Trio met mijn vriend !?

10-05-2018 19:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey everyone, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Sinds kort ben ik voor het eerst echt verliefd op iemand en hebben wij een relatie.
Aangezien ik in het verleden wat dingen heb gezien vertrouw ik er nooit op dat een man loyaal is en dat mannen extra behoeftes hebben is mij al bekend.
Mijn vriend is iemand die eerlijk is en hij vroeg mij dus of ik den trio zou willen doen met nog een meisje. Nu weet ik dat mannen vaak extra behoeftes hebben en dus ik zei ja omdat ik hem niks tekort wil doen. Maar ik ben er nu bang voor dat ik er heel verdrietig van ga worden als we het gaan doen. Ik weet dus niet wat ik moet doen.
Iemand enig advies?
ewaja schreef:
12-05-2018 02:00
dafuq hij zou gewoon genoeg aan jou moeten hebben, seks is n vorm van n liefde en die liefde speelt alleen tussen jullie als het goed is dus t zou tussen jullie 2 moeten blijven, als hij meer wil zou ik toch maar eens overwegen of hij wel de juiste is.
Mooi gezegd, ik ben dat nu ook aan het overwegen.
lolapaloeza schreef:
12-05-2018 08:30
Volgens mij heeft de vriend van TO helemaal geen idee wat seks is. Hij komt binnen 5 minuten en zij helemaal niet klaar. Nou, dan moet je mijns inziens nog een heleboel leren. Als hij daarna verder wil experimenteren, prima, maar laten we wel zijn, wat moet deze knul op dit moment met 2 vrouwen?
Hij wil het waarschijnlijk alleen omdat het een koel verhaal is naar zijn vrienden. heeft met seks niks te maken.
Ja ik denk ook dat zijn vrienden teveel invloed op hem hebben want hij kan niet eens tien minuten sex met mij niet klaarkomen, laat staan met nog een dame
MarkSD schreef:
12-05-2018 10:07
Hey Brunettexbabe,

Graag gedaan. Spijtig om te horen dat je nog niet hebt meegemaakt dat het ook anders kan; dat je samen dezelfde behoeftes en verlangens hebt en daar heerlijk van kan genieten. Maar je bent nog jong, dus de kans dat je die man nog een keer tegenkomt is heel groot.

Onzekerheid is heel normaal. Sterker: de eerste gezonde persoon die nooit onzeker is moet ik nog tegenkomen.

Dat trio moet je nu echt niet doen. Je zou jezelf daarmee tekort doen. En wanneer je jezelf tekort doet, doe je dat ook tegen een partner die van je houdt.

Kus en veel plezier!
Dankje wel mark, Ik zal het ook zeker niet doen, dank voor je reactie jullie hebben allemaal groot gelijk
elmoni schreef:
12-05-2018 20:45
Ik zou dan zo'n bitch zijn, om hem recht in zijn gezicht uit te lachen en te zeggen. Je kan niet eens 1 vrouw bevredigen,laat staan 2. Ga eerst nog maar eens goed oefenen. Meid kom voor jezelf op. Laat je niks wijsmaken en tegen je zin in doen.
Ja, ik ga ook altijd gemeen doen als mijn vriend zijn fantasieën durft te delen. Zal hem leren!
Gemeen doen als je vriend zijn fantasieën deelt? Ik moedig dat net aan! Kan je zelf altijd nog kiezen hoever je hier in meegaat :)

@TO, bij een trio is het simpel:

als je zelf opgewonden wordt van het idee, dan is het misschien iets voor jou, maar dan nog moet je afwachten wat het in praktijk zal betekenen.
Als je nu al aangeeft dat het idee je verdrietig maakt, dan mag je het echt niet doen.

Om een trio te hebben heb je ofwel een partner nodig die je al goed vertrouwt, ofwel ben je van jezelf iemand die graag van uitdagingen houdt op seksueel vlak, dan zoek je dat automatisch op. Maar zo in het begin van een relatie, met twijfelgevoelens, is absoluut not done - voor jezelf.

Het hoeft niet te betekenen dat jouw nieuwe vriend een absolute asshole is, misschien vindt hij jou zo vreselijk sexy en ben jij het meisje uit zijn fantasieën. Dan is de link met een trio voor hem snel gelegd. Ik zou het hem niet al te kwalijk nemen maar wees wel op je hoede: voor de rest moet het allemaal wel goed zitten in je relatie natuurlijk!
Misschien kan hij eerst ns leren hoe hij zijn vriendin laat klaarkomen. Ik zou opdrogen van een vent die na 5 min al klaarkomt en enkel aan zichzelf denkt.
Word je er bij voorbaat onrustig of verdrietig van, DOE HET NIET, lieve schat.
Wil jij dit wel echt?
Of doe je het alleen voor hem?
Een trio moet je uiteraard echt wel willen, anders word het huilen of jaloezie.
Word je opgewonden van het idee dat hij op een andere vrouw ligt te veren terwijl jij toekijkt, dan kan het in werkelijkheid alsnog tegen vallen.
Als jij er opgewonden van word bij het idee al, dan kan je ermee instemmen.
Maar doe het wel als je het echt wil.
En toch zijn er echt wel mannen die in een relatie, er geen tweede vriendin op na houden.
Brunettexbabe

Die gozer is het totaal niet waard, als tien minuten wipper.
Dat gaat hem niet worden, hij wil jou puur beïnvloeden en wat moet hij met een tweede vrouw in 10 minuten tijd?
Wip hem er maar uit, das wel duidelijk.
Hij wil opscheppen tegen zijn vrienden, meer niet.
Een beetje serieuze vent zorgt ervoor, dat zijn meisje eerst lekker opwarmt en lekker klaar kan komen.
Als hij daarna nou snel zou komen, heb jij in ieder geval nog plezier gehad.
Waarschijnlijk wil hij wel gepijpt worden, maar jouw doosje niet even uitgebreid aanbidden.
Afdeling egoisten en losers zijn dat.
Waarom geen trio met een 2de man, jij word verwend als een prinses en hij leert van de 2de hoe je een vrouw moet verwennen. Win win situatie.
brunettexbabe schreef:
13-05-2018 09:39
hij kan niet eens tien minuten sex met mij niet klaarkomen, laat staan met nog een dame
Echt?! Een trio staat al vrij onderaan de lijst van seksuele exploratie. Iemand die het nog niet eens 10 minuten kan volhouden heeft ofwel nog niet zoveel ervaring of doet echt gewoon geen moeite voor jou.
gjan1 schreef:
17-05-2018 04:08
Waarom geen trio met een 2de man, jij word verwend als een prinses en hij leert van de 2de hoe je een vrouw moet verwennen. Win win situatie.
hahaha!
gjan1 schreef:
17-05-2018 04:08
Dit dacht ik dus ook. Hij stelt een trio voor om er een tweede man voor jou bij te regelen aangezien hij alleen niet het geduld heeft, of gewoon de skills niet, om jou ook klaar te laten komen.

Dat jaloerse van hem, en dat 'de perfecte vrouw' gedoe. dat zijn wel twee grote rode vlaggen. Zoiets moet je gewoon niet accepteren van je vriend.

Daarnaast, er zijn echt vele leuke jongens en mannen beschikbaar. Alleen, die laten jou niet zulke emotionele pieken en dalen meemaken, waardoor je ze minder snel herkent.
Misschien is het wel een idee om eerst een paar jaar een oudere minnaar te nemen, zo'n man die jou op de handen draagt en jou alle vrijheid geeft. Dat is leuk voor een paar jaartjes en je leert er wel seks goed door kennen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven