Okselhaar, ja of nee?

vrijdag 4 mei 2018 om 13:03
Dreamer schreef: ↑04-05-2018 12:17.
Oké.. omdat ik hier al eens op aangesproken ben in een ander topic: ik stink meer naar zweet als ik scheer. En volgens diegene in dat andere topic was dat onzin en kon dat niet, dus ben ik erop gaan letten.
Wat wel kan is dat ik in bepaalde hormonale periodes meer op m'n uiterlijk let en dus scheer en dat ik met haar ook meer zou stinken op zo'n moment. Maar scheren staat niet gelijk aan schoner en minder stank. Helaas, was het maar zo simpel.
Dit is herkenbaar. Bij mij een combinatie van geirriteerde huid, deo en zweet die dan niet goed ruikt. Dus als ik het doe, dan bijvoorbeeld op vrijdag, zodat ik het hele weekend stoppels kan kweken, zodat ik op maandag weer deo op kan doen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 4 mei 2018 om 13:23
RosesAreRed schreef: ↑04-05-2018 12:41Ik stink juist meer als ik okselhaar laat staan dus alleen al daarom scheer ik het.
Ik ben benieuwd of Lourdes enzo ook hun been- en schaamhaar laten staan.
Lourdes was laatst te zien met beenhaar.

vrijdag 4 mei 2018 om 14:29
Die foto zie ik zo weer voor me

De eerste keer dat ik die foto zag had ik eerst iets van

Übergestyld, brede, blije lach, mooie jurk (was het, dacht ik) en dan dat haaaaarrrr.. de combinatie blijft leuk

vrijdag 4 mei 2018 om 14:56
Ik kan me nog herinneren dat ik zeker tot mijn 20e vond dat het nergens voor nodig was om mijn oksels te scheren. Werd er zelfs heel opstandig van toen iemand tegen me zei dat ze dat niet zo vrouwelijk vond. Ik dacht op dat moment: Hoezo niet vrouwelijk, er groeit toch van nature haar, dus heeft de natuur het als vrouwelijk bedoeld!
Geen idee meer wat me van gedachte heeft doen veranderen, maar sinds ik het ben gaan scheren wil ik niet anders meer. Nu vind ik het mooier en frisser om geen okselhaar te hebben.
Geen idee meer wat me van gedachte heeft doen veranderen, maar sinds ik het ben gaan scheren wil ik niet anders meer. Nu vind ik het mooier en frisser om geen okselhaar te hebben.
vrijdag 4 mei 2018 om 14:57
Dat heb ik ook! Maar ik vind het eigenlijk heel erg belachelijk van mezelf.ñuca schreef: ↑04-05-2018 14:56Ik kan me nog herinneren dat ik zeker tot mijn 20e vond dat het nergens voor nodig was om mijn oksels te scheren. Werd er zelfs heel opstandig van toen iemand tegen me zei dat ze dat niet zo vrouwelijk vond. Ik dacht op dat moment: Hoezo niet vrouwelijk, er groeit toch van nature haar, dus heeft de natuur het als vrouwelijk bedoeld!

vrijdag 4 mei 2018 om 15:14
Bij mij ook. Alles weg laten flitsen. Ik weet toch dat ik het nooit zou laten aangroeien. Vind het er erg onverzorgd uitzien. Ook al zou niemand het zien, ik zou mezelf ook niet fris voelen met een bos haar onder mijn arm.hankypankyshanghai schreef: ↑04-05-2018 13:02Mijn okselhaar is permanent verwijderd. Geen weg terug voor mij dus.
De meeste mannen die ik ken scheren het ook af, wil ook geen man met okselhaar, kort mag wel, maar geen pak shag.
...

vrijdag 4 mei 2018 om 15:22
Mijn vriend trimt het ook. Vind het echt niet sexy als ik er vlechtjes in kan makenAnárion schreef: ↑04-05-2018 15:14Bij mij ook. Alles weg laten flitsen. Ik weet toch dat ik het nooit zou laten aangroeien. Vind het er erg onverzorgd uitzien. Ook al zou niemand het zien, ik zou mezelf ook niet fris voelen met een bos haar onder mijn arm.
De meeste mannen die ik ken scheren het ook af, wil ook geen man met okselhaar, kort mag wel, maar geen pak shag.

vrijdag 4 mei 2018 om 16:25
hankypankyshanghai schreef: ↑04-05-2018 16:07De rest van je leven scheermesjes of ontharingscreme kopen ook
Misschien, maar dat is niet een heel groot bedrag in 1 keer. Wat oksels betreft zou ik ook niet voor permanent ontharen kiezen, ik vind het echt geen enkele moeite om dat met een scheermesje te doen.
Schaamhaar daarentegen.... hm nouja, wie weet. Voorlopig nog niet i.i.g.

vrijdag 4 mei 2018 om 16:41
Ik heb nee gestemd, zou het zelf niet laten staan en vind het bij anderen ook niet smakelijk (zelfs bij mijn vriend heb ik liever dat hij het grotendeels weghaalt), maar ben er verder niet mega tegen als mensen het willen laten groeien, het zit er nu eenmaal en met schaamhaar en beenhaar ben ik ook totaal niet moeilijk.
vrijdag 4 mei 2018 om 17:05
Ik scheer mijn oksels wel, ondanks dat ik ontharen haat. Maar langere haartjes scheren vind ik nóg akeliger. Dus ik houd het maar kort. Glad is het nooit, want dat jeukt weer. Van mij mag iedereen doen wat ie wil. Geschoren vind ik niet perse mooier of vrouwelijker. Ik vind het juist goed dat er weer mensen met okselhaar geshowd worden. Zodat het taboe eraf gaat.
Bikinilijn doe ik alleen als ik ga zwemmen. De rest heel af en toe wat inkorten. Het is een rampgebied om te scheren. Mocht ik ooit een man treffen die erop afknapt, dan zoekt ie maar een ander.
Bikinilijn doe ik alleen als ik ga zwemmen. De rest heel af en toe wat inkorten. Het is een rampgebied om te scheren. Mocht ik ooit een man treffen die erop afknapt, dan zoekt ie maar een ander.
vrijdag 4 mei 2018 om 17:14
vrijdag 4 mei 2018 om 17:16
Ik merk ook geen verschil qua stank of ik nou wel of niet scheer. Een shirt gaat na 1 dag dragen de wasmand in. Altijd zit er een vrij sterke okselgeur aan.Dreamer schreef: ↑04-05-2018 12:17.
Oké.. omdat ik hier al eens op aangesproken ben in een ander topic: ik stink meer naar zweet als ik scheer. En volgens diegene in dat andere topic was dat onzin en kon dat niet, dus ben ik erop gaan letten.
Wat wel kan is dat ik in bepaalde hormonale periodes meer op m'n uiterlijk let en dus scheer en dat ik met haar ook meer zou stinken op zo'n moment. Maar scheren staat niet gelijk aan schoner en minder stank. Helaas, was het maar zo simpel.