Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 4 mei 2018 om 08:32
Mods,
We zitten over de 3000 reacties heen. Mag op dit topic (geld-recht/gierige-acties-deel-vii/list ... 391152/121) een slotje? Heb al een nieuwe topic aangemaakt.
Alvast bedankt!
We zitten over de 3000 reacties heen. Mag op dit topic (geld-recht/gierige-acties-deel-vii/list ... 391152/121) een slotje? Heb al een nieuwe topic aangemaakt.
Alvast bedankt!
In this mad house we must all survive
vrijdag 4 mei 2018 om 10:21
Dat vraag ik me ook af. En public forummen is er bij mij niet meer bij door die steeds zichtbare gorigheid.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 4 mei 2018 om 10:23
Moderators, gisteren heb ik een aantal gedichten in het Dodenherdenking-topic geplaatst, met vermelding van de auteur.
Die gedichten zijn natuurlijk niet van mij.
Hopelijk geeft dit geen problemen.
Als jullie vinden dat het echt niet kan, in verband met auteursrechten, haal ik ze morgen weer weg.
Als jullie vinden dat het echt niet kan, in verband met auteursrechten, haal ik ze morgen weer weg.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-05-2018 10:33
8.11% gewijzigd
nounou
vrijdag 4 mei 2018 om 10:30
Nee, maar de reageerkonop is terug. En beter dan ooit.zazamaenade schreef: ↑03-05-2018 18:35Moderators, vordert het werk aan de negeer-functie een beetje ?
Is nu.nl ook van Sanoma en delen jullie de TD?
En vinden jullie zélf het ook een beetje gênant dat de werkende knop steeds zo groot in beeld komt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 4 mei 2018 om 10:31
zazamaenade schreef: ↑04-05-2018 10:23Moderators, gisteren heb ik een aantal gedichten in het Dodenherdenking-topic geplaatst, met vermelding van de auteur.
Die zijn natuurlijk niet van mij.
Huh? Je zet de naam van de auteur er toch bij? Wat zou er dan mis mee kunnen zijn?
vrijdag 4 mei 2018 om 10:37
Auteursrecht, dat kan een probleem zijn, post van RikM, 11:10 overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28414045
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-05-2018 10:39
0.15% gewijzigd
nounou
vrijdag 4 mei 2018 om 10:38
Ze doen wedstrijdjes denk ik.
"Wie bedenkt de meest gore titel?"
"Met welk stuk fruit kunnen we deze keer een kut uitbeelden?"
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 4 mei 2018 om 10:51
Beste Zazameanade,zazamaenade schreef: ↑04-05-2018 10:23Moderators, gisteren heb ik een aantal gedichten in het Dodenherdenking-topic geplaatst, met vermelding van de auteur.
Als je de auteur vermeld, mag het gewoon blijven staan
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 4 mei 2018 om 10:53
Gelukkig maar.ModeratorViva schreef: ↑04-05-2018 10:51Beste Zazameanade,
Als je de auteur vermeld, mag het gewoon blijven staan.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Dank voor het snelle antwoord
nounou
vrijdag 4 mei 2018 om 12:00
De topic: ''Badkamer aankoop'' en ''Onderzoek naar online aankopen'' zijn verwijderd ivm onderzoekje.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
vrijdag 4 mei 2018 om 13:07
Hi NYC,
Ik zal aan de redactie vragen hierop te letten.
Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
vrijdag 4 mei 2018 om 13:09
Hi SpringDing,SpringDing schreef: ↑04-05-2018 08:35Mods ik word gestoord van de Marktplaats-reclame die elke keer over mijn gereageerd-nieuwe-actieve topics lijstje heen gaat en blijft. (Mobiel, safari). Kan daar alsjeblieft iets aan gedaan worden?
Zou je mij een screenshot kunnen mailen via communitymanager@viva.nl? Dan kan ik het doorgeven aan de afdeling die over de advertenties gaat.
Vriendelijke groet,
vrijdag 4 mei 2018 om 14:23
CommunityManagerViva schreef: ↑04-05-2018 13:09Hi SpringDing,
Zou je mij een screenshot kunnen mailen via communitymanager@viva.nl? Dan kan ik het doorgeven aan de afdeling die over de advertenties gaat.
Vriendelijke groet,
Werkelijk? Heeft de vorige CM haar hele mailbox gedelete? Inclusief alle naar de TD of waar dan ook gemailde bugs?
Het bugtopic wel eens gelezen? Het is al zo ontzettend vaak gemeld de afgelopen maanden/jaar.
Sterker nog: het staat in het rood vermeld in de OP van de bugmot van 27 november 2017..
himalaya wijzigde dit bericht op 04-05-2018 14:28
8.18% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 4 mei 2018 om 14:27
Thank you!ModeratorViva schreef: ↑03-05-2018 14:21Beste Zozoe en S-Meds,
Bedankt voor het staffen van het topic. We hebben het verwijderd en de gebruiker is verbannen.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Dit is mijn motto
vrijdag 4 mei 2018 om 14:56
Waarom zou je geen 2 accounts mogen hebben? Je mag alleen niet in 1 topic met meerdere accounts.CherokeeRose1977 schreef: ↑04-05-2018 14:53Hey Mods,
User Chinaman is dezelfde persoon als
De_Cynicus.
Overduidelijk te merken aan t zeer negatieve en respectloze taalgebruik over vrouwen.
Volgens mij is t niet toegestaan om 2 accounts te gebruiken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 4 mei 2018 om 15:36
Beste CherokeeRose1977,
Je mag inderdaad 2 accounts hebben, alleen niet met beide account in het zelfde topic reageren.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
vrijdag 4 mei 2018 om 16:14
Lachwekkend. Net als de CM reactie over de Lees Meer. "We vragen of erop gelet kan worden". Waren de reacties op de eindeloze reeks geslachtsdelen m/v (in the flesh of als stuk fruit) niet duidelijk genoeg ofzo? Leuk die "heb je er last van? lossen we op!"-reacties.himalaya schreef: ↑04-05-2018 14:23Werkelijk? Heeft de vorige CM haar hele mailbox gedelete? Inclusief alle naar de TD of waar dan ook gemailde bugs?
Het bugtopic wel eens gelezen? Het is al zo ontzettend vaak gemeld de afgelopen maanden/jaar.
Sterker nog: het staat in het rood vermeld in de OP van de bugmot van 27 november 2017..
Tjezus, wat vals
vrijdag 4 mei 2018 om 16:30
En als je met één account een (tijdelijke) ban hebt, mag je dan met het andere account tijdens de ban gewoon door forummen?ModeratorViva schreef: ↑04-05-2018 15:36Beste CherokeeRose1977,
Je mag inderdaad 2 accounts hebben, alleen niet met beide account in het zelfde topic reageren.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
vrijdag 4 mei 2018 om 17:59
Beste Courage--,
Een ban krijg je als persoon, niet op nick. Dus het is niet toegestaan te forummen tijdens een ban.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva