Uitgerekend December/Januari!
maandag 23 april 2018 om 20:40
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!
Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Ingeb84
ideetje88
Muisjemeisje
Madderijn
Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!
Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname | leeftijd | Hoeveelste kindje | uitgerekende datum | geslacht | Bevallen |
Suusj91 | 27 | eerste kindje | 29 december 2018 | jongen | ![]() |
Bruschetta_ | 29 | eerste kindje | 31december | verrassing | ![]() Bevallen van een zoon! |
felyar90 | 27 | Eerste kindje | 21 December 2018 | meisje | ![]() |
ClaireSophie | 29 | eerste kindje | 31 december 2018 | meisje | ![]() |
Bakerloo | 34 | eerste kindje | 27 december 2018 | ? | |
Yellow002 | 31 | eerste kindje | 20 december 2018 | verrassing | ![]() |
DANIYL | 27 | eerste kindje | 19 december 2018 | onbekend | |
Sammie2636 | 26 | eerste kindje | 21 december 2018 | jongen | ![]() |
Jo_tasy | 29 | tweede kindje | 7 januari 2019 | meisje | ![]() |
Mama_30 | 30 | derde kindje | 24 december 2018 | onbekend | |
MarisKF | 25 | eerste kindje | 3 januari 2019 | meisje | ![]() |
Svea84 | 33 | tweede kindje | 6 januari 2019 | jongen | ![]() |
rose1 | 28 | eerste kindje | 5 januari 2019 | verrassing | |
kersopdetaart | 33 | derde en vierde kindje | 6 januari 2019 | ? | |
Dreamboat | 26 | eerste kindje | 12 Januari 2019 | jongen | |
Sophie990 | 27 | eerste twee kindjes | 5 januari | onbekend | |
Nausicaa | 37 | eerste kindje | 11 december | meisje | ![]() |
Ingeb84 | 33/36 | eerste kindje | 27 februari | onbekend | |
Renata83 | 36 | tweede kindje | 27 januari | jongen |

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
vrijdag 4 mei 2018 om 02:15
Let niet op het idiote tijdstip, maar man wat slaap ik slecht en moeilijk laatste tijd (en overdag niet vooruit te branden dan natuurlijk) maar ach, we nemen het voor lief, als het maar goed gaat!Suzanne91_ schreef: ↑03-05-2018 20:57Ik heb de tabel weer even aangevuld met wat ik kon vinden. Als je wil dat ik nog dingen toevoeg die ik niet kon vinden, geen probleem. Graag even dikgedrukt zodat ik er niet overheen lees. Of zelf doen kan ook natuurlijk
Oja stond nog ingelogd![]()
Maar ik ben undercover yellow![]()
![]()
Ik heb nog een toevoeging voor de tabel, ik ben 30 jaar! Zodra ik de echo heb gehad over nu 10 dagen (jeej), dan moet misschiennnn de uitgerekende datum aangepast worden maar ik gok dat ik er niet heel erg naast kan zitten, gerekend vanaf de laatste cyclus.
Ik ga weer een poging tot slapen wagen

vrijdag 4 mei 2018 om 07:39
Mama_30 ik zag de klok 3u aantikken! Slaap ook zo slecht. En al zo’n onderrugpijn!! Bij mijn eerste had ik dat pas aan het einde (achteraf waren het weeen). Daarom nu bang dat er iets niet klopt maar de testen zijn nog steeds positief. 28 mei echo dus nog even geduld. De buikkrampen zijn gelukkig weg.
Voor de tabel; ik ben 33, tweede kind en de datum is denk ik 6 januari. Kan iemand dat voor me toevoegen? Ik heb geen laptop. Of kan het ook met telefoon? Ik zie trouwens maar de linkerhelft vd tabel
Voor de tabel; ik ben 33, tweede kind en de datum is denk ik 6 januari. Kan iemand dat voor me toevoegen? Ik heb geen laptop. Of kan het ook met telefoon? Ik zie trouwens maar de linkerhelft vd tabel
vrijdag 4 mei 2018 om 08:18
Mama_30 en Svea wat naar dat jullie zo slecht slapen!
Suus sterkte met je buik, hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Sporten: ik doe yoga en klassiek ballet, ik zal met 10 weken nog voorstellingen dansen en dan is het seizoen afgelopen dus dat is best goed getimed. Dat wil allemaal prima, de vorige keer tot 26 weken gedanst.
@clairsophie, Rustig aan met de buikspieren he
misschien een idee een extra kolom aan de tabel toe te voegen met bijzonderheden zoals echo data, voortrajecten etc?
Suus sterkte met je buik, hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Sporten: ik doe yoga en klassiek ballet, ik zal met 10 weken nog voorstellingen dansen en dan is het seizoen afgelopen dus dat is best goed getimed. Dat wil allemaal prima, de vorige keer tot 26 weken gedanst.
@clairsophie, Rustig aan met de buikspieren he

misschien een idee een extra kolom aan de tabel toe te voegen met bijzonderheden zoals echo data, voortrajecten etc?
vrijdag 4 mei 2018 om 08:20
Ik zie ook alleen de linkerkant vd tabel inderdaad! Maar zit ook altijd op mobiel, misschien komt het daardoor.
Hebben jullie ook al dat jullie normale broeken nu al zo strak zitten? Ik zit gewoon telkens met m'n knoop open :/. Denk vanwege m'n darmen ofzo, ik ben van mezelf heel dun dus misschien dat het effect daarom groter is.
Hebben jullie ook al dat jullie normale broeken nu al zo strak zitten? Ik zit gewoon telkens met m'n knoop open :/. Denk vanwege m'n darmen ofzo, ik ben van mezelf heel dun dus misschien dat het effect daarom groter is.
vrijdag 4 mei 2018 om 08:22
@ Svea: telefoon kantelen helpt bij mij om de hele tabel te zien.
Het aanpassen kan ook op mobiel, dat doe ik ook. Maar ik zet je gegevens er wel even bij.
Wat betreft je klachten... Ik voel me deze zwangerschap ook heel anders dan vorig jaar. Ik geloof echt dat iedere zwangerschap anders kan voelen. Onderrugpijn is volgens mij ook wel een gebruikelijk kwaaltje hoor. Heb dat ook al vanaf het begin en ik hoor meer dames erover.
Ohhh wéér niet uitgelogd
Het aanpassen kan ook op mobiel, dat doe ik ook. Maar ik zet je gegevens er wel even bij.
Wat betreft je klachten... Ik voel me deze zwangerschap ook heel anders dan vorig jaar. Ik geloof echt dat iedere zwangerschap anders kan voelen. Onderrugpijn is volgens mij ook wel een gebruikelijk kwaaltje hoor. Heb dat ook al vanaf het begin en ik hoor meer dames erover.
Ohhh wéér niet uitgelogd

anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 08:24
6.06% gewijzigd
vrijdag 4 mei 2018 om 08:24
Ahh ben niet de enige die slecht slaapt dus! Khad afgelopen week 1 aardige nacht (met 2x plassen;-)) maar vannacht weer tot 2u wakker en maar even een cracker gaan eten omdat ik zo’n honger had Haha
Idd voorzichtig met de rechte buikspieren ClaireSophie.. schijnt door veel druk op je baarmoeder niet echt aan te raden te zijn, maar weet niet vanaf welke week dat geldt.
Geniet allemaal van t mooie weer dit weekend! Kben vanaf vandaag al lekker vrij; dus ga al vitamine D opdoen in t zonnetje:-)
Idd voorzichtig met de rechte buikspieren ClaireSophie.. schijnt door veel druk op je baarmoeder niet echt aan te raden te zijn, maar weet niet vanaf welke week dat geldt.
Geniet allemaal van t mooie weer dit weekend! Kben vanaf vandaag al lekker vrij; dus ga al vitamine D opdoen in t zonnetje:-)
vrijdag 4 mei 2018 om 08:41
Ik herken het slaapprobleem ook, al heb ik de afgelopen 2 nachten echt diep geslapen. Hopelijk blijft dat.. wakker liggen is toch altijd jammer. Net maar uit bed gegaan om mijn eerste week plas buiten te zetten.. het viel mee, maar moet er nog 9!
@ Bruschetta, ik heb er zelf nog geen last van.. maar heb wel een tip! Een haarstiekje vastmaken tussen je knoop en broeksband. Dan heb je iets meer rek en anders lekker snel een zwangerschapsbeoek aanschaffen, die schijnen heerlijk te zitten!
Ik deed aan Bodypump en hardlopen, maar wil bodypump over paar weken ps oppakken als ik het heb in omgeving heb verteld, omdat je toch niet alles meer kan doen.. en ik echt voorzichtig ben!
Ik ben nu veel aan het wandelen, gisteren nog 12,5 km gelopen!
@ Bruschetta, ik heb er zelf nog geen last van.. maar heb wel een tip! Een haarstiekje vastmaken tussen je knoop en broeksband. Dan heb je iets meer rek en anders lekker snel een zwangerschapsbeoek aanschaffen, die schijnen heerlijk te zitten!
Ik deed aan Bodypump en hardlopen, maar wil bodypump over paar weken ps oppakken als ik het heb in omgeving heb verteld, omdat je toch niet alles meer kan doen.. en ik echt voorzichtig ben!
Ik ben nu veel aan het wandelen, gisteren nog 12,5 km gelopen!
vrijdag 4 mei 2018 om 13:18
Hoi allemaal,
Vanochtend hebben wij de eerste echo gehad (6w6d). Een goed kloppend hartje gehoord en gezien! De meting zover ze dat nu kunnen zien komt overeen of evt. een dag verder. We zijn erg blij maar nog best onwerkelijk na jaren proberen. Ik hoop dat jullie gauw volgen en geruststelling krijgen!
Liefs
Vanochtend hebben wij de eerste echo gehad (6w6d). Een goed kloppend hartje gehoord en gezien! De meting zover ze dat nu kunnen zien komt overeen of evt. een dag verder. We zijn erg blij maar nog best onwerkelijk na jaren proberen. Ik hoop dat jullie gauw volgen en geruststelling krijgen!
Liefs
vrijdag 4 mei 2018 om 13:38
@bruschetta dat van die strakke broeken heb ik ook echt.. Normaal al wel eens last van als ik ongesteld moest worden (opgeblazen buik) maar nu echt continue. Als het kan draag ik van die pantalon broeken en anders stiekem de knoop los
is trouwens ook echt het enige wat ik merk.
@dammie2636 wat super fijn!! die vroege echo heb ik over 2 weekjes dus hopelijk net zo positief als bij jullie
@dammie2636 wat super fijn!! die vroege echo heb ik over 2 weekjes dus hopelijk net zo positief als bij jullie
vrijdag 4 mei 2018 om 14:24
Wat goed!!Sammie2636 schreef: ↑04-05-2018 13:18Hoi allemaal,
Liefs

vrijdag 4 mei 2018 om 15:15
vrijdag 4 mei 2018 om 16:13
@DANIYL @Svea84 en @ingeb84 Ooh vreselijk dat slapen hè. Terwijl ik normaal echt een makkelijke slaper ben. Heb ook niet zozeer klachten (bv misselijkheid) waardoor ik niet in slaap kom, heb dit ook bij mijn twee andere dochters nooit zo gehad. Vanavond maar eens proberen op tijd mn bed in te gaan.
Ik krijg mn broeken nog wel dicht maar je moet niet zien hoe
duurt ook niet lang meer, hoop dat het nog wel een goede week “onzichtbaar” blijft, na de echo mag iedereen het weten.
@Bruschetta_ wat naar die krampen en die onzekerheid! Ik hoop dat je daar snel van af bent!
@Sammie2636 wat fijn, gefeliciteerd!!
Sporten; nope, vind mijn huishouden al een topsport opzich
ik fiets wel erg veel, zeker nu met dit mooie weer!
Fijn weekend dames en fijne Bevrijdingsdag morgen!
Ik krijg mn broeken nog wel dicht maar je moet niet zien hoe

@Bruschetta_ wat naar die krampen en die onzekerheid! Ik hoop dat je daar snel van af bent!
@Sammie2636 wat fijn, gefeliciteerd!!
Sporten; nope, vind mijn huishouden al een topsport opzich

Fijn weekend dames en fijne Bevrijdingsdag morgen!
vrijdag 4 mei 2018 om 21:01
Oh die bandjes! Ik hoop dat ze werken. Ik had er inderdaad wel eens van gehoord vor wagenziekte, nog niet bij een zwangerschap. Yelloow, laat je weten of het werkt?
Ik heb nu drie testen gedaan. Grappig om te zien hoe die streepjes steeds donkerder worden. Nu maar gewoon wachten op de eerste echo! Duurt nog zo lang
Clairesophie. Je hoofd is nu helemaal niet bezig met essays en andere schooldingen. Het lijkt me heel lastig om helemaal niks te zeggen, je bent toch steeds samen.
Wat balen dat veel zoveel slaapproblemen hebben.. de slaap kun je juist nu wel goed gebruiken. Hopelijk wordt het snel weer beter.
Sammie, wat fijn van de goede echo! Zo'n geruststelling dat alles er goed uit ziet.
Ik heb nu drie testen gedaan. Grappig om te zien hoe die streepjes steeds donkerder worden. Nu maar gewoon wachten op de eerste echo! Duurt nog zo lang
Clairesophie. Je hoofd is nu helemaal niet bezig met essays en andere schooldingen. Het lijkt me heel lastig om helemaal niks te zeggen, je bent toch steeds samen.
Wat balen dat veel zoveel slaapproblemen hebben.. de slaap kun je juist nu wel goed gebruiken. Hopelijk wordt het snel weer beter.
Sammie, wat fijn van de goede echo! Zo'n geruststelling dat alles er goed uit ziet.

vrijdag 4 mei 2018 om 22:08
Sammie, wat een prachtig mooi nieuws!
Ik ben écht jaloers op al jullie geplande vroege echo's!
Fijn weekend lieve dames! Ik vlieg morgen via Warschau weer naar huis, zin in! Zó moeilijk om mijn mond te houden. Daarnaast slaap ik slecht in een vreemd bed en last van mijn darmen, oftewel: time to go home!
Ik ben écht jaloers op al jullie geplande vroege echo's!
Fijn weekend lieve dames! Ik vlieg morgen via Warschau weer naar huis, zin in! Zó moeilijk om mijn mond te houden. Daarnaast slaap ik slecht in een vreemd bed en last van mijn darmen, oftewel: time to go home!
vrijdag 4 mei 2018 om 23:31
Haha dat zou wat zijn dan zou ik mijn kleintje nu al hebben haha
Vandaag even met manlief onze nieuwe kast voor de baby kamer alvast maar in elkaar gezet.
Nou ja voor ons nieuw dan haha, mooie kast gekregen via n weggeefhoek op facebook. En omdat deze uit elkaar stond nam ie behoorlijk wat ruimte in beslag dus waarom niet we hebben hem alvast maar in elkaar gezet. Lekkere ruime kast dus ook hier ken ik straks alle baby uitzet al netjes in klaar leggen en uitstallen, en is gelijk handig voor de komende jaren dus leuk meegenomen dacht ik zo
vrijdag 4 mei 2018 om 23:33

Polsbandjes: ik vrees dat mijn misselijkheid te extreem is, maar heb ze wel om nu en kan me best voorstellen dat zoiets kan werken.
Dus mensen die last hebben van (ochtend)misselijkheid of dat weeeige gevoel, misschien wel de moeite waard?

Slecht slapen: hier ook. Ben om 3 of om 4:30 uit steevast wakker.
Sporten: wat zijn een aantal van jullie ontzettend goed bezig dames

Mijn plan voor dit voorjaar en de zomer is om te suppen want dat vind ik echt heel relaxt en leuk. Verder hou ik van hardlopen en stukken skaten. Prachtig weer voor al deze dingen nu!

Welterusten dames.
Wie gaat er morgen nog wat leuks doen met bevrijdingsdag??
yellow002 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 23:41
36.12% gewijzigd