Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
Morgenochtend komt moeders voor moeders, die gaan ook een test doen dan. Ik las allemaal horrorverhalen van mensen bij wie de test dan negatief bleek, lijkt me zo vreselijk als dat op dat moment is! Dus net weer een action test gedaan met middagurine 🙈 Gelukkig stond de teststreep er nog donkerder en eerder dan de controle. Zegt nog niks natuurlijk maar denk iig niet dat ie dan morgen negatief is gelukkig.

Ik voel me de hele dag al mega brak/misselijk, echt alsof ik een kater heb. Zo vreemd! En zonde want het is juist zulk lekker weer.
Wat veel reacties, leuk!

Ik had vanaf, of mijn man kreeg, een verrassingsfeestje bij ons thuis. Ik had de tieneroppas met een vriendin als hulp voor de doorlopende afwas en bijvullen. Briljant!
Verder heerlijk weer, gezellig bijkletsen, man blij verrast, kinderen iets van slag want onverwacht. Heel gezellig druk!
Nu kinderen naar bed brengen, samen deel opgeruimd (ik had veel te veel sap en wijn), man ruimt beneden verder op, ik wacht tot jongste van vijf jaar is op de wc. Ik kon een heel bericht typen tijdens het wachten.
Morgen beginnen de scholen weer ( Brabant), ze niet wel zo gaan slapen.
Hier ook een zwangere. Van ons derde kindje alweer😍
Geen kwaaltjes gelukkig behalve een niet te verbergen buik... dinsdag echo, hopelijk kunnen ze de termijn inschatten gezien ik het zelf niet weet Haha. Volgens mij 27 maart gestopt met pil (maar kan ook 20 maart zijn Haha). 17 april voor het eerst een test gedaan (ik hoorde een baby huilen en mijn borsten wilden gelijk melk aanmaken leek het wel😂).. gelijk positief maar geen superbetrouwbare streep. Voor nu ga ik uit van uitgerekend rond kerst en bevallen met oudjaar of nieuwjaar Haha, ben benieuwd...
Gefeliciteerd zoonzoonbaby!

Voor de mensen die meedoen of deden aan MvM: hoe lang duurde de afspraak bij jullie?

Ze komt om 9u, maar ik hoop eigenlijk dat het niet alll te lang duurt want ik wil daarna gewoon werken (kan zelf m'n tijden indelen dus dat is wel fijn)
Hebben jullie ook zoveel moeite met concentreren? Het weekend gaat prima, dan ben ik met zoveel dingen bezig dat de dagen zo voorbij zijn, maar doordeweeks.. ik heb gewoon geen zin om te werken omdat ik in mn hoofd met hele andere dingen bezig ben en dan gaat de tijd zo sloom! Iemand tips? :-?
Ik kijk nu op het forum om eigenlijk hetzelfde te posten. Het ... duurt ... zo ... lang...

Ik moet gewoon nog 3 hele weken wachten tot de echo. En dan weer 3 weken met het nieuws bekend maken.

Tip? In de pauze ga ik met een collega naar buiten om een rondje te lopen en te ouwehoeren. Dan denk ik er niet aan. En weet niet wat voor werk je hebt? Maar ik plan zoveel mogelijk afspraken en zit zo weinig mogelijk achter de computer mijn mails te beantwoorden. Want dan dwaalt mijn gedachte af.
Een goede echo gehad vandaag. Goed kloppend hartje en in 6 dagen van 5+6 Naar 7+0 gegaan. Het "gat" wordt dus minder en is nu nog maar 3 dagen. Volgende echo is de termijnecho over 3 weken bij de "gewone" verloskundige. Was nu in het ziekenhuis. Ben heel blij :-D

En nog steeds heel ziek. Dat ook. :nut:
Wat fijn Yellow!

Heel herkenbaar verder: ik heb ook echt 0 concentratie. Ben ook heel onproductief op m'n werk, ben extreem moe en kan me er gewoon niet toe zetten? Hoop wel dat dat nog beter wordt de komende weken! Heb 14 mei intake bij de verloskundige, dan ben ik 7w2d maar er wordt nog geen echo gemaakt helaas :(. Het liefst zou ik ergens die week wel een vroege echo willen, vind het geen punt hem zelf te betalen maar weet niet of dat kan natuurlijk. Ga die week erop namelijk een week weg met vriendinnen en dan wil ik het ze wel vertellen, helemaal omdat je dan zo op elkaars lip zit ook met eten en drinken.
Pfff even zeuren hoor. Mijn man belt me net, moet de 28e (als we echo hebben) naar het buitenland voor werk... de week ervoor kan ie niet, ook ivm buitenland dus of we het even kunnen uitstellen. Ik heb gezegd dat ik dan wel alleen ga want ik hou het wachten nu al niet vol. Hij zou dan pas vanaf 4 juni kunnen en dan moet ik de intake bij de vk ook weer verzetten! Grrrr!!
Oh bah wat irritant zeg! Maar als je het bv naar de 4e zou kunnen verplaatsen scheelt het maar een week toch? Wel jammer natuurlijk, maar ik zou zelf liever toch de echo samen doen denk ik ipv eerder een echo alleen. Maar goed dat moeten jullie ook zelf bepalen natuurlijk.
Ik ben nu aan het zoeken naar een particulier centrum die het savonds of in de weekenden doet. Kost toch maar 30 euro. Hopen dat dat lukt!

Tuurlijk wil ik het liefst samen maar hij vindt dat tripje belangrijker.
@Svea84 precies wat je zegt... ik zit op kantoor, dus ontkomt er niet aan om veel achter de computer te zitten, maar afspraken helpen zeker! Eens kijken of ik mn agenda vol kan plannen komende weken haha!

En wat super vervelend als je langer moet wachten. Hopelijk kun je iets anders vinden! Hier in de buurt kun je ook zelf een vroege echo plannen voor 30 euro, wat ik prima vind, dus ik moet nog 10 dagen 'geduld hebben'.

@Yellow wat een super nieuws!! En wat een groot verschil ineens naar 7+. Dat gaat dus richting de 8 weken!
Hallo allemaal. Kan ik nog met jullie mee schrijven? Ik hadden afgelopen zaterdag volledig onverwacht een positieve test in handen. We zouden eigenlijk net aan een fertiliteitstraject beginnen, omdat ik PCOS heb en mijn cyclus gemiddeld een maand of 2/3 duurt. Ik was dus aan het wachten op mijn menstruatie zodat ik met de medicatie kon beginnen, maar dat is gelukkig niet meer nodig en daar ben ik ontzettend blij mee! Mijn uitgerekende datum is (naar eigen berekening) 11 januari.

Mijn vriend en ik zijn beide 30 en het is ons eerste kindje. Omdat ik dus al in het ziekenhuis liep, kan ik 22 mei al terecht voor een echo. Dat is al over twee weken en dan ben ik ongeveer 6,5 week dus hopelijk zien we dan ook een kloppend hartje! Ik weet niet of het psychisch is, maar ben sinds gisteren ook gelijk flink misselijk. Hoe doen anderen dit ivm werk? Ik werk vier dagen per week en zit altijd met dezelfde mensen op een kamer dus het is moeilijk te verbergen als ik me zo beroerd blijf voelen. Hoop natuurlijk dat het snel weer minder wordt!
Ha Nieuwelingen, welkom!
MvM duurde bij mij maar klein half uurtje, bij jou ook vanmorgen? Goede test gehad?

Ik voel me op mn werkdag juist beter, continu patiënten, dus weinig afdwaal-tijd;-) op vrije dagen juist wat duffer en ruimte voor de vermoeidheid , waardoor ik me wat minder energiek voel..
morgen echo!!! Zo benieuwd, lijkt me zo bijzonder:-)
En vrijdag/zaterdag onze ouders en broer/zussen inlichten:-) ook Superveel zin in!!
Mn klachten gaan wisselend, soms nauwelijks last (behalve mn borsten, opgezette buik en veel plassen.. best wat eigenlijk Haha maar te overzien:-). Hier idd ook mn knoop niet meer dicht, zit ook onaangenaam ... wie weet zaterdag vast in mn zus haar kast snuffelen naar een zwangerschapsbroek Haha
Super gefeliciteerd ideetje88!! Wat een leuke verrassing en enorm fijn dat het zonder behandeling gelukt is!
Wat een fijn nieuws Yellow!! Sterkte met de misselijkheid, hopelijk neemt het snel af.

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd.
Nog 8 dagen en dan heb ik ook de echo, zin in! Voel me nog steeds niet echt zwanger, dus hopelijk wordt het dan wat 'echter'.

@Inge succes met de echo morgen! Hopelijk een mooi plaatje voor jullie <3
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!

De dagen gaan hier ook tergend langzaam voorbij.. gelukkig wel een drukke agenda en de kinderen hebben deze week nog vakantie dus zat afleiding gelukkig!

Nog een week tot de eerste echo! :cheer:
Ik twijfelde even omdat het topic al zo vol zit,maar toen ik nog wat moeders voor hun 3e kindje zag schrijven dacht ik dat is toch wel leuk.

Hier volgens mijn telling 6 januari uitgerekend en dus zwanger van de 3e. 5weken en een beetje zwanger en heb over twee weken mijn eerste echo! Spannend.

Ik vind het wel spannend zeker omdat mijn beginnende misselijkheid sinds 2dagen weg is. Tis ook nooit goed he :-).

Merk ook dat ik een 3e iets spannender vind dan de eerste twee.

Naja afwachten!
Als iemand mijn gegevens kan plakken:leuk!

Naam>kersopdetaart
Leeftijd: 33
Derde kindje
Uitgerekende datum:6 januari
Welkom aan iedereen die nieuw is!

Mvm duurde vanmorgen inderdaad maar 25 min ofzo, en de test knalde er direct vanaf dus dat was wel fijn ;). Alleen ze zei dat hij pas reageerde vanaf 500, en dat hij dus veel minder gevoelig was dan thuistesten. Maar toen ik hem weggooide zag ik dat hij vanaf 10 reageert, dat is nogal een ander verhaal dus hahah.

Heb net een vroege echo ingepland voor 18 mei, als het goed is ben ik dan 7w6d. Met welke termijn hebben jullie een eerste echo?
Fijn Bruschetta!
Ik morgen met vitaliteitsecho denk ik 8+3, ben benieuwd of ze aangeven hoever zij denken.. ben benieuwd!
Ik heb woensdag een vroege echo na eerder een miskraam, 7+2 denk ik dan te zijn. Miskraam was vorig jaar, dus misschien ook mijn leeftijd. Ze was niet heel duidelijk, ik was al lang blij vroeg te kunnen kijken.

Bij de miskraam had ik met zes weken al bloedingen en geen goed gevoel. Ik denk nu dat ik 25 december beval van een meisje. Want dat droom ik. Maar of dat alleen een wens is of echt kan kloppen merk ik vanzelf. Nu vind ik het wel grappig.

Als die obstipatie vertrekt, mag de milde misselijkheid, de volle borsten en ontplofte buik blijven.
Wat een opluchting elke keer dat het weer gelukt is. Ondanks vezel, vocht en beweging. Hormonen.
kersopdetaart schreef:
07-05-2018 20:03
Ik twijfelde even omdat het topic al zo vol zit,maar toen ik nog wat moeders voor hun 3e kindje zag schrijven dacht ik dat is toch wel leuk.

Hier volgens mijn telling 6 januari uitgerekend en dus zwanger van de 3e. 5weken en een beetje zwanger en heb over twee weken mijn eerste echo! Spannend.

Ik vind het wel spannend zeker omdat mijn beginnende misselijkheid sinds 2dagen weg is. Tis ook nooit goed he :-).

Naja afwachten!
Leuk ja! In mijn omgeving erg weinig mensen met 3 kindjes! Hoe oud zijn je andere 2 kinderen? Hier doen we nu maar gelijk de tropenjaren aaneen hihi.
Hallo lieve nieuwe dames, welkom en leuk dat jullie meeschrijven!

@Yellow! Wat een fijn nieuws, ik heb aan je gedacht vandaag! :heart:

@Svea, wij hadden (jij bent nu eerder) gelijk de echo.

Ik heb de echo op precies (volgens Internet) 9 weken en ook gelijk de intake!

@Inge, veel plezier morgen!! Ook spannend maar ook onwijs tof, de eerste kennismaking! :love:
kersopdetaart schreef:
07-05-2018 20:03

Naja afwachten!
Welkom! Hier ook zwanger van de derde. Begin dit jaar (ongepland) zwanger geraakt dus we waren echt eerst half in shock dat er een derde op komst was, meteen knop omgezet en de shock had plaatsgemaakt voor blijheid, helaas van korte duur want echt 4 dagen na de positieve test al bloedverlies en later werd duidelijk dmv een echo dat het indd niet goed gegaan was. Toen toch de kriebels voor een derde want tja.. aan het idee waren we al gewend geraakt met de vorige zwangerschap. Nooit gedacht dat het zo snel weer raak mocht zijn maar het is echt zo. Ik denk dat ik het normaal wel “gewoon” spannend had gevonden, alleen nu is het allemaal net wat meer beladen en minder onbezorgd, maar das logisch. Daar hebben bijna alle vrouwen wel last van na een miskraam..

Ben ook zo benieuwd voor de vitaliteitsecho, volgens eigen berekening zou ik dan 7w en 5 dagen moeten zijn, dan zou er toch opzeker wel een hartslag te zien moeten zijn?

Ik ga vanavond maar eens proberen op tijd mijn bed in te gaan (alweer? Ja alweer :lol: ) en hopelijk vat ik nu wel de slaap. Zelfs manlief begint nu te drammen dat ik echt meer slaap moet hebben (of zou het een subtiele hint zijn dat ik niet te genieten ben? ;)

Wanneer heb jij de echo @Bruschetta_? Of heb ik daar overheen gelezen?

Edit: ik lees het al, 18 mei, overheen gelezen ook dus.. spannend, ik 14-5 echo en 15-5 intake vk. Meerdere echo’s die week, gaan we uit van veel positieve echo’s :worship:
anoniem_368729 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 23:09
4.61% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven