie te stoppen in iets wat dan uiteindelijk niets oplevert. Deze keer had ik heel duidelijk aangegeven wat ik zoek, waarop ze aandrong om elkaar te zien...
Ik lees nog steeds mee, maar zelf even niet actief qua Tinder, daten etc.
Succes allemaal!
Ik had zaterdag een date die wel gezellig was, maar geen romantische klik verder. Wellicht dat we in de toekomst nog een keer wat vriendschappelijk afspreken want ze verhuisd naar de stad waar ik woon.

Nu nog wat gesprekken met dames van zowel Tinder en Lexa lopen en proberen af te spreken. Door drukte nog niet echt gelukt, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen.

Lexa is inderdaad betaald en ik geloof niet dat iedereen hier even veel fan is van Lexa. Als man vind ik het wel prima, staan ook genoeg leuke vrouwen op.
Wat hebben vrouwen over het algemeen het moeilijk zeg.
Hier na 2 maanden daten nog steeds in love 😍
Zien elkaar elke week 1 of 2 keer en voelt goed.
ik merk wel dat ik iets voorzichtiger ben geworden na die dag dat hij aangaf na te willen denken. Ondanks dat hij na die dag er van overtuigd was door te willen gaan en aangaf niet te kunnen stoppen met denken aan me.
Heb totaal geen reden voor onzekerheid maar stiekem zit die er af en toe toch.
Verder geniet ik enorm van alle afspraakjes en het contact wat we tussendoor hebben.

Hoop dat er bij jullie ook allemaal lekker gaat ..
Ga zo even een stuk terug lezen
kapow schreef:
01-05-2018 21:42
Wat jammer loveleigh. Ik vind dat je er goed mee om gaat trouwens.
Inderdaad jammer loveleigh, dat jullie WhatsApp gedrag niet Matched.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
@Robinson klinkt goed!
@Rolami, klopt ik ben eigenlijk geen fan van Lexa. Het is waarschijnlijk echt slecht dat ik t volgende zeg; maar ik word zo vaak daar aangesproken daar mannen waarvan ik denk...'serieus...verwacht je nou echt een kans te hebben?' :biggrin:
Ik vind het aanbod aan leuke mannen wel echt tegenvallen, en dat waarvan ik denk..'Hey leuk' is al langere tijd aan t daten met 1 persoon.
@Kopstoot; ik moet zeggen dat ik hier ook wat minder actief word... succes met je daten!
Chinaman; kom je hier alleen om domme opmerkingen te maken?
@depster: :-o ow nee, dadelijk heb ik jou ook aangesproken!

Het kan natuurlijk dat ik er een heel andere blik op heb van de mannen kant, maar de meeste dames zoeken wel echt iets serieus op Lexa heb ik het idee.

Ik heb wel af en toe ook een oppervlakkige eerste gedachte van: "ziet er aantrekkelijk uit. Wat zou ze hier doen?" Alleen de volgende gedachte is dan vrij snel: "zou er iets mis zijn met haar?" Dat hoeft natuurlijk niet, maar ja zo een eerste gedachte heb je niet echt in de hand.
:facepalm:
Rolami schreef:
02-05-2018 18:41
Ik heb wel af en toe ook een oppervlakkige eerste gedachte van: "ziet er aantrekkelijk uit. Wat zou ze hier doen?" Alleen de volgende gedachte is dan vrij snel: "zou er iets mis zijn met haar?" Dat hoeft natuurlijk niet, maar ja zo een eerste gedachte heb je niet echt in de hand.
Thx Depster, ik ben dus alleen voorlopig klaar met daten. Mocht ik weer omdraaien, dan schrijf ik weer mee!
Ik heb overigens wel weer dagelijks contact met een 'oude' Tindermatch van aantal jaren geleden toen ik net op Tinder begon.
Hij is alleen op wereldreis en woont in the US. Het is leuk contact en we flirten er lustig op los, meer zal er ook niet van komen.

.
depster schreef:
02-05-2018 17:06
@Robinson klinkt goed!
@Rolami, klopt ik ben eigenlijk geen fan van Lexa. Het is waarschijnlijk echt slecht dat ik t volgende zeg; maar ik word zo vaak daar aangesproken daar mannen waarvan ik denk...'serieus...verwacht je nou echt een kans te hebben?' :biggrin:
Ik vind het aanbod aan leuke mannen wel echt tegenvallen, en dat waarvan ik denk..'Hey leuk' is al langere tijd aan t daten met 1 persoon.
@Kopstoot; ik moet zeggen dat ik hier ook wat minder actief word... succes met je daten!
Chinaman; kom je hier alleen om domme opmerkingen te maken?
Rolami schreef:
02-05-2018 18:41

ok, maar jij staat er zelf ook dus nu willen we allemaal weten: wat is er mis met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven