Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 14 mei 2018 om 08:42
redbulletje schreef: ↑13-05-2018 23:19Lastig als je geen paarden gewend bent idd. Is het een binnenbak? Indien buitenbak kun je aan andere kant van hek staan kijken. Indien binnenbak zonder extra deuren vraag hulp aan de stagiares. De paarden zijn dit gewend. Als je achterlangs loopt hand op de achterhand en je aanwezigheid kenbaar maken, dan trappen ze niet zomaar.
Als jij nou bij de paarden loopt, is het dan een bullebak?

anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 09:18
0.73% gewijzigd

maandag 14 mei 2018 om 08:45
Rond 'n buitenbak kun je toch aan alle kanten gaan staan om te kijken? Dan hoef jij toch helemaal niet tussen de paarden te lopen? Het is de taak van de stagairs om je kind op 'n opgezadeld paard te zetten tot ze het zelf kan.Labalade schreef: ↑13-05-2018 23:42Er is alleen een buitenbak. Ik weet niet of ik mijn hand op de bil van een paard durf te leggen hoor haha. Juist omdat ik ze niet ken, ben ik bang dat ze trappen. (Ik heb als kind even pony gereden. Want dat was leuk, zei m’n moeder. Zij had dit zelf graag willen doen maar mocht niet van haar ouders. En dus mocht ik... ‘k Vond het rijden zelf wel leuk, maar de paarden/ponies stiekem heel eng. Ik heb gezien hoe iemand een keer keihard werd getrapt. En gebeten. Durfde niet te zeggen dat ik eigenlijk heel bang was, en verborg mijn angst zoveel mogelijk. Ik wist altijd wel iemand te vinden die mijn hoeven wilde krabben, of het bit in wilde doen. Die angst is altijd gebleven. ‘k Had me voorgenomen om nooit meer een manege in te gaan haha. Maar Mn kind is dol op paarden.. Ik heb het nu pas opgebiecht aan Mn man. Suf he).
Ik ga zeker hulp vragen van de medewerkers, bedankt! En ik ga ook achter een paardencoach aan. Bedankt allemaal!

maandag 14 mei 2018 om 08:48
Helemaal geen suffe vraag! Mocht Kia je niet verder kunnen helpen, gewoon even op Google kijken. Vergeet niet de brancheverenigingen/registers te checken en eventuele opleidingen. Coaching is een vrij beroep dus zoek een goede. Succes

Ps; geweldig dat je deze angst wil overwinnen om dit samen met dochter te doen!

maandag 14 mei 2018 om 09:22
Ik krijg juist meer begrip sinds ik de diagnose heb. Men snapt het nu wat beter.CarmiggelT schreef: ↑13-05-2018 20:02Herkennen jullie (even algemeen, voor wie er antwoord op wil geven) dat zo’n diagnose ergens ook stigmatiserend werkt, en dus je kansen in het leven deels juist negatief beïnvloedt?
Ik besef me dat dit heel kort door de bocht is, maar de vraag komt voort uit wat ik hier gisteren beschreef.

maandag 14 mei 2018 om 13:25

maandag 14 mei 2018 om 13:53
Je had vast goed advies voor die arme jongens...nachtvlinder1977 schreef: ↑14-05-2018 13:48Shit! Zit ik nog een hele opmerking te typen, is het topic ineens weg![]()

maandag 14 mei 2018 om 14:31