Tattoo zit scheef
woensdag 9 mei 2018 om 10:42
Hallo allemaal,
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
woensdag 9 mei 2018 om 18:33
Ik zou er een goochelaar aan vast laten zetten. Dan lijkt het alsof hij dat beest ergens vandaan tovert..........Tjongejonge, hoe dom ben je om een konijn op je enkel te zetten.......werk je op een kinderboerderij of vind je dat nummer van Youp zo leuk ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
woensdag 9 mei 2018 om 18:35
Dan wellicht kan er nog 'in memoriam' kunstig om/onder worden gezet zodat het konijn weer recht lijkt te zitten.KroegFilosoof schreef: ↑09-05-2018 18:33Ik zou er een goochelaar aan vast laten zetten. Dan lijkt het alsof hij dat beest ergens vandaan tovert..........Tjongejonge, hoe dom ben je om een konijn op je enkel te zetten.......werk je op een kinderboerderij of vind je dat nummer van Youp zo leuk ?
woensdag 9 mei 2018 om 20:52
Ik vind vooral dat snuitje lelijk en grof, daar zou ik meer mee zitten dan dat ie zo scheef zit. Heb jij daar zelf geen last van? Is het op het plaatje ook zo grof?
s-groot wijzigde dit bericht op 09-05-2018 20:53
3.56% gewijzigd
woensdag 9 mei 2018 om 21:56
Ik denk dat jij een heel naar persoon bent.