Radeloos....
zondag 6 mei 2018 om 10:41
Hallo meiden
Ik raak mezelf kwijt.
In november 2015 heb ik een man via Tinder leren kennen.leuk leuk leuk.
Klikte enorm! Ik 3 kids en hij 1.
Vanaf december intensief contact en veel samen. Ook met de kinderen.
31 december, 00.00 uur zat hij in de auto. Zijn dochter bellen. Bleek de volgende dag een vrouw te zijn die hij liefde beloofde maar eerst aan zichzelf wilde werken. (Haar bij toeval gesproken). Ik was zo verdrietig. Hem vergeven.
Maart 2016 mijn vriendin belt... je vriend staat op Tinder. Hem geco frontwerd smoesjes. Ik hem vergeven.
Zomervakantie 2016.
Mijn zoon zegt... mamma R. Is foto's aan het swipen. Inderdaad hij weer op Tinder en zelfs chatten. Wij vertrokken van de camping.
Smeken.huilen ik was zijn alles! Oké oké. Vergeven.
September 2016. Ik blijk zwanger. Ongepland, andere kids via ivf dus een enorme schrik. Ik wilde de zwangerschap afbreken, was nog geen 6 weken zwanger. Hij niet. Was blij. Weekendje weg geweest. Love love love.
13 weken zwanger. Hij eiste abortus. Kliniek een gesprek gehad, ik was re lang zwanger om daar geholpen te worden. En ik wilde niet meer! Utrecht geweest, 18.5 weken zwanger. Hij eiste (lief en kwaad) dat ik het weg haalde. Ik heb hem mijn huis uit gezet! MIJN kindje!
Met 24 weken zwangerschap kwam hij terug. Nagedacht. Spijt. Wilde er voor gaan! Maar!!!!! In België kon je tm 25 weken abortus doen.
Woest dat ik was! Weg met hem!!!!
34 weken zwanger. Spijt hier en daar. Ik geloofde hem. Contact met zijn ouders had hij verbroken. Hij koos voor ons. Hij, zijn dochter, wij ons kindje....
Zij huis te koop gezet
Grotere auto
Huis gekocht
Baby zijn achternaam
Blij blij blij was ik.
Baby 11 weken oud... Hij ging even weg.
Niets meer van hem vernomen.... maanden en maanden.
Februari dit jaar. Zijn dochter aan de deur of ze haar broertje alsjeblieft mag zien. JA!
Hij kwam later. Gepraat gehuild... Hij miste ons zo.
Liefde weken, dagen, alle kinderen zo blij.
En zo ineens is hij zonder iets te zeggen afgelopen woensdag weer gegaan. 5 dagen na mijn oogoperatie waarmee hij mij zou helpen.
Negeert me. Zijn huissleutel van mijn sleutelbos.
WAAROM? Wat is dit voor gedrag?
Hoe kun je wederom een hypotheek gesprek gehad hebben, huizen kijken, vakantie plannen maken.... En dan.zo weer gaan.
Niet eens de moeite genomen om het bespreekbaar te maken.
Ik voel me verdrietig.
Ik raak mezelf kwijt.
In november 2015 heb ik een man via Tinder leren kennen.leuk leuk leuk.
Klikte enorm! Ik 3 kids en hij 1.
Vanaf december intensief contact en veel samen. Ook met de kinderen.
31 december, 00.00 uur zat hij in de auto. Zijn dochter bellen. Bleek de volgende dag een vrouw te zijn die hij liefde beloofde maar eerst aan zichzelf wilde werken. (Haar bij toeval gesproken). Ik was zo verdrietig. Hem vergeven.
Maart 2016 mijn vriendin belt... je vriend staat op Tinder. Hem geco frontwerd smoesjes. Ik hem vergeven.
Zomervakantie 2016.
Mijn zoon zegt... mamma R. Is foto's aan het swipen. Inderdaad hij weer op Tinder en zelfs chatten. Wij vertrokken van de camping.
Smeken.huilen ik was zijn alles! Oké oké. Vergeven.
September 2016. Ik blijk zwanger. Ongepland, andere kids via ivf dus een enorme schrik. Ik wilde de zwangerschap afbreken, was nog geen 6 weken zwanger. Hij niet. Was blij. Weekendje weg geweest. Love love love.
13 weken zwanger. Hij eiste abortus. Kliniek een gesprek gehad, ik was re lang zwanger om daar geholpen te worden. En ik wilde niet meer! Utrecht geweest, 18.5 weken zwanger. Hij eiste (lief en kwaad) dat ik het weg haalde. Ik heb hem mijn huis uit gezet! MIJN kindje!
Met 24 weken zwangerschap kwam hij terug. Nagedacht. Spijt. Wilde er voor gaan! Maar!!!!! In België kon je tm 25 weken abortus doen.
Woest dat ik was! Weg met hem!!!!
34 weken zwanger. Spijt hier en daar. Ik geloofde hem. Contact met zijn ouders had hij verbroken. Hij koos voor ons. Hij, zijn dochter, wij ons kindje....
Zij huis te koop gezet
Grotere auto
Huis gekocht
Baby zijn achternaam
Blij blij blij was ik.
Baby 11 weken oud... Hij ging even weg.
Niets meer van hem vernomen.... maanden en maanden.
Februari dit jaar. Zijn dochter aan de deur of ze haar broertje alsjeblieft mag zien. JA!
Hij kwam later. Gepraat gehuild... Hij miste ons zo.
Liefde weken, dagen, alle kinderen zo blij.
En zo ineens is hij zonder iets te zeggen afgelopen woensdag weer gegaan. 5 dagen na mijn oogoperatie waarmee hij mij zou helpen.
Negeert me. Zijn huissleutel van mijn sleutelbos.
WAAROM? Wat is dit voor gedrag?
Hoe kun je wederom een hypotheek gesprek gehad hebben, huizen kijken, vakantie plannen maken.... En dan.zo weer gaan.
Niet eens de moeite genomen om het bespreekbaar te maken.
Ik voel me verdrietig.
zondag 6 mei 2018 om 11:16
Sunshine585 schreef: ↑06-05-2018 11:13Dat staat er niet. Maar het is inderdaad een beetje cryptisch geschreven.
Ik snap 'm nu.
zondag 6 mei 2018 om 11:17
Ik vraag me af of er niet ook nog iemand anders is die hem steeds terug neemt. Hij heeft er tenslotte ook geen moeite mee om een andere vrouw ook nog te vertellen dat ze zo geweldig is.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 6 mei 2018 om 11:17
Sunshine585 schreef: ↑06-05-2018 11:15Maar hoe dan ook zorgelijk dat een kind ziet dat die man aan het swipen is en dat doorgeeft aan zijn moeder. Dan heeft hij al wat drama meegemaakt denk ik.
Ja idd. Daar moet een kind zich helemaal niet druk om maken. Hoe oud zijn je kinderen TO?
zondag 6 mei 2018 om 11:19
Hoeft niet hoor. Dit is zo'n stel wat niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar kan.Meesterkees schreef: ↑06-05-2018 11:17Hoe kan je hier serieus op reageren? Keer op keer belazerd worden en er dan nog steeds van opkijken.
zondag 6 mei 2018 om 11:20
Verbreek het contact met hem, zorg ervoor dat hij kinderalimentatie mag betalen voor het kind en ga door met je leven zonder hem. Misschien ook eens bij jezelf te rade gaan waarom je gedurende dit traject zo weinig zelfrespect hebt gehad en hoe je kunt voorkomen dat je daar in de toekomst nog een keer tegenaan gaat lopen. Als je steeds zo blij bent als hij spijt heeft en dit meerdere keren is gebeurd, dan is het tijd om wat drama uit je leven te bannen.
zondag 6 mei 2018 om 11:20
Eigen schuld. Je hebt zo ontzettend veel alarmbellen genegeerd en er zo’n puinhoop van gemaakt voor je kinderen. Nu moet je op de blaren zitten. En daar heb je helemaal zelf voor gekozen.
Ik hoop dat je kinderen hier later geen last van krijgen, maar ook dat is tegen beter weten in. Want dat krijgen ze wel namelijk.
De rest van mijn reactie heb ik maar gewist, ik heb geen zin in een ban.
Ik hoop dat je kinderen hier later geen last van krijgen, maar ook dat is tegen beter weten in. Want dat krijgen ze wel namelijk.
De rest van mijn reactie heb ik maar gewist, ik heb geen zin in een ban.
zondag 6 mei 2018 om 11:46
Dit. Je kan wel lekker in de slachtofferol gaan zitten To maar je bent toch echt verantwoordelijk voor je eigen leven. En daar heb je, en het leven van je kinderen ook, een puinhoop van gemaakt. En nu zit je met een kind die een waardeloze vader heeft, die daar ongetwijfeld veel verdriet om zal hebben.
zondag 6 mei 2018 om 11:50
Lieve allemaal
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Als ik mezelf zo lees begrijp ik mezelf ook niet!
ALTIJD kwam ik voor mijzelf op! Liet niet met me spelen! Waarom ik dit toelaat weet ik ook echt niet!
Dat dit voor de kinderen schadelijk is is mij geheel duidelijk, denk je dat ik me hier niet rot onder voel?
Het enige wat ik kan zeggen.
Ik HOOPTE zo vreselijk dat hij ECHT een pappa voor de jongste wilde zijn!!!!! Dat we nu zijn vrienden en familie geen.contact meer met hem willen Hij ECHT voor ons zou gaan.
Ik verlangde er zo ontzettend naar!
Dank jullie wel voor jullie reactie!
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Als ik mezelf zo lees begrijp ik mezelf ook niet!
ALTIJD kwam ik voor mijzelf op! Liet niet met me spelen! Waarom ik dit toelaat weet ik ook echt niet!
Dat dit voor de kinderen schadelijk is is mij geheel duidelijk, denk je dat ik me hier niet rot onder voel?
Het enige wat ik kan zeggen.
Ik HOOPTE zo vreselijk dat hij ECHT een pappa voor de jongste wilde zijn!!!!! Dat we nu zijn vrienden en familie geen.contact meer met hem willen Hij ECHT voor ons zou gaan.
Ik verlangde er zo ontzettend naar!
Dank jullie wel voor jullie reactie!
zondag 6 mei 2018 om 11:55
Ik ben achterdochtig van aard. Dus ik denk dat hij met zijn andere love love love bij zijn familie en vrienden komt.
En ondertussen nog wat scharrelt. En dan gooit zijn vrouw hem er uit en dan komt hij weer huilen bij jou omdat hij (gratis) onderdak nodig heeft.
Dit denk ik.
Waar denk jij dat hij maanden lang verblijft als hij weer foetsie is?
En ondertussen nog wat scharrelt. En dan gooit zijn vrouw hem er uit en dan komt hij weer huilen bij jou omdat hij (gratis) onderdak nodig heeft.
Dit denk ik.
Waar denk jij dat hij maanden lang verblijft als hij weer foetsie is?