Dit is toch raar?
donderdag 3 mei 2018 om 11:08
Situatie is als volgt:
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
donderdag 3 mei 2018 om 11:11
donderdag 3 mei 2018 om 11:12
donderdag 3 mei 2018 om 11:12
Nou ja ik kan niet voor die gast denken maar ik vind dit ook wel een beetje raar.
Nog belangrijker is dat jij je er blijkbaar niet prettig bij voelt.
Je hebt het prima gedaan door te zeggen 'dan niet'.
Ik zou het hier dan ook lekker bij laten als hij zo moeilijk doet.
Als ie van gedachten verandert merk je het vanzelf.
Los daarvan, je moet het zelf weten maar i.m.o is het, ook na een korte relatie, niet verstandig om te snel weer te gaan daten.
Nog belangrijker is dat jij je er blijkbaar niet prettig bij voelt.
Je hebt het prima gedaan door te zeggen 'dan niet'.
Ik zou het hier dan ook lekker bij laten als hij zo moeilijk doet.
Als ie van gedachten verandert merk je het vanzelf.
Los daarvan, je moet het zelf weten maar i.m.o is het, ook na een korte relatie, niet verstandig om te snel weer te gaan daten.
donderdag 3 mei 2018 om 11:14
Lastig is dat, lijkt mij. Helemaal gezien anderen zich er vaak niet prettig bij voelen om meteen thuis/ergens heel rustig af te spreken.
Het hoeft niks raars te zijn, maar ik zou mijn gevoel volgen TO. Dus als je er geen fijn gevoel bij hebt niet doen.
donderdag 3 mei 2018 om 11:15
Absoluut mogelijk. Maar dan zijn er ook nog andere opties die rustig maar wel openbaar zijn. Museum bijvoorbeeld. Scheelt ook ongemakkelijke stiltes
donderdag 3 mei 2018 om 11:18
Afkappen!
Hoewel het een kleine kans is bestaat de kans dat het een verkrachter is wel degelijk.
Of hij heeft inderdaad al een vriendin en wil niet met een ander gezien worden.
Of hij heeft een alcoholprobleem en wil daarom niet naar de kroeg
Of hij heeft allerlei angsten en fobieën waardoor hij niet tegenveel mensen in zijn omgeving kan.
Hoe dan ook het lijkt ik niet iemand met wie je om zou willen gaan.
Alarm signalen moet je nooit negeren.
Hoewel het een kleine kans is bestaat de kans dat het een verkrachter is wel degelijk.
Of hij heeft inderdaad al een vriendin en wil niet met een ander gezien worden.
Of hij heeft een alcoholprobleem en wil daarom niet naar de kroeg
Of hij heeft allerlei angsten en fobieën waardoor hij niet tegenveel mensen in zijn omgeving kan.
Hoe dan ook het lijkt ik niet iemand met wie je om zou willen gaan.
Alarm signalen moet je nooit negeren.
donderdag 3 mei 2018 om 11:21
donderdag 3 mei 2018 om 11:21
dit. En eigenlijk al het andere wat al gezegd is ook. Niet doen.Madeliefjees schreef: ↑03-05-2018 11:10Altijd je onderbuikgevoel volgen. Er klopt iets niet. Ik zou het helemaal afkappen.