Wij roepen wederom een eind weg!

donderdag 17 mei 2018 om 22:51
Ze is 8 weken en ze moest eventjes wennen, maar al snel werd het een ongelooflijke kroelkont. Ik kon niet eerder reageren, want ze was op mijn been in slaap gevallen, dus ik kon me niet bewegen. Nu maar snel wat te drinken pakken en me weer bij haar voegen.
Ik had overigens bijna 2 pets waarvan eentje van 33. Niet slecht hè, voor zo'n ouwe taart.

donderdag 17 mei 2018 om 23:10
De jongeman die haar kwam brengen was niet weg te slaan en bleef maar de boel versieren en voelde zich geroepen om me te melden dat hij al 33 is.

Hij heeft nog een kattebak voor me geregeld, die is hij gaan halen voor me aan de andere kant van de stad en dat was een cadeautje. Eén dezer dagen komt hij nog de laatste ontwormingspillen brengen, hij zei, als je niet thuis bent, dan gooi ik ze wel in de brievenbus en dat lijkt mij een heel goed plan, haha!
Ja, ze blijft binnen d.w.z. ze kan wel op balkon in het zonnetje met lekker weer, maar ze mag niet de straat op, ik maak er geen lellebel van.
donderdag 17 mei 2018 om 23:13

vrijdag 18 mei 2018 om 00:25
De after wedding party was bij ons het ontbijt de volgende dag in het hotel. Veel gasten besloten van het aanbod gebruik te maken om in het hotel te overnachten, met als gevolg dat ze maar de halve ontbijtzaal hadden gereserveerd voor onze gasten

vrijdag 18 mei 2018 om 11:06
Zij is geweldig de nacht doorgekomen natuurlijk. Het prikt me een beetje dat je niet vraagt hoe het zat met mijn nachtrust.

Ik heb haar mee naar bed genomen en ze heeft nog een tijdje gespeeld en toen ze uiteindelijk klaar was om te gaan slapen, ging ze op zo'n manier in mijn arm liggen dat ik er heel ongemakkelijk door lag en dus niet kon slapen, maar ik wilde haar niet wakker maken.
Na zo'n anderhalf uur werd ze wakker en zocht een plekje op naast mijn kussen en toen heeft ze me in slaap gespind.
Om 7! uur werd ik wakker gemaakt, was ze mijn gezicht aan het wassen en toen ik eenmaal wakker was begon ze te zeuren, dus ik ben maar opgestaan en heb haar eten gegeven en toen heb ik nog bijna 2 uur geslapen op de bank, had ik echt hard nodig.
Lach me niet uit!!! Ik meen het hoor...

vrijdag 18 mei 2018 om 11:09
HahaCateautje schreef: ↑18-05-2018 11:06Zij is geweldig de nacht doorgekomen natuurlijk. Het prikt me een beetje dat je niet vraagt hoe het zat met mijn nachtrust.![]()
Ik heb haar mee naar bed genomen en ze heeft nog een tijdje gespeeld en toen ze uiteindelijk klaar was om te gaan slapen, ging ze op zo'n manier in mijn arm liggen dat ik er heel ongemakkelijk door lag en dus niet kon slapen, maar ik wilde haar niet wakker maken.
Na zo'n anderhalf uur werd ze wakker en zocht een plekje op naast mijn kussen en toen heeft ze me in slaap gespind.
Om 7! uur werd ik wakker gemaakt, was ze mijn gezicht aan het wassen en toen ik eenmaal wakker was begon ze te zeuren, dus ik ben maar opgestaan en heb haar eten gegeven en toen heb ik nog bijna 2 uur geslapen op de bank, had ik echt hard nodig.
Lach me niet uit!!! Ik meen het hoor...![]()

Arme Cateau

vrijdag 18 mei 2018 om 14:31
Cateautje 8 weken is wel jong om bij de moeder weg te gaan. Kon ze niet nog even blijven?
Klinkt als een heel lief beestje en een leukerdje! Ik werd vanochtend ook wakker gespind: man en twee katten lagen naast me te knuffelen en wat een SPIN kwam uit die beestjes!
Klinkt als een heel lief beestje en een leukerdje! Ik werd vanochtend ook wakker gespind: man en twee katten lagen naast me te knuffelen en wat een SPIN kwam uit die beestjes!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 18 mei 2018 om 16:24
Ze was al een week bij de moeder weg toen ik haar kreeg. Ze was van een vriendin van de verkoper en die kon er niet voor zorgen, dus heeft hij twee kittens mee naar huis genomen om haar te ontlasten, maar hij kwam erachter dat hij er in verband met zijn werk helemaal geen tijd voor heeft, vandaar dus.Oudblond schreef: ↑18-05-2018 14:31Cateautje 8 weken is wel jong om bij de moeder weg te gaan. Kon ze niet nog even blijven?
Ze is een aandachtsnolletje, ligt de hele dag tegen me aan als ze niet aan het spelen is en kletst te oren van m'n hoofd. Er komen hele verhalen uit. Ik vind het razend gezellig, weer leven in huis.

vrijdag 18 mei 2018 om 16:31
Leuk hoor Cateautje. Ik geniet ook zo intens van mijn haarballetjes! Had je niet lievere beide katjes gekregen? Ik vind de interactie tussen de twee hier heel leuk. Echte broertjes zijn het die heel veel samen spelen, slapen maar ook flink in de aanval kunnen gaan. Mooi om zien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras