in de war...

03-05-2018 21:44 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen!

ik loop al een tijdje rond met twijfels omtrent een man.
ik zal proberen even kort de situatie te schetsen!

Ik ben vorig jaar na een relatie van meer dan 10j gescheiden. (we waren 4j getrouwd)
in November vorig jaar ben ik op de datingapp Happn een man tegengekomen die ik erg leuk vond! Hij had mijn profiel al geliked, we zijn wat beginnen praten, en uiteindelijk iets gaan drinken! de klik was enorm, we hadden het erg leuk samen! onze humor, interesses, hobby's, principes,... kwamen allemaal zo goed overeen! bleek ook nog eens dat hij in Januari 2018 mijn nieuwe buurman zou worden, wat dus erg toevallig was!

we zagen elkaar wekelijks meerdere keren, stuurden elkaar app'jes de hele dag, telkens een knuffel bij het afscheid,...
op een bepaald moment zaten we bij hem thuis in de zetel, en legde hij lief zijn hand op mijn been. Ik was toen nog helemaal niet klaar om verder te gaan met iemand, dus ik ben op dat moment echt geblokkeerd. de volgende keer dat we afspraken deed hij weer hetzelfde, en opnieuw blokkeerde ik. (ik gaf dus een reactie)
na een leuke date naar de kerstmarkt was plots alles anders, sindsdien geen knuffels meer, geen hand meer op mijn been,...
net op het moment dat ik naar hem begon toe te groeien keerde hij om.

we zijn wel blijven afspreken en app'en, maar alles was plots anders.
ik heb hem toen gevraagd waarom hij geen knuffels meer wou, en hij heeft die vraag ontweken.
nu ben ik hem steeds meer en meer graag gaan zien en ik heb hem dit dan ook verteld 2 maanden geleden. zijn antwoord was "je bent speciaal voor mij maar ik had gehoopt er een goede vriendin bij te hebben"

mijn hartje gebroken...

ik dacht dat we een contact meer zouden hebben, maar dat bleek niet te kloppen.
we worden steeds closer maar ik begrijp niet wat hij nu wilt?

we app'en elke dag, onlangs was ik met een vriendin naar een optreden gegaan en heeft hij op een zaterdagavond 100km gereden om ons op te pikken, we kijken samen tv en steevast heeft hij dan een zelfgemaakt dessertje mee, hij zoekt toenadering tot mijn dochtertje (stelt voor om samen op uitstap te gaan, stelt voor om op uitstap te gaan met zijn neefje erbij,...), 2 weken geleden kwam zijn broer voor de eerste keer op bezoek in zijn nieuwe woonst en toen heeft hij mij ook uitgenodigd (ik heb dus zijn broer en diens partner ontmoet), hij neemt me mee als hij op zoek gaat naar een nieuwe wagen, we doen uitstapjes samen, hij helpt me bij alles wat ik vraag, hij flirt, hij plaagt me, geeft subtiele complimentjes,...
ik heb binnenkort een officieel feestje op het werk, nu wil hij me komend weekend meenemen om een kleedje te zoeken,...

ik snap deze ommezwaai niet :(
dit zijn toch geen zaken die je doet met een gewone vriendin?
hij wijst me af, maar gaat zich dan daarna zo gedragen. Moet ik hier uit afleiden dat hij twijfelt? dat hij bang is? of me aan het lijntje houdt? of zie ik de dingen fout?

hij is nu anderhalf jaar single, zijn ex heeft hem zwaar bedrogen. over gevoelens praten is voor hem zeer moeilijk. hij is niet het type dat elke week een andere vrouw meeneemt, voor zover ik weet ziet hij geen andere vrouwen.
hij gaf wel al eens aan dat door alles wat er gebeurt is met zijn ex, hij zeer bang is voor een nieuwe relatie.

ik weet niet wat ik ervan moet denken, en wat ik ermee moet doen...

Help... :)
anoniem_368931 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 21:50
Reden: info vergeten bijzetten
1.22% gewijzigd
Beter een goede buur, dan een verre vriend.
lijkt me gewoon geen goede match jullie wijzen elkaar af
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer vragen wat hij wil. Wat wil jij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
03-05-2018 21:50
Nog een keer vragen wat hij wil. Wat wil jij?
ik wil verder met hem, daar twijfel ik niet aan :)
Heb je zin in een man die absoluut niet over gevoelens kan praten? Lijkt mij een ramprecept als ik eerlijk ben.
Mocht je het toch zien zitten schets het dan precies zoals hierboven richting hem. Vertel hoe verwart je bent en dat je geen vriendschap wilt maar een relatie. Dan ligt de bal bij hem.
Laat je niet meesleuren in zijn dramatiek hij komt over als een emotioneel onbereikbare man. Bij dit soort types blijf je uiteindelijk tochweer met lege handen achter.
Hoop trouwens dat je je dochtertje niet aan hem meegeeft.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
03-05-2018 22:09
Laat je niet meesleuren in zijn dramatiek hij komt over als een emotioneel onbereikbare man. Bij dit soort types blijf je uiteindelijk tochweer met lege handen achter.
Hoop trouwens dat je je dochtertje niet aan hem meegeeft.
mijn dochtertje aan hem meegeven zou ik nooit doen :) de voorstellen die hij doet, is met mij er ook bij!
Alle reacties Link kopieren
Het kan heel goed hoor, dat hij het wel gezellig vindt maar niet voldoende klik voelt.
Ik zou het nog eens vragen.
Wil hij geen relatie en jij wel, dan zou ik hem eerst een tijdje niet willen zien. Om af te kicken en daarna met een schone lei te beginnen.
zij wijst hem al af bij een hand op knie. echt een sekslozer gebaar is er bijna niet. logisch dat die man er geen zin meer in heeft
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-05-2018 22:19
zij wijst hem al af bij een hand op knie. echt een sekslozer gebaar is er bijna niet. logisch dat die man er geen zin meer in heeft
het was voor mij toen gewoon nog te vroeg, en ik wist niet hoe ik erop moest reageren! dit zal mss als een afwijzing zijn overgekomen, maar dat was het niet!
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde seks, jij niet. Nu wil jij een relatie, maar dat wil hij niet. Hij wil gewoon een leuke vriendschap en wat neuken.
ik geef mn bek ook maar een douw
kippeke schreef:
03-05-2018 22:23
het was voor mij toen gewoon nog te vroeg, en ik wist niet hoe ik erop moest reageren! dit zal mss als een afwijzing zijn overgekomen, maar dat was het niet!
een hand op je knie! hij knoopte zijn broek toch niet los. meestal begin je eerst eens met zoenen voordat je gaat praten over relaties. als een hand op je knie al tot paniek leidt dan snap ik zijn terughoudendheid heel goed
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-05-2018 22:29
een hand op je knie! hij knoopte zijn broek toch niet los. meestal begin je eerst eens met zoenen voordat je gaat praten over relaties. als een hand op je knie al tot paniek leidt dan snap ik zijn terughoudendheid heel goed
ik begrijp je punt, echt!
ik heb ook niet goed gereageerd, ik zou het nu helemaal anders doen :)
maar waarom dan nu terughoudend zijn, terwijl hij nu weet dat ik er wel klaar voor ben?
kippeke schreef:
03-05-2018 22:35
ik begrijp je punt, echt!
ik heb ook niet goed gereageerd, ik zou het nu helemaal anders doen :)
maar waarom dan nu terughoudend zijn, terwijl hij nu weet dat ik er wel klaar voor ben?
je hebt hem de indruk gegeven dat je een koude kikker bent. waarom maak je zelf geen move?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-05-2018 22:35
je hebt hem de indruk gegeven dat je een koude kikker bent. waarom maak je zelf geen move?
had hij niet gezegd dat hij hoopte om een goede vriendin bij te hebben, dan zou ik een move maken!
maar ik ben bang dat als ik een move maak, dat het hem niet zal bevallen nu!
hij heeft me afgewezen, dat houdt me tegen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je eigenlijk wel eens gezoend met hem ? Daarmee geef je aan dat je iets meer wilt dan vriendschap. En anders gewoon doen. Wel vermelden dat je niet op alleen sex uit bent.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
03-05-2018 22:50
Heb je eigenlijk wel eens gezoend met hem ? Daarmee geef je aan dat je iets meer wilt dan vriendschap. En anders gewoon doen. Wel vermelden dat je niet op alleen sex uit bent.
neen dat hebben we nog niet gedaan!
ik heb hem gewoon verteld dat ik meer wil met hem, maar geen kus ofzo!
Alle reacties Link kopieren
kippeke schreef:
03-05-2018 22:23
het was voor mij toen gewoon nog te vroeg, en ik wist niet hoe ik erop moest reageren! dit zal mss als een afwijzing zijn overgekomen, maar dat was het niet!

Heb je het weleens uitgelegd?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
03-05-2018 23:04
Heb je het weleens uitgelegd?
op het moment dat hij geen knuffels meer wou geven, heb ik hem alles proberen uitleggen. Hij klapte toen helemaal dicht, dus erg nuttig was dat gesprek niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom je bewust een account op een datingapp ging maken als je nog niet klaar bent om verder te gaan met een ander persoon dan je ex.

Lijkt me bijzonder vervelend voor die man.
charlotte717 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 23:39
4.46% gewijzigd
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
.
charlotte717 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 23:38
Reden: per ongeluk gequotet
99.26% gewijzigd
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij blijft hangen uit de op: ' hij zoekt toenadering tot mijn dochter. '
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
kippeke schreef:
03-05-2018 22:40
had hij niet gezegd dat hij hoopte om een goede vriendin bij te hebben, dan zou ik een move maken!
maar ik ben bang dat als ik een move maak, dat het hem niet zal bevallen nu!
hij heeft me afgewezen, dat houdt me tegen.
Jij hebt hem toch ook afgewezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
03-05-2018 23:46
Wat bij mij blijft hangen uit de op: ' hij zoekt toenadering tot mijn dochter. '
o echt? het kan ook een pedo zijn ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven