Gratis koffie

06-05-2018 19:09 120 berichten
Hoi

Ik drink nu al ruim een jaar gratis koffie. Ga naar supermarkten. 1 keer als ik opsta meteen. Dan rond de middag en een keer begin avond. 3 koffie per dag. Dat scheelt best veel geld. Doen meer mensen dit?
Cateautje schreef:
06-05-2018 19:19
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar deze is leuk, origineel ook.

Ik dacht dat alleen daklozen dat deden.
Nou nee hoor. Het koffiehoekje bij onze Appie zit iedere dag weer afgeladen vol gezellig beppende dames die (naar mijn wellicht falende waarneming) zeker niet dakloos zijn.

Ik heb er verder geen mening over, de mensen doen maar. Ik heb wel een mening over de koffie.
Susan schreef:
06-05-2018 19:29
Ik zou het zelf nogal gênant vinden om met zo'n vol koffiebekertje in mijn hand en zonder boodschappen de winkel uit te lopen en dat dan drie keer per dag.
Gênant en misdadig.
Ze zouden een foto van To in de supermarkt moeten ophangen. Tijd dat ze in de kraag gevat wordt.
Ana_Isabel2 schreef:
06-05-2018 19:47
Bij ons staan er soms 4 rollators en 3 scootmobiels om de koffietafel geparkeerd. Zó gezellig... :roll:
En een commentaar wat je krijgt als je langsloopt ..
Cateautje schreef:
06-05-2018 19:19
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar deze is leuk, origineel ook.

Ik dacht dat alleen daklozen dat deden.
Nee hoor allebei fout.
In mij albert heijn worden hele bejaardensoosen bij de koffiecorner gehouden.
Ana_Isabel2 schreef:
06-05-2018 19:47
Bij ons staan er soms 4 rollators en 3 scootmobiels om de koffietafel geparkeerd. Zó gezellig... :roll:
Voor veel mensen is het gewoon en uitje net als ontbijten voor 2 euro bij de Hema en de Ikea zit ook altijd vol met mensen die smorgens komen ontbijten :-D
Bblientje schreef:
06-05-2018 19:49
Gênant en misdadig.
Ze zouden een foto van To in de supermarkt moeten ophangen. Tijd dat ze in de kraag gevat wordt.
:rofl:
gizzmo-returns schreef:
06-05-2018 19:49
En een commentaar wat je krijgt als je langsloopt ..
Tja, als het spul uiteen moet , omdat ze mijn doorgang richting de vriezer ( en cocktailijs!) blokkeren, mogen ze blij zijn dat IK geen commentaar lever!
Hier geen doorgangsproblemen bij het koffiehoekje, wij zijn gezegend met een AH XXXXXXL met van die reusachtige gangpaden. Je ziet er ook wel eens mensen een graai in de bak met suikertjes en melkjes doen, en dan de buit schielijk in hun jaszak steken :proud:
Ik heb nog nooit koffie gedronken in de supermarkt en zie dat ook in de toekomst niet gebeuren. Ik houd het liever bij mijn kopje Nespresso thuis (vermoed trouwens ook dat dat lekkerder is).
Susan schreef:
06-05-2018 19:29
Ik zou het zelf nogal gênant vinden om met zo'n vol koffiebekertje in mijn hand en zonder boodschappen de winkel uit te lopen en dat dan drie keer per dag.
Inderdaad. Belachelijk daar is het ook niet voor.
Tijdschriftenverslindster schreef:
06-05-2018 20:04
Ik heb nog nooit koffie gedronken in de supermarkt en zie dat ook in de toekomst niet gebeuren. Ik houd het liever bij mijn kopje Nespresso thuis (vermoed trouwens ook dat dat lekkerder is).
Daar heb je zeker een punt. Ik heb wel eens koffie gedronken in een supermarkt, gewoon omdat ik dat toch eens gedaan wilde hebben, en ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Bah wat een bocht.
sjampa schreef:
06-05-2018 19:25
Dit is echt serieus. Ik bespaar er 20 euro ongeveer per maand mee. Incl koffiemelk en suiker.

Nee joh, er wordt daar de goedkoopste koffie gebruikt. Dan kost een kopje ongeveer 6 cent per stuk. Je bespaart er 5 euro per maand mee. Als je gaat werken, verdien je het sneller hoor.
Alle reacties Link kopieren
Uhm nee, dat niet.
Peuter pakt wel altijd fruit uit zo'n kratje als ie mee is naar de ah.
En vervolgens krijgt hij een deel van een broodje bij de bakker en een worstje bij de slager.
.
mandylion schreef:
06-05-2018 20:11
Uhm nee, dat niet.
Peuter pakt wel altijd fruit uit zo'n kratje als ie mee is naar de ah.
En vervolgens krijgt hij een deel van een broodje bij de bakker en een worstje bij de slager.
Lekker makkelijk, dan hoef jij thuis fijn geen lunch meer voor hem klaar te maken :D

Hangt je foto al boven de deur bij de plaatselijke buurtsuper?
Niet meer sinds ik daar de buurvrouw zag bukken en spreiden .
Habbekratz schreef:
06-05-2018 19:50
Voor veel mensen is het gewoon en uitje net als ontbijten voor 2 euro bij de Hema en de Ikea zit ook altijd vol met mensen die smorgens komen ontbijten :-D
Maar die betalen daarvoor
Ertha schreef:
06-05-2018 20:18
Maar die betalen daarvoor
Die koffie wordt toch gratis aangeboden? Waarom zou iemand er dan voor betalen?
Ana_Isabel2 schreef:
06-05-2018 19:52
Tja, als het spul uiteen moet , omdat ze mijn doorgang richting de vriezer ( en cocktailijs!) blokkeren, mogen ze blij zijn dat IK geen commentaar lever!
Cocktailijs??? Vertel!!!
En OT, ik zou eerder stoppen met koffie drinken dan dat spul in de supermarkt drinken. Het ruikt niet eens naar koffie. Brrrr.
Niet om het een of ander, maar die Perla koffie van de AH is dus niet te zuipen.
Hier in de supermarkt zitten veel oudere mensen die moeilijk op de been zijn.
Toch zelfstandig willen blijven en zelf boodschappen doen.
Die rusten dan uit met een bakje koffie.
Komen ze soms iemand tegen waarmee ze dan gezellig bij praten.

Dat degenererende en afkeurende is echt top.
Zegt heel veel over degene die het doen.

Er zijn ook mensen met weinig tijd die dan gewoon even een kopje doen.
Hoeven ze niet iemand in huis te nemen.
Kunnen ze gewoon lekker alleen naar huis gaan.

Ja, hier typen is gezellig. :popcorn:
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2018 20:06
Daar heb je zeker een punt. Ik heb wel eens koffie gedronken in een supermarkt, gewoon omdat ik dat toch eens gedaan wilde hebben, en ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Bah wat een bocht.
Dank voor je reactie. Dan heb ik er dus graag 20 euro per maand voor over om lekkere koffie te drinken. ;)
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2018 20:06
Als er een Gall&Gall naast ligt, dan snap ik het wel. Eerst iets halen om erin te gooien anders niet te zuipen. Wordt het wel vanzelf een gezellige boel :cheers:
Alle reacties Link kopieren
blue123 schreef:
06-05-2018 19:14
Scheelt Veel geld?
Zo duur kost koffie toch niet?
En nee dat doe ik niet ;)
is duur
of
kost veel
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
GenieInABottle schreef:
06-05-2018 20:23
Als er een Gall&Gall naast ligt, dan snap ik het wel. Eerst iets halen om erin te gooien anders niet te zuipen. Wordt het wel vanzelf een gezellige boel :cheers:
Wij hebben inderdaad een Gall&Gall naast de Appie zitten :rofl:
Nu komt de speciaal voor iedereen hier lezende Afbeelding

Gratis op dit forum. :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven