Dreumes topic

04-02-2018 14:35 3001 berichten
Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen.. :biggrin:

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:

- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes

Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen ;) Dus als jou kleine nog niet loopt maak je dan niet druk :winkie:

Afbeelding
Ze zijn ook wel lekker warm zacht en fluffy :biggrin:
Wij wonen in het zuiden. Wij willen huis in dorp verderop kopen maar heel veel vissers, terwijl de vijver zo ongeveer leeg is. Als voorbeeld: Nieuwbouw project laatst had 6 keer volledig kunnen verkopen met aantal geïnteresseerden.
BahcoBarbie schreef:
02-05-2018 20:53
Ze zijn ook wel lekker warm zacht en fluffy :biggrin:
Yep! :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een borstfacinatie. Om de haverklap is het 'melluk?' en wil ze drinken. Tussen het drinken door geeft ze kusjes en friemelt ze het liefst aan de andere tepel. Maar dat vind ik niet prettig dus laat ik niet toe.

Wij wonen net boven Amsterdam
Wij wonen in het midden-oosten van het land waar ook heel veel kapers op de kust zijn voor leuke en betaalbare wonigen. Uiteindelijk na twee jaar zoeken en 5x overboden te zijn een leuke tussenwoning met kleine tuin in een goede wijk gevonden waar we nu sinds een paar mnd wonen.
anoniem_65740 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 20:01
Reden: Woonplaats verwijderd
5.62% gewijzigd
Mette07 schreef:
02-05-2018 21:47
Hier ook een borstfacinatie. Om de haverklap is het 'melluk?' en wil ze drinken. Tussen het drinken door geeft ze kusjes en friemelt ze het liefst aan de andere tepel. Maar dat vind ik niet prettig dus laat ik niet toe.
Oooohhh ja, wat een rotgevoel. Dat heeft ze hier ook een tijdje geprobeerd maar dat sta ik ook niet toe, gekmakend.
Hier de eerste twee tanden met 6.5 maand. Daarna was het ruim 6 maanden rustig. Ze is nu bijna 22 maanden en heeft nu 8 tanden en 1 kies (die is eind maart doorgekomen). Dus het gaat hier in een langzaam tempo.

Dreumes heeft slechts 3 weken bv gehad. Ze heeft alleen een fascinatie voor mijn borsten wanneer ze bloot zijn. Dan roept ze enthousiast mama borst en wil het liefst aan mijn tepels friemelen. Dit laat ik niet toe. De steeds dikkere wordende buik met haar broertje erin vindt ze gelukkig een stuk interessanter :heart: die mag ze aaien zo vaak als ze maar wil.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Hier geen fascinatie voor borsten, maar das misschien omdat ze tegenwoordig weer in gebruik zijn. Hij heeft meer interesse voor andere gebruiksvoorwerpen zoals de afstandsbediening en pannen :proud:

Wij wonen trouwens ten noorden van Rotterdam.
:yawnee: Om 01.44 nog een nachtelijke banaan.

Hoe doen jullie eigenlijk douchen als jullie thuis zijn? Toen dreumes nog 2 slaapjes had ging ik douchen bij zijn ochtendslaapje om 08.00. Maar nu slaapt dreumes van 12.00-15.00 en we gaan meestal in de ochtend al eens de deur uit. Manlief kan om 06.00 al op kantoor terecht en ik heb eigenlijk geen zin om op mijn thuisdag al om 05.30 onder de douche te staan. Misschien zijn jullie routines wel handiger :)
Ik ga douchen als man nog thuis is maarja, ik moet er toch vroeg uit om oudste op school te brengen. Op studiedagen of als man er niet is zet ik haar in haar bedje met speelgoed en douche ik net iets sneller.
Zoon zit af en toe even te spieken in mijn shirt. De borstvoeding was niet gelukt, dus ik zeg altijd: toen wou je niet, dus nu ook niet. ;-)

Zoon ligt ‘s ochtends altijd wel een tijdje te kletsen in bed, dan douche ik vaak even snel.
Ik neem zoon gewoon mee onder de douche
Ik zet zoon beneden in de box die ik voor de tv schuif en ik heb dan een half uur om te douchen. :proud:
Ik douche vaak met zoon, maar soms wil ik ook gewoon alleen kunnen douchen.
Borsten heeft ze hier totaal geen interesse in. Misschien omdat ze nooit uit de borst gedronken heeft. Misschien om hele andere redenen :) Boeken en telefoons zit haar fascinatie vooral in.

Douchen doe ik tegenwoordig altijd in de avond. Als dreumes lekker rustig ligt te slapen. En ik ga weleens samen douchen, hoewel dat niet echt ontspannend is.

Wij wonen in het westen van het land, tussen Den Haag en Rotterdam in.
Hier word ik niet vrolijk van!
Hoe douchen jullie samen? Dat zou hem hier echt niet worden volgens mij. Als hij zelf in bad moet, moet ik altijd de wc borstel opbergen, wc klep dicht, wc rollen opbergen.
Ik word vaak wakker als zoontje wakker wordt, en dan spring ik gauw onder de douche. Of ik neem hem mee, maar kan ik toch nooit scheren/haar soppen dus bij voorkeur ook alleen om de dag.

Vriend gaat hier ook om half 6 uit bed (vies werk dus doucht bij thuiskomst) maar dan ga ik er echt nog niet uit om te douchen haha.

Ik woon onder den haag/rotterdam ongeveer.

Borsten zijn alleen intressant als ik naakt ben en dan eigenlijk alleen mn tepel. Wil hij dan aan zitten maar dat vind ik ook niet fijn dus zeg ik nee doe maar niet, en leid hem af met verdee afdrogen/speeltje onder de douche.
(Borstvoeding tot 3/4 maanden gegeven, denk niet dat dat er iets mee te maken heeft bij hem)

Gisteren zat hij aan zn piemeltje onder de douche en moest hard lachen, echt heel schattig was dat!
Meestal draag ik hem. Lekker kroelen onder de douche. Maar omdat hij nu zo zwaar wordt, staat of zit hij meestal zelf.
Wisselend wat zoon wil, dus soms dragend en soms staat hij.
RobinaGeus schreef:
03-05-2018 08:45
Wij wonen in het westen van het land, tussen Den Haag en Rotterdam in.
Dat is bij mij! :-D
Ik zet haar in bed met wat speelgoed en ga dan zelf douchen. Samen douchen doen we eigenlijk alleen als mijn man er ook is, zodat hij haar kan afdrogen. Meestal hangt ze dan als een aapje bij me (maar dat wordt wel zwaar inmiddels).
Ik laat zoon in de badkuip (zonder water) spelen als ik ga douchen. Gaat altijd prima.
sneeuwball schreef:
03-05-2018 08:56
Ik woon onder den haag/rotterdam ongeveer.
Das dan ook ongeveer in de buurt ;-)

@douchen: dat doe ik in de avond, als manlief thuis is en de kinderen op bed. Soms kan ik dan zelfs in bad :heart: (maar daar staat tegenover dat ik soms maar om de dag of langer kan douchen)

Manlief neemt Puk soms wel mee onder de douche, vooral in het weekend als die eigenlijk nog geen zin heeft om op te staan. Ik denk dat ze allebei staan, lijkt me anders wel erg krap. Onze douche hangt boven het bad, dus als ze klaar zijn gaat de stop erin, blijft Puk zitten spelen en gaat manlief zich afdrogen.
Is inderdaad in de buurt maartje!

In de douche zit ik op de grond, en de kleine staat of zit ook. Waar hij zin in heeft. Douchen is wel een groot feest voor hem! Zo doet mijn vriend het trouwens ook. Wel heel lang nog zn babybadje gebruikt, waar hij dan in zat maar dat past nu echt niet meer.
Wij hadden toen we wisten dat hij van het badje hield een groter badje gekocht (van een meter), maar binnen een paar weken had Puk door hoe die de stop eruit kon frommelen :hamer:
Hier doucht dreumes altijd met man mee. Hij houdt haar dan vast. Ze vindt het geweldig. Sowieso is alles met water een succes. Zelf douche ik savonds als man thuis is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven