Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 mei 2018 om 22:20
erg triest.dumbledot schreef: ↑03-05-2018 18:32Met zulke topics ben ik altijd zo blij dat ik me nooit aan een nieuwe vent gewaagd heb tot ze nu goed en wel uit huis zijn, hoe kut het soms ook was om het alleen te moeten doen. Zoals dat topic, dan verliest toch elke partij? Zal vast goed kunnen gaan hoor... maar als het niet lukt heeft het wel weer een flinke impact op die kinderen![]()
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 3 mei 2018 om 22:24
Ik ken 2 gezinnen met kinderen van 2 kanten die goed lopen. En verder...Oudblond schreef: ↑03-05-2018 18:21Blijkbaar! Maar ik moet mijn mond houden want ik heb de mazzel dat in mijn eigen gezin en vriendenkring niemand gescheiden is en er geen samengestelde gezinnen zijn. Buurman is wel gescheiden en heeft 2 dochters en een 'nieuwe' vriendin. Zij heeft geen kinderen en ze hebben het contact langzaam opgebouwd. De kinderen zijn nu 14 en 16 en gisteren stonden ze met hun stief te knuffelen in de lift. De 'stief' is ook een hele leuke vrouw die - zover ik kan zien - in het begin van hun samenwonen in de week dat de kinderen bij hen waren een stapje terug deed. Als ik ze nu met z'n viertjes zie is het een gezellig gezin dat veel samen onderneemt. Ik durf te twijfelen of dat ook zo goed had uitgepakt als stief zelf ook kinderen had.
Zelf ben ik blij dat ik een man tegenkwam zonder kinderen. Zoveel minder complex. Hij heeft zich aan onze situatie (bv woonplaats) aangepast. En we hebben het tempo van zoon gevolgd.
Zoon kroop bij hem op schoot toen we bij zijn papa waren.
Papa heeft nu een vriendin met kinderen en dat brengt voor zoon spanning mee. Merk het ook aan zijn gedrag als hij ze gezien heeft. Vaak binnen een paar minuten. Die vriendin vindt hij wel prima.

vrijdag 4 mei 2018 om 12:11

vrijdag 4 mei 2018 om 12:29
Grobbekuiken_ schreef: ↑04-05-2018 12:11Vraag me sowieso af waar al die 'ik krijg geen aandacht en geen seks en dat is jullie schuld' mannen ineens vandaan komen. Lichten die elkaar in op een incelforum of zo?
Ik heb de indruk dat het veel dezelfde zijn. Jaren geleden zag ik ze op Fok! Forum ook al. Daar werden ze ook uitgescheten (of geband) dus uiteindelijk verplaatsen ze zich dan naar een ander forum en daar begint het hele Calimero-riedeltje weer opnieuw.
Op Fok! Forum werd overigens ook geprobeerd ze te helpen, vele topics lang, maar niets helpt want er valt totaal niet mee te praten. Het ligt altijd aan alles en iedereen behalve henzelf.

vrijdag 4 mei 2018 om 12:50
Grobbekuiken_ schreef: ↑04-05-2018 12:11Vraag me sowieso af waar al die 'ik krijg geen aandacht en geen seks en dat is jullie schuld' mannen ineens vandaan komen. Lichten die elkaar in op een incelforum of zo?
Nee joh is steeds dezelfde loser die gast hier. Hij schrijft niks voor niks 'ik zie aan het einde van de dag wel of ik geband ben'.

vrijdag 4 mei 2018 om 13:41
Kwartel123 schreef: ↑04-05-2018 13:26Die man irriteert mij ook zo erg! Al die reacties overal dat hij de enige is die pas écht zielig is en dat alle andere wereldproblemen wel meevallen...![]()
Je zou hem bijna die erectie stoornis gaan gunnen...
Verspilde energie met dit mooie weer, ik weet het. Let it goooooo

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 4 mei 2018 om 15:05
Maar het topic staat er nog gewoon. Mods hebben dus echt niet in de gaten dat het permabanneling is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras