Wij roepen wederom een eind weg!

dinsdag 8 mei 2018 om 23:39
Blijkbaar wel want anders was ik opgenomen. Volgens mij begreep ik dat ik net boven de 1 zit. Dat zou eronder moeten zijn maar de vorige keer was het 4.92 dus dan zit je al in stadium 3 van de 5 stadia.
Over drie weken weer bloed prikken en over 3.5 week terug naar de nefroloog.
Behalve als ik het aanvoel, dan wordt er eerder bloed geprikt.
Over drie weken weer bloed prikken en over 3.5 week terug naar de nefroloog.
Behalve als ik het aanvoel, dan wordt er eerder bloed geprikt.

zaterdag 12 mei 2018 om 12:03
De bloeduitslagen vorige week waren redelijk goed. De nieren iets beter dan toen ik uit het zieknhuis kwam en de bloeddruk was weer netjes 120/70 (12/7 voor de Belgen onder ons).
Maar nu twijfel ik een beetje. Ik heb het steenkoud, zit met een dik huispak en een badjas aan onder een dekentje en de eetlust lijkt ook wat minder te worden.
Ik voel me net als de vorige keer niet ziek en heb geen pijn en ben niet overdreven moe ook al heb ik gisteren gesport en nog wat andere dingen gedaan. Ik kijk het even aan dit weekend. Voor nu is er nog geen reden om aan de bel te trekken.
Lief dat je het vraagt.
Ik kneuter dit weekend gewoon een beetje in en om het huis. Ik heb geen verplichtingen en thuis hoeft er ook niets te gebeuren dus dat is wel lekker.
En hey, misschien is mijn twijfel wel ongegrond, ik maak me nog geen echte zorgen.
Lief dat je het vraagt

zaterdag 12 mei 2018 om 14:23
Prada is zou toch even bellen met de huisartsenpost en niet afwachten tot maandag. Vertrouw maar op je instinct ipv op je hoofd dat zegt 'ik voel me niet ziek'. Je voelt je wel ziek: jij lijf houdt zichzelf niet warm en vraagt niet om brandstof. Dat is voor mij een behoorlijke alarmbel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 12 mei 2018 om 15:46
Dit inderdaad.Oudblond schreef: ↑12-05-2018 14:23Prada is zou toch even bellen met de huisartsenpost en niet afwachten tot maandag. Vertrouw maar op je instinct ipv op je hoofd dat zegt 'ik voel me niet ziek'. Je voelt je wel ziek: jij lijf houdt zichzelf niet warm en vraagt niet om brandstof. Dat is voor mij een behoorlijke alarmbel.
Beterschap Prada

zaterdag 12 mei 2018 om 18:30
Nou, ik zit inmiddels na een dutje zonder badjas maar wel met huispak aan te genieten van een heerlijk broodje gerookte zalm. Het zal een momentopname geweest zijn denk ik, maar als het vaker gebeurd zit ik van de week weer bij de huisdokter.
Lief, voor jullie bezorgdheid
Edit; In mijn appartement schijnt de zon hooguit in de vroege morgen binnen. Dus dat het hier een stuk koeler is dan bij anderen is normaal.
Niet dat dat die echte kou in mij verklaarde natuurlijk.
Lief, voor jullie bezorgdheid

Edit; In mijn appartement schijnt de zon hooguit in de vroege morgen binnen. Dus dat het hier een stuk koeler is dan bij anderen is normaal.
Niet dat dat die echte kou in mij verklaarde natuurlijk.

maandag 14 mei 2018 om 12:34
Zo, de week is weer begonnen. Iedereen er weer klaar voor? Vandaag een van de laatste dagen voorlopig met mooi weer dus ik ga straks een wandelingetje doen. Klein stukje maar, even naar het postkantoor om twee pakjes op te halen. Verder komt de hulp vandaag en moet ik nog een beetje werken.
Wat zijn jullie plannen?
Fijne maandag Roepers
Wat zijn jullie plannen?
Fijne maandag Roepers