Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Ha, goed zeg Drackie. Ik ben vandaag naar de yoga geweest. Ging eigenlijk best wel lekker.
Ik heb al weken een enorme drang om alles op te ruimen. En nu ben ik al heel opruimerig van mezelf :bonk:
Je bent toch niet zwanger Lise? Nesteldrang?
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
01-05-2018 09:24
Vannacht wakker gelegen, mede door die volle maan grr.
Ik begreep er al niks van , totdat ik vanmorgen op internet zag dat het 3 uur vannacht volle maan was.
Hiernaast bij Lees ook, staat al 2 dagen iets over volle maan en sterrenbeelden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
prada schreef:
01-05-2018 14:42
Je bent toch niet zwanger Lise? Nesteldrang?
Ik heb een hernia dus volgens een ander topic zou dat zomaar kunnen :P
Auw. Beterschap :lips:
Een vreselijk onrustige nacht gehad, snap niet waar dat vandaan is gekomen. Werd vannacht ineens wakker, zat ik rechtop in bed met het dekbed opengeslagen, netjes opengevouwen. :-D Denk, wat is dit dan? Nou ja, misschien kwam dat wel door dat monster onder mijn bed. Heeft me jaren met rust gelaten, maar had blijkbaar behoefte om me een keertje te pesten.
Maar goed, ben niet geheel uitgerust, dus maar een dut vanmiddag.
Cateautje schreef:
02-05-2018 10:32
Een vreselijk onrustige nacht gehad, snap niet waar dat vandaan is gekomen. Werd vannacht ineens wakker, zat ik rechtop in bed met het dekbed opengeslagen, netjes opengevouwen. :-D Denk, wat is dit dan? Nou ja, misschien kwam dat wel door dat monster onder mijn bed. Heeft me jaren met rust gelaten, maar had blijkbaar behoefte om me een keertje te pesten.
Maar goed, ben niet geheel uitgerust, dus maar een dut vanmiddag.
Dat is balen Cateau. Hopelijk knap je op van een lekkere middagdut :zzz:
Wat een stilte hier!
Ik hou van jou!

Zo heerlijk om dit te roepen.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Ze zijn waarschijnlijk allemaal een kleurtje aan het vangen Lise, het is er heerlijk weer voor.
Ik lig lekker lam op de bank met de laptop beetje series kijken.
Heerlijk relaxed. Straks misschien nog wel even naar buiten.
De loodgieter is hier om de boel te repareren. Ik vind dat zo vervelend, een vreemde in mijn huis. Maar goed, dan is het wel weer heel gelukkig.

Als hij weg is ga ik even wandelen. Ik moet nog naar de supermarkt en mijn fiets ophalen. :)
Cateautje schreef:
03-05-2018 12:58
Ze zijn waarschijnlijk allemaal een kleurtje aan het vangen Lise, het is er heerlijk weer voor.
Ik vind het hier anders knap koud. Maar het is in elk geval droog.
lise1985 schreef:
03-05-2018 13:25
Ik vind het hier anders knap koud. Maar het is in elk geval droog.
In het zonnetje uit de wind is goed te doen.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
We gaan morgen een weekendje naar de camping. :cheer2: Heeerlijk. Mijn schoonzusje zit daar nu (chalet van schoonouders) en ze heeft ons uitgenodigd om een weekendje te komen. Het wordt prachtig weer dus dat wordt genietennn!
Leuk Drackie, geniet ervan!
Gezellig Drackie, veel plezier.

Ik ben vanmorgen op de fiets naar het naastgelegen dorp gereden om brood te halen en vanmiddag een wandeling gedaan met dochter en kleindochter. Nog even naar de bibliotheek geweest dus weer genoeg beweging voor vandaag. Dadelijk een dutje doen en dan aan het eten beginnen.
Hoe gaat het met je gezondheid Prada?
Goed denk ik Lise. Ik voel me in ieder geval goed. Dinsdag bloedprikken dus ik ben benieuwd. Lief dat je het vraagt :lips:
Wat is het hier stil.

Fijn weekend Roepers :sun:
Ik had nogal een off-day
Oei, dat is minder Lise. Enig idee hoe dat kwam? Voor jou :hug:
Het besef dat dingen niet gaan zoals gepland of zoals ik het wil. Dat mijn leven al een half jaar overhoop ligt door iets wat snel over had moeten gaan. Het onbegrip wat dat soms met zich mee brengt.
Dat soort dingen.
Klinkt inderdaad niet opwekkend lise.

Even roepen: Hoera, het caviahok en ren zijn schoon! Ik had eerst geen zin omdat ik laat terug was van fitness, maar ik heb het toch gedaan, dus daar ben ik weer voor een week vanaf.

Ik was trouwens vandaag om 20:00 in de fitnesszaal en daar werden alle toestellen netjes om 19:55 stilgezet tot 20:02 om stil te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven