Radeloos....

06-05-2018 10:41 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden

Ik raak mezelf kwijt.

In november 2015 heb ik een man via Tinder leren kennen.leuk leuk leuk.
Klikte enorm! Ik 3 kids en hij 1.

Vanaf december intensief contact en veel samen. Ook met de kinderen.

31 december, 00.00 uur zat hij in de auto. Zijn dochter bellen. Bleek de volgende dag een vrouw te zijn die hij liefde beloofde maar eerst aan zichzelf wilde werken. (Haar bij toeval gesproken). Ik was zo verdrietig. Hem vergeven.

Maart 2016 mijn vriendin belt... je vriend staat op Tinder. Hem geco frontwerd smoesjes. Ik hem vergeven.

Zomervakantie 2016.
Mijn zoon zegt... mamma R. Is foto's aan het swipen. Inderdaad hij weer op Tinder en zelfs chatten. Wij vertrokken van de camping.

Smeken.huilen ik was zijn alles! Oké oké. Vergeven.

September 2016. Ik blijk zwanger. Ongepland, andere kids via ivf dus een enorme schrik. Ik wilde de zwangerschap afbreken, was nog geen 6 weken zwanger. Hij niet. Was blij. Weekendje weg geweest. Love love love.

13 weken zwanger. Hij eiste abortus. Kliniek een gesprek gehad, ik was re lang zwanger om daar geholpen te worden. En ik wilde niet meer! Utrecht geweest, 18.5 weken zwanger. Hij eiste (lief en kwaad) dat ik het weg haalde. Ik heb hem mijn huis uit gezet! MIJN kindje!

Met 24 weken zwangerschap kwam hij terug. Nagedacht. Spijt. Wilde er voor gaan! Maar!!!!! In België kon je tm 25 weken abortus doen.

Woest dat ik was! Weg met hem!!!!

34 weken zwanger. Spijt hier en daar. Ik geloofde hem. Contact met zijn ouders had hij verbroken. Hij koos voor ons. Hij, zijn dochter, wij ons kindje....

Zij huis te koop gezet
Grotere auto
Huis gekocht
Baby zijn achternaam

Blij blij blij was ik.

Baby 11 weken oud... Hij ging even weg.

Niets meer van hem vernomen.... maanden en maanden.

Februari dit jaar. Zijn dochter aan de deur of ze haar broertje alsjeblieft mag zien. JA!

Hij kwam later. Gepraat gehuild... Hij miste ons zo.

Liefde weken, dagen, alle kinderen zo blij.

En zo ineens is hij zonder iets te zeggen afgelopen woensdag weer gegaan. 5 dagen na mijn oogoperatie waarmee hij mij zou helpen.

Negeert me. Zijn huissleutel van mijn sleutelbos.

WAAROM? Wat is dit voor gedrag?
Hoe kun je wederom een hypotheek gesprek gehad hebben, huizen kijken, vakantie plannen maken.... En dan.zo weer gaan.

Niet eens de moeite genomen om het bespreekbaar te maken.

Ik voel me verdrietig.
Aanne79 schreef:
06-05-2018 11:50
Lieve allemaal

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Als ik mezelf zo lees begrijp ik mezelf ook niet!

ALTIJD kwam ik voor mijzelf op! Liet niet met me spelen! Waarom ik dit toelaat weet ik ook echt niet!

Dat dit voor de kinderen schadelijk is is mij geheel duidelijk, denk je dat ik me hier niet rot onder voel?

Het enige wat ik kan zeggen.
Ik HOOPTE zo vreselijk dat hij ECHT een pappa voor de jongste wilde zijn!!!!! Dat we nu zijn vrienden en familie geen.contact meer met hem willen Hij ECHT voor ons zou gaan.

Ik verlangde er zo ontzettend naar!

Dank jullie wel voor jullie reactie!
Neem een voorbeeld aan zijn familie en vrienden.

De meeste mensen zijn best coulant naar iemand als het een goede vriend of familie betreft. Op basis daarvan vind ik het veelzeggend dat zowel zijn vrienden als zijn familie het contact met hem verbroken hebben. Waarschijnlijk zijn ze helemaal klaar met zijn rare gedrag, wispelturigheid en zijn leugens. Waarom jij niet?
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
S-Meds schreef:
06-05-2018 12:00
en ik blijf me maar afvragen wat er op 31 december 2015 om 0.000 gebeurde. Hij zat in zijn auto en zijn dochter belde
jij zat er ook bij?
maar later bleek het een vrouw die liefde beloofde als hij aan zichzelf ging werken.
Wat?
Ik dacht dat ik de enige was...
Ik snap best dat je op iets anders hoopte maar zo te lezen zit dat er niet in. Bescherm je kinderen en jezelf en kap dit contact af. Hij kan alleen maar onrust toevoegen.
jo12345 schreef:
06-05-2018 11:07
Ik vind het vooral heel erg zielig voor alle betrokken kinderen, dat hun moeder geen verantwoordelijkheid voor haar eigen leven kan nemen. (en dat van de kinderen)
Ik denk dat je te lief,naïef en dom bent.
Ik hoop dat je aan jezelf gaat werken.....
Leer echt eerst van jezelf houden!!
Je laat ingelofelijk met je sollen meid! Enuh.....net als alle andere keren komt hij vast wel weer bij je terug.....hopelijk neem jij hem dan niet meer terug......
S-Meds schreef:
06-05-2018 11:58
nou zeg, een soap is er niks bij
maar dit is duidelijk. deze man heeft dubbelleven, dus nog een ander gezin
of
hij zit geregeld in de gevangenis

maar ja, je moet het maar accepteren want je doet dat al drie jaar.
Dit denk ik ook, waarom is iemand anders zo wispelturig. Kind houden. Abortus. Kind houden. Abortus, alsof het niks is. Klinkt als iemand die niet alleen kan zijn, en jij ook niet.
Lillybit schreef:
06-05-2018 11:13
Drieën, Drieën, Drieën.
Ik dacht net: Die ezel stootte zich toch ook 3x?
Maar dat was volgens mij 2x ;-))
En zo ineens is hij zonder iets te zeggen afgelopen woensdag weer gegaan. 5 dagen na mijn oogoperatie waarmee hij mij zou helpen.

Negeert me. Zijn huissleutel van mijn sleutelbos.

WAAROM? Wat is dit voor gedrag?

Je verwacht het niet hè.... Je ziet het gewoon totaal niet aankomen...........
S-Groot schreef:
06-05-2018 12:20
Je verwacht het niet hè.... Je ziet het gewoon totaal niet aankomen...........
mss helpt die oogoperatie en gaat ze het vanaf nu wel zien.
wij slapen nooit.
:facepalm: Goed bezig.
valentinamaria schreef:
06-05-2018 12:23
mss helpt die oogoperatie en gaat ze het vanaf nu wel zien.

:idee:
S-Meds schreef:
06-05-2018 12:00
en ik blijf me maar afvragen wat er op 31 december 2015 om 0.000 gebeurde. Hij zat in zijn auto en zijn dochter belde
jij zat er ook bij?
maar later bleek het een vrouw die liefde beloofde als hij aan zichzelf ging werken.
Wat?

Nee zijn dochter belde hem niet, híj belde zijn dochter. Daar had hij schijnbaar even privacy voor nodig want hij ging even in de auto zitten om daar zijn dochter te bellen.
Word volwassen.

En niet meer zwanger.
Vaak doen mensen zichzelf een hoop drama aan
Wat ben jij dom zeg. Vergeven vergeven vergeven vergeven vergeven vergeven. Serieus? Waar is je zelfrespect? En wanneer denk je aan je kinderen? Echt kansloos.
Aanne79 schreef:
Lieve allemaal

ALTIJD kwam ik voor mijzelf op! Liet niet met me spelen! Waarom ik dit toelaat weet ik ook echt niet!

Dat dit voor de kinderen schadelijk is is mij geheel duidelijk, denk je dat ik me hier niet rot onder voel?

Ik HOOPTE zo vreselijk dat hij ECHT een pappa voor de jongste wilde zijn!!!!! Dat we nu zijn vrienden en familie geen.contact meer met hem willen Hij ECHT voor ons zou gaan.

Je vind het blijkbaar wel normaal dat een man voor jou contact met zn familie en vrienden verbreekt maar je vind het niet normaal dat hij om 12 uur nieuwjaarsnacht even zn dochter belt? Maar wil ondertussen wrl dat hij een goede vader voor JOUW kind is?

Tja.
Ik zou vooral uitzoeken waarom je hem (minstens) 5x heb vergeven.
Ik snap deels wel waarom hij je zo behandelt, hij komt er namelijk mee weg bij jou!
Kasboom schreef:
06-05-2018 12:47
Je vind het blijkbaar wel normaal dat een man voor jou contact met zn familie en vrienden verbreekt maar je vind het niet normaal dat hij om 12 uur nieuwjaarsnacht even zn dochter belt? Maar wil ondertussen wrl dat hij een goede vader voor JOUW kind is?
Tja.
Hij zei dat hij zijn dochter ging bellen maar dat bleek een andere vrouw te zijn.
Goh, dat had je ook echt niet aan kunnen zien komen. Stel je er maar op in dat je het kind alleen zult moeten opvoeden.
Kasboom schreef:
06-05-2018 12:47

Tja.
Nee, je hebt het niet goed gelezen...

-- 31 december, 00.00 uur zat hij in de auto. Zijn dochter bellen. Bleek de volgende dag een vrouw te zijn die hij liefde beloofde maar eerst aan zichzelf wilde werken.
Aanne79 schreef:
Lieve allemaal

Waarom hoopte je dat nog na alle ellende die hij je heeft aangedaan? En nadat hij je zelfs in de 25e week nog een abortus wilde laten ondergaan?

Hoe leuk is hij dan in jullie 'goede' periode, waarom ben je zo 'blij,blij,blij' als hij dan weer voor je gaat? Kun je niet alleen zijn ofzo?
S-Groot schreef:
06-05-2018 12:27
Nee zijn dochter belde hem niet, híj belde zijn dochter. Daar had hij schijnbaar even privacy voor nodig want hij ging even in de auto zitten om daar zijn dochter te bellen.
oh. En waar kwam die vrouw die aan hem wilde werken dan ineens vandaag?
S-Meds schreef:
06-05-2018 13:01
oh. En waar kwam die vrouw die aan hem wilde werken dan ineens vandaag?
Zoals ik het begrijp heeftie tegen To gezegd dat hij zich even terugtrok om zijn dochter te bellen. In werkelijkheid trok hij zich terug om een andere vrouw te bellen die hij net als TO gouden bergen beloofde
Leesook schreef:
06-05-2018 13:03
Zoals ik het begrijp heeftie tegen To gezegd dat hij zich even terugtrok om zijn dochter te bellen. In werkelijkheid trok hij zich terug om een andere vrouw te bellen die hij net als TO gouden bergen beloofde
oh en TO ontdekte dat en dacht: kom laten we een kind nemen
S-Meds schreef:
06-05-2018 13:07
oh en TO ontdekte dat en dacht: kom laten we een kind nemen
ja,na 3 keer IVF is spontaan zwanger worden een keer wat anders natuurlijk.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven