Snaphet niet

04-05-2018 01:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt
anoniem_368944 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 10:52
98.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vertaling?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
04-05-2018 01:40
Vertaling?
Ja! Deze: Opbokkken
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kun je ondertussen toch alvast je bh uitdoen?
Wauw, wat een slecht taalgebruik o_o

En die vent zou ik dumpen. Hij kan ook al geen bh's losmaken en hij is verliefd op zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
En nu wil je je vorige vent weer terug?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit er iets niet goed in jullie relatie daar hij steeds 'verliefd' wordt op andere vrouwen.

Karma is a bitch.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me geen pareltje.
En geheimzinnig en jou onzeker maken door te zeggen: ik kan zat krijgen .
En dan ook nog eens je bh niet uitdoen bij de seks.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
04-05-2018 01:40
Vertaling?
Ik denk dat Lotje in 2018 geboren is dus dan is haar taalgebruik toch wel heel goed
20 keer in 6 maanden vind ik nou geen goeie start.
Of komt dat doordat die de hele tijd op ze telefoon zit om zich heen te kijke?
Je bent dus een van zovele. Vraag is of je daar genoegen mee neemt?
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel lelijk van binnen.
Alle reacties Link kopieren
Mannen kijken naar alles tussen de 12 en 55 met twee benen ja. Alleen sommigen begrijpen niet dat het horkerig is om dat openlijk te doen als je dame in je gezelschap is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard wil je geen boerenpummel als man?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij is al bezig met de volgende. Omdat jouw frigide gedrag van schaamte voor je uiterlijk hem tegenstaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
gun jezelf een leuker vriendje
Alle reacties Link kopieren
Ga ook geheimzinnig doen.en om je heen kijken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ik ben wel benieuwd hoe je dan reageert als hij dat zegt, dat hij genoeg kan krijgen
waar komt dat vandaan om dat te willen zeggen trouwens, als je het moet zeggen, is het dan wel zo... spreekt het niet voor zich?

ik wéét bijvoorbeeld dat mijn vent 'genoeg' kan krijgen, waarschijnlijk mede omdat hij niet de behoefte voelt dat te zeggen maar goed. En ik ben zo blij dat hij niet dagelijks bestormd word op straat door topmodellen anders zou ik ook wel zenuwachtig worden... wat wel handig is dat hij eigenlijk een bril moet dragen maar dat niet wil dus hij heeft het zelden in de gaten als er een knappe vrouw in de buurt is, maar er is wel ook een groot verschil in gedrag zo te lezen. Als mijn vent op zijn telefoon zit dan is het om foto's van mij te maken. Dat is niet eens een grapje, serieus minstens 70 procent van de tijd, (de overige 30 procent gaat naar sportnieuws en uitjes regelen voor ons) nou kan dat ook te maken hebben met dat hij een bril nodig heeft maar ala. Ik zeg dit allemaal omdat ik denk dat je dat misschien nog niet hebt meegemaakt. Zodat je even weet dat dat ook bestaat. Maar hou dit prachtexemplaar vooral van de markt, zou het zielig vinden voor de hoopvolle vrouwelijke Tinderaars dat ze iemand treffen die niet eens naar ze kijkt omdat er iemand bukt.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
04-05-2018 08:28
Als mijn vent op zijn telefoon zit dan is het om foto's van mij te maken. Dat is niet eens een grapje, serieus minstens 70 procent van de tijd,
Echt? :angel:
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
04-05-2018 08:26
Ga ook geheimzinnig doen.en om je heen kijken.
ja joh, niets zo fijn in een relatie als twee mensen die kinderachtige spelletjes spelen.
Alle reacties Link kopieren
Eigen schuld, moet je je bh maar uittrekken.
ik geef mn bek ook maar een douw
De nieuwe Wet van Joke is hier wel van toepassing : als de openingspost nauwelijks te ontcijferen is, is het antwoord : uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je je zo druk maken? Lekker zo doorgaan joh, gaat toch precies zoals het moet?
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
04-05-2018 01:42
Ja! Deze: Opbokkken
:hihi:
Be like the sky, not like the weather ♡
Alle reacties Link kopieren
Deze is niet te vertrouwen meid.
Als je er zóveel kunt krijgen waarom blijf je dan bij dit kanspareltje?
Dat misstaat je verschrikkelijk, want het laat juist blijken dat je erg onzeker bent.
Maar waarover? Dat weet alleen jij.
Be like the sky, not like the weather ♡

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven