School, radeloos

maandag 7 mei 2018 om 15:56

maandag 7 mei 2018 om 15:57
Ik vind je wel nogal snel geschokt en weinig actiegericht.
- psychologisch onderzoek kun je mee en mag bij minderjarigen niet zonder toestemming van de ouders
- als mijn kind een stoel naar zich gegooid krijgt is een gesprek wel op zijn plaats in het kader van nazorg
- die vragen in dat boek vind ik niet gek. Je kunt ook als antwoord geven: dat hou ik liever voor mezelf. Maar ik zou wel willen dat mijn kind hiervan op de hoogte is
- dat k woord is idd nogal populair
- Instagram is niet verplicht en je dochter hoeft niet op die pagina.
- psychologisch onderzoek kun je mee en mag bij minderjarigen niet zonder toestemming van de ouders
- als mijn kind een stoel naar zich gegooid krijgt is een gesprek wel op zijn plaats in het kader van nazorg
- die vragen in dat boek vind ik niet gek. Je kunt ook als antwoord geven: dat hou ik liever voor mezelf. Maar ik zou wel willen dat mijn kind hiervan op de hoogte is
- dat k woord is idd nogal populair

maandag 7 mei 2018 om 15:58
Hoe ervaren de ouders van haar vriendinnen deze school?
Die instagram pagina zou ik doorgeven aan de directie van school,die kan dan de groep leerlingen die dat aangemaakt heeft schorsen (inlichten ouders) en het instagram account laten verwijderen.
Die instagram pagina zou ik doorgeven aan de directie van school,die kan dan de groep leerlingen die dat aangemaakt heeft schorsen (inlichten ouders) en het instagram account laten verwijderen.
anoniem_291793 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 15:59
19.87% gewijzigd

maandag 7 mei 2018 om 16:01
Als ouder zou ik dit de directie melden. Ooit is dit al eens op het nieuws geweest bij een school in Nederland.Het-groepje schreef: ↑07-05-2018 15:57
Voordat je het weet staat de naam van haar dochter op instagram als makkelijk in bed te krijgen terwijl dit gewoon uit de duim gezogen is. Maar het kan grote gevolgen hebben.
maandag 7 mei 2018 om 16:02
om welk boek gaat het?Amber10000 schreef: ↑07-05-2018 15:58Waarom moet mijn dochter in een werkboekje dat de docent leest dit soort vragen beantwoorden? Ik vind het absurd.

maandag 7 mei 2018 om 16:03
Dat kan wel uitgezocht worden met behulp van politie,dit is namelijk strafbaar.Amber10000 schreef: ↑07-05-2018 15:59Instagram is niet bekend wie erachter zit. Alleen dat alle foto’s gemaakt zijn binnen het schoolgebouw. Maar wie de foto’s maakt is niet duidelijk.
maandag 7 mei 2018 om 16:05

maandag 7 mei 2018 om 16:07
Volgens mij krijg je geen biologie in 3 havo.Snoesje666 schreef: ↑07-05-2018 16:03Biologie is in Havo-3 toch gewoon een verplicht vak?
Instagram melden op school.
School kan niet bepalen dat een kind naar een psycholoog moet.
maandag 7 mei 2018 om 16:09
Op mijn middelbare school (vorig jaar diploma gehaald) hadden we ook geen biologie in de derde, maar kon je dit gewoon weer kiezen op het moment van de profielkeuze, als je naar de 4e klas gaat.Habbekratz schreef: ↑07-05-2018 16:07Lekker dan als je biologie nodig hebt bij je HBO opleiding en je HAVO er in klas 3 mee stopt.Kun je geen examen biologie doen. Dan had mijn zoon wel naar een andere HAVO gegaan.

maandag 7 mei 2018 om 16:10
Bij profiel natuur is biologie wel verplicht
Mijn zoon heeft profiel techniek gedaan maar had ook biologie nodig voor zijn HBO opleiding.

Je kan het gewoon in je profiel kiezen.Habbekratz schreef: ↑07-05-2018 16:07Lekker dan als je biologie nodig hebt bij je HBO opleiding en je HAVO er in klas 3 mee stopt.Kun je geen examen biologie doen. Dan had mijn zoon wel naar een andere HAVO gegaan.

Bij mijn zoon op de HAVO wel,alle 5 jaar.