Dit is toch raar?

03-05-2018 11:08 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie is als volgt:
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
Afkappen. Ik zou hier geen goed gevoel bij hebben.
Altijd je onderbuikgevoel volgen. Er klopt iets niet. Ik zou het helemaal afkappen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik denk eigenlijk eerder, als ik het met mijzelf vergelijk ~3 jaar geleden, dat hij gewoon niet zo van sociale drukte houdt. Aka, een café vindt hij maar niks en veel te druk. Niet dat wat jij zegt niet kan, maar ik zou niet zo snel uitgaan van zo iets.
Of hij wil meteen seks, of hij is bang dat hij gezien wordt door mensen die zijn vrouw of vriendin ook kennen.
Ooit vroeger ook zoiets gehad. Ik wilde in de stad afspreken, en hij bleef maar zeuren dat hij me met de auto zou oppikken en we ergens heen zouden rijden.
Ik heb de afspraak helemaal afgezegd. Vertrouwde het voor geen meter.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou deze topper ook laten gaan.. Klinkt niet prettig
Nou ja ik kan niet voor die gast denken maar ik vind dit ook wel een beetje raar.
Nog belangrijker is dat jij je er blijkbaar niet prettig bij voelt.
Je hebt het prima gedaan door te zeggen 'dan niet'.
Ik zou het hier dan ook lekker bij laten als hij zo moeilijk doet.
Als ie van gedachten verandert merk je het vanzelf.

Los daarvan, je moet het zelf weten maar i.m.o is het, ook na een korte relatie, niet verstandig om te snel weer te gaan daten.
Raflesia schreef:
03-05-2018 11:11
Ik denk eigenlijk eerder, als ik het met mijzelf vergelijk ~3 jaar geleden, dat hij gewoon niet zo van sociale drukte houdt. Aka, een café vindt hij maar niks en veel te druk. Niet dat wat jij zegt niet kan, maar ik zou niet zo snel uitgaan van zo iets.
Lastig is dat, lijkt mij. Helemaal gezien anderen zich er vaak niet prettig bij voelen om meteen thuis/ergens heel rustig af te spreken.

Het hoeft niks raars te zijn, maar ik zou mijn gevoel volgen TO. Dus als je er geen fijn gevoel bij hebt niet doen.
Raflesia schreef:
03-05-2018 11:11

Absoluut mogelijk. Maar dan zijn er ook nog andere opties die rustig maar wel openbaar zijn. Museum bijvoorbeeld. Scheelt ook ongemakkelijke stiltes :-)
Afkappen, nu al raar gedrag imo, wat z’n rede dan ook mag zijn. (Vriendin, narigheid of niet tegen drukte kunnen)
Afkappen. Geen date dus.
Ja, eens. Raar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Next!
Afkappen!

Hoewel het een kleine kans is bestaat de kans dat het een verkrachter is wel degelijk.

Of hij heeft inderdaad al een vriendin en wil niet met een ander gezien worden.

Of hij heeft een alcoholprobleem en wil daarom niet naar de kroeg

Of hij heeft allerlei angsten en fobieën waardoor hij niet tegenveel mensen in zijn omgeving kan.

Hoe dan ook het lijkt ik niet iemand met wie je om zou willen gaan.

Alarm signalen moet je nooit negeren.
bij twijfel, niet doen.

Klinkt erg vreemd.
Alarmbellen
Raar ja. Nog raarder dat jij nog contact blijft houden en probeert af te spreken met deze vent waar het vanaf spat dat hij niet te vertrouwen is. Ik vind je gigantisch naïef. Tinder in combinatie met dit verhaal. Kom op, je weet wel beter toch?
Kan van alles zijn hè.
Je hebt heel goed gereageerd met
'dan doen we het niet'.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
guppekop schreef:
03-05-2018 11:19
bij twijfel, niet doen.

Klinkt erg vreemd.
daarbij, als hij echt zo verlegen/mensenschuw of iets dergelijks is, dat hij oprecht niet in een cafe durft af te spreken, dan zou hij voor mij ook al niet geschikt zijn dus: houdoe en bedankt.
Madeliefjees schreef:
03-05-2018 11:10
Altijd je onderbuikgevoel volgen. Er klopt iets niet. Ik zou het helemaal afkappen.
dit. En eigenlijk al het andere wat al gezegd is ook. Niet doen.
Het zou inderdaad kunnen dat hij angst heeft en daardoor niet van drukte houdt. Maar die kans is best wel klein. Je zou het hem kunnen vragen, maarja of hij dan eerlijk antwoord...

Zoals al eerder gezegd. Bij twijfel niet doen.
Ik zou ook niet afspreken.

Dat gezegd hebbende, is het wel mogelijk dat hij gewoon niet van drukte houdt. Maar als hij echt graag met je uit wil, zet hij zich daar heus wel overheen. Zo niet, jammer dan.
Heel raar, ik zou het contact afkappen
Lekker helemaal afkappen.. Als ze al zo moeilijk doen dan denk ik gelijk geen zuivere koffie.. :byee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven