De 'owww wat is hij leuk!!! ' stemming na dip
dinsdag 3 maart 2009 om 21:36
Lieve allemaal,
Ik wil hier ook graag een topic plaatsen voor alle dames en heren die, misschien na een dipje of gewoon nu, zijn/hij partner enorm leuk vinden om wie ze zijn...zonder dat we iets ingrijpends aan hem/haar willen veranderen. Als voorbeeld, gewoon omdat hij zegt dat hij het zo vervelend voor je vindt dat je je niet lekker voelt, offuh opeens een kaartje voor je heeft neegelegd met een lieve tekst!
Kortom, brand maar los!!
Ik wil hier ook graag een topic plaatsen voor alle dames en heren die, misschien na een dipje of gewoon nu, zijn/hij partner enorm leuk vinden om wie ze zijn...zonder dat we iets ingrijpends aan hem/haar willen veranderen. Als voorbeeld, gewoon omdat hij zegt dat hij het zo vervelend voor je vindt dat je je niet lekker voelt, offuh opeens een kaartje voor je heeft neegelegd met een lieve tekst!
Kortom, brand maar los!!
dinsdag 3 maart 2009 om 21:43
quote:esra schreef op 03 maart 2009 @ 21:40:
Als ik uit bed kom;horror zie ik er uit dan zegt hij nog dat ik mooi ben!!!Als ik sjaggie ben zet hij een kop koffie voor mijn snuffert en blijft ver uit mijn buurt....
Dat laatste is wel erg lief van hem ( en waarschijnlijk ook het beste )
Ik heb er nog een: bij me blijven wanneer ik ziek (= charmant NOT in het kwadraat) boven de toilet hang en hij me over mijn rug aait.....
Als ik uit bed kom;horror zie ik er uit dan zegt hij nog dat ik mooi ben!!!Als ik sjaggie ben zet hij een kop koffie voor mijn snuffert en blijft ver uit mijn buurt....
Ik heb er nog een: bij me blijven wanneer ik ziek (= charmant NOT in het kwadraat) boven de toilet hang en hij me over mijn rug aait.....
dinsdag 3 maart 2009 om 21:45
quote:Emoticon schreef op 03 maart 2009 @ 21:43:
[...]
Ik heb er nog een, bij me blijven wanneer ik (ziek (= charmant NOT in het kwadraat) boven de toilet hang en me over mijn rug aaien.....Ha ha...en dan ook nog je laatste kots afvegen!!!
[...]
Ik heb er nog een, bij me blijven wanneer ik (ziek (= charmant NOT in het kwadraat) boven de toilet hang en me over mijn rug aaien.....Ha ha...en dan ook nog je laatste kots afvegen!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
dinsdag 3 maart 2009 om 21:47
@ Esra, jup dat doet hij dan ook nog....offuh, ik ging laatst door mijn rug en kon geen kant meer op... hij heeft me uitgekleed (daar heeft hij natuurlijk geen moeite mee, ik normaal gesproken ook niet, maar nu wel aangezien ik me verre van aantrekkelijk voelde) en in een warm bad gelegd.....schattig ten top!
dinsdag 3 maart 2009 om 22:32
Omdat hij aan valentijnsdag heeft gedacht en een lekker geurtje voor me heeft gekocht. (ik helaas niet voor hem omdat ik dacht dat we er niet aan zouden doen haha)..
Omdat zijn kerstkaart zo bijzonder, lief en oprecht was dat ik hem nu nog steeds op een prominente plek in mijn huisje heb.
Hij me regelmatig wat extras toestopt omdat hij weet dat ik heel erg weinig te besteden heb.
Kortom ondanks dat ik hem soms de meest vermoeiende, irritante, vervelende aandachtvragende persoon ter wereld vind (met korreltje zout ) hou ik ontzettend veel van hem!
Omdat zijn kerstkaart zo bijzonder, lief en oprecht was dat ik hem nu nog steeds op een prominente plek in mijn huisje heb.
Hij me regelmatig wat extras toestopt omdat hij weet dat ik heel erg weinig te besteden heb.
Kortom ondanks dat ik hem soms de meest vermoeiende, irritante, vervelende aandachtvragende persoon ter wereld vind (met korreltje zout ) hou ik ontzettend veel van hem!
dinsdag 3 maart 2009 om 22:55
Wat een positief topic, heerlijk!! Mijn lief is voor mij de liefste omdat hij van gewone dagelijkse momenten een klein feestje weet te maken. Iedere keer als ik bij hem ben, een heerlijk ontbijtje voor ons maakt. Aan kleine dingen denkt, zoals altijd een kaarsje aandoet als we samen eten en me regelmatig onverwachts lieve kaartjes stuurt! We kunnen perfect niksen samen en toch een geweldige dag hebben. Hij is ook nog eens een geweldige minnaar en ik kan alles met hem bespreken. Hij is eerlijk, integer en we vertrouwen elkaar gewoon, zonder enige twijfel. Jaaaaaaaa, ze bestaan nog!!! Rondlezend op dit forum is dat best wel bijzonder!
woensdag 4 maart 2009 om 00:38
Ik ben chronisch ziek en als hij dan bij me is zorgt hij dat ik helemaal niets hoef te doen. Hij laat de hond uit, kookt enz. Als ik moet overgeven ruimt hij het op en haalt een glaasje water voor me. Ook ik heb heel weinig te besteden en dan komt hij ineens met een volle tas met boodschappen aanzetten zodat ik geld overhoud voor iets leuks zoals hij dat dan noemt.
<3
<3