drank en zorgen
woensdag 2 mei 2018 om 22:00
Eens want hij zuipt en houdt meer van alcohol dan zijn relatie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 2 mei 2018 om 22:00
Je wil niet zomaar 10 jaar weggeooien. Nou dan blijf je bij hem, krijg je kinderen en sta je er dadelijk alleen voor omdat je man/vriend altijd weg is en te veel drinkt en dan kom je er op je 45ste er achter dat je 25 jaar hebt weggegooit. Dat je beter voor jezelf had kunnen kiezen toen je nog geen kinderen had.moukie1 schreef: ↑02-05-2018 21:55Hij is altijd weg op woensdag en vrijdag. Daar heb ik vrede mee en dat hebben we ook zo afgesproken. Aangezien ik ook in diensten werk kan hij de dagen dat ik de avonden niet thuis ben gebruiken om te doen wat hij wil. In vind het gewoon fijn om samen thuis te zijn ook al zitten we gewoon lekker op de bank. Ik krijg soms het idee dat hij ergens voor wegloopt maar ik weet niet wat het is. Hij vind me vaak lastig, wat ik me kan voorstellen maar dat heeft hij grotendeels te danken aan zichzelf. Hij vind het lastig om geconfronteerd te worden. We zijn wel al 10 jaar samen.. dat gooi je ook niet zomaar weg
woensdag 2 mei 2018 om 22:01
En zeker ook niet de reden om een kind te gaan krijgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 2 mei 2018 om 22:02
Dit ook,saszee schreef: ↑02-05-2018 22:00Je wil niet zomaar 10 jaar weggeooien. Nou dan blijf je bij hem, krijg je kinderen en sta je er dadelijk alleen voor omdat je man/vriend altijd weg is en te veel drinkt en dan kom je er op je 45ste er achter dat je 25 jaar hebt weggegooit. Dat je beter voor jezelf had kunnen kiezen toen je nog geen kinderen had.
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:03
0.76% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 22:02
saszee schreef: ↑02-05-2018 22:00Je wil niet zomaar 10 jaar weggeooien. Nou dan blijf je bij hem, krijg je kinderen en sta je er dadelijk alleen voor omdat je man/vriend altijd weg is en te veel drinkt en dan kom je er op je 45ste er achter dat je 25 jaar hebt weggegooit. Dat je beter voor jezelf had kunnen kiezen toen je nog geen kinderen had.
én dat je je kinderen willens en wetens opgezadeld hebt met een alcoholist als vader, met als gevolg een grotendeels verkutte jeugd. Chapeau dan maar...
woensdag 2 mei 2018 om 22:07
S-Groot schreef: ↑02-05-2018 21:46Niet doen.
Dat is inderdaad vreselijk egoïstisch tegenover een kind, belachelijk om een kind met die taak te willen belasten.
Dat is ten eerste absoluut geen reden om een kind in deze relatie te brengen. Ten tweede is het ook geen reden om bij elkaar te blijven. Ga aan jezelf en die angst werken. Van wie is de hond officieel? En zou je de hond nog kunnen geven wat hij/zij nodig heeft als je op jezelf zou gaan wonen?
Ik snap ook wel dat een kind nemen niet de oplossing is. Het is een gevoel waar ik mee rond loop en wat ik graag wilde delen. Advies krijgen en misschien wel tips om toch deze relatie te laten slagen. Ik kan het niet zomaar weggooien. En een kind komt er nu toch niet hoor
de hond is van ons beide. Hij zal me die niet zomaar meegeven. hoewel ik nu ook voor het diertje zorg. Daarom ga ik ook niet vaak weg omdat de hond anders alleen is
woensdag 2 mei 2018 om 22:09
dat zeg ik ook niet!! ik neem geen kind van hem maar het zijn mijn gedachte die denken dat het het beter maakt. Sorry misschien had ik het anders moeten omschrijven. Ben echt wel slim genoeg om het niet te doen,hoe graag ik het ook zou willen
woensdag 2 mei 2018 om 22:11
Gelukkig! Waarom wil jij leven met een alcoholist? Wat is daar fijn aan?
woensdag 2 mei 2018 om 22:12
co-schap over de hond is tegenwoordig gebruikelijk.moukie1 schreef: ↑02-05-2018 22:07Ik snap ook wel dat een kind nemen niet de oplossing is. Het is een gevoel waar ik mee rond loop en wat ik graag wilde delen. Advies krijgen en misschien wel tips om toch deze relatie te laten slagen. Ik kan het niet zomaar weggooien. En een kind komt er nu toch niet hoor![]()
de hond is van ons beide. Hij zal me die niet zomaar meegeven. hoewel ik nu ook voor het diertje zorg. Daarom ga ik ook niet vaak weg omdat de hond anders alleen is
Je zoekt excuses
woensdag 2 mei 2018 om 22:13
Hij vind mij lastig omdat ik blijkbaar altijd zeur over het feit dat hij weg is. Daarnaast moet om vragen of hij wil stofzuigen of iets dergelijks. en dat beschouwt hij als lastig. En hoe meer ik erover praat (wat ik nooit doe ) des te meer realiseer ik me wat voor shit relatie het is.JustcallmeTuT schreef: ↑02-05-2018 22:01Hoezo vindt hij jou lastig? Heb je voorbeelden?
En hij is de ideale vent volgens hemzelf?
woensdag 2 mei 2018 om 22:14
Stap eruit, zoek een ander leven. Een leven waarin misschien wel iemand komt die jou ziet voor wat je waard bent.moukie1 schreef: ↑02-05-2018 22:13Hij vind mij lastig omdat ik blijkbaar altijd zeur over het feit dat hij weg is. Daarnaast moet om vragen of hij wil stofzuigen of iets dergelijks. en dat beschouwt hij als lastig. En hoe meer ik erover praat (wat ik nooit doe ) des te meer realiseer ik me wat voor shit relatie het is.
woensdag 2 mei 2018 om 22:15
Ik wilde net vragen wat er nou zo leuk is aan deze relatie maar je hebt zelf al de conclusie getrokken dat je een shit relatie hebtmoukie1 schreef: ↑02-05-2018 22:13Hij vind mij lastig omdat ik blijkbaar altijd zeur over het feit dat hij weg is. Daarnaast moet om vragen of hij wil stofzuigen of iets dergelijks. en dat beschouwt hij als lastig. En hoe meer ik erover praat (wat ik nooit doe ) des te meer realiseer ik me wat voor shit relatie het is.
woensdag 2 mei 2018 om 22:15
Een huis is zo verkocht, de hond kan gedeeld worden en alleen zijn hoeft echt niet eenzaam te voelen.
enn wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:15
2.54% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 22:17
Dat gaat hij natuurlijk nooit doen. Als jij een kind wil dan zul je een betrouwbaardere partner moeten zien te vinden. Enneh, hij kan blijkbaar wél nee zeggen tegen jouHet is heel egoïstisch maar ik hoop dat als we een kind krijgen hij misschien meer thuis is.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:18
2.41% gewijzigd
moukie1 schreef: ↑02-05-2018 22:07Ik snap ook wel dat een kind nemen niet de oplossing is. Het is een gevoel waar ik mee rond loop en wat ik graag wilde delen. Advies krijgen en misschien wel tips om toch deze relatie te laten slagen. Ik kan het niet zomaar weggooien. En een kind komt er nu toch niet hoor![]()
Jullie hebben ieder de helft van de aanschafsprijs overgemaakt aan de fokker? Of zijn in GvG getrouwd?