Het Grote Babyvragentopic deel 3
zondag 13 mei 2018 om 09:23
dinsdag 15 mei 2018 om 15:27
@ rosings, volgens mij is het een prampack. Kan geen plaatjes plakken, maar hier een voorbeeld:
http://www.vliegenmetkinderwagen.nl/
Volgens mij kan je die dingen ook huren?
http://www.vliegenmetkinderwagen.nl/
Volgens mij kan je die dingen ook huren?
maisnon3 wijzigde dit bericht op 15-05-2018 15:29
13.44% gewijzigd

dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
Oow dat is geruststellend!Lasvegas, wat fijn dat ze het flesje niet helemaal geweigerd heeft! Meer drinken komt vanzelf hoor ik tot nu toe om me heen.
Gelukkig kunnen we rustig afbouwen en gaat het me vooral om de voedingen voor overdag eerst. Dus wat ze te weinig binnenkrijgt uit het flesje, kan ze dan eerst 's avonds wel weer bij mij inhalen.

dinsdag 15 mei 2018 om 20:20

Mijn verlof zif er bijna op

dinsdag 15 mei 2018 om 21:35
Holy moly jullie gaan hard!
Qua eten flessen ect, wanneer wel en niet beginnen, er zijn zoveel meningen, adviezen ect zelfs de cb’s verschillen per stad. Wij zijn begonnen volgens mij rond de 5 maanden maar hoer gaf dochter duidelijk aan er niks van te moeten , iedere dag opnieuw aangeboden, en ineens van de een op andere week begon ze echt te eten maar toen was ze al ruim 8 maanden dus uiteindelijk denk ik dat wanneer je ook begint je kind toch wel aangeeft wanneer hij zij er klaar voor is. Flessen heb ik nooit vervangen door die hapjes, dat heeft ze eigenlijk ook meer zelf aangeven, ik zat de ene week nog op 5 flessen en 3 weken later op 3, niks geforceerd heb alleen haar gevolgd, en dan weer wen paar weken verder zot ik ineens weer op 4 omdat ze snachts weer komt! Ook prima.
En dan wat ze te eten krijgen naja ook daarin kan je niet meer doen dan proberen gezond aan te bieden en gevarieerd beetje de richtlijnen volgen en je eigen mama gevoel! En zo worden ze gewoon groot en eten ze nu nog hun groentes en over een jaar gooien ze het tegen de muur haha maar we hebben ons best gedaan
Qua eten flessen ect, wanneer wel en niet beginnen, er zijn zoveel meningen, adviezen ect zelfs de cb’s verschillen per stad. Wij zijn begonnen volgens mij rond de 5 maanden maar hoer gaf dochter duidelijk aan er niks van te moeten , iedere dag opnieuw aangeboden, en ineens van de een op andere week begon ze echt te eten maar toen was ze al ruim 8 maanden dus uiteindelijk denk ik dat wanneer je ook begint je kind toch wel aangeeft wanneer hij zij er klaar voor is. Flessen heb ik nooit vervangen door die hapjes, dat heeft ze eigenlijk ook meer zelf aangeven, ik zat de ene week nog op 5 flessen en 3 weken later op 3, niks geforceerd heb alleen haar gevolgd, en dan weer wen paar weken verder zot ik ineens weer op 4 omdat ze snachts weer komt! Ook prima.
En dan wat ze te eten krijgen naja ook daarin kan je niet meer doen dan proberen gezond aan te bieden en gevarieerd beetje de richtlijnen volgen en je eigen mama gevoel! En zo worden ze gewoon groot en eten ze nu nog hun groentes en over een jaar gooien ze het tegen de muur haha maar we hebben ons best gedaan

dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
Ik weet dat babys het pas later nodig hebben, maar frummel hier van bijna 6 maanden drinkt gewoon slokjes water uit een glas
Ik dronk, zij keek, pakte mijn glas af (ze pakt en houdt ook haar eigen flesje het liefst vast met drinken) en nam mijn laatste kleine slokje dat nog in het glas zat. Sindsdien wil ze elke keer een slokje
Watnou rietjes beker, tuitbeker, oefenbeker en kweetnietwatbekers... huppatee.
Vet cute die twee kleine halve ondertandjes tegen het glas aan

Ik dronk, zij keek, pakte mijn glas af (ze pakt en houdt ook haar eigen flesje het liefst vast met drinken) en nam mijn laatste kleine slokje dat nog in het glas zat. Sindsdien wil ze elke keer een slokje

Watnou rietjes beker, tuitbeker, oefenbeker en kweetnietwatbekers... huppatee.
Vet cute die twee kleine halve ondertandjes tegen het glas aan

dinsdag 15 mei 2018 om 22:00
Sjeeeee ik kan dit niet bij houden
Wel een klein vraagje, dochter gaat tijdelijk naar kdv voor overbrugging, maar ze waren vandaag vergeten om haar boekje in te vullen. Ik weet niet hoe dat bij jullie is?? Ik hoef geen hele verhalen maar het eten/slapen vind ik wel even fijn om te weten. Ga het de volgende keer wel aangeven, maar was wel benieuwd naar jullie ervaringen
Ook had ze het niet helemaal naar dr zin gehad.. Voelt niet fijn, maar goed t is even niet anders

Wel een klein vraagje, dochter gaat tijdelijk naar kdv voor overbrugging, maar ze waren vandaag vergeten om haar boekje in te vullen. Ik weet niet hoe dat bij jullie is?? Ik hoef geen hele verhalen maar het eten/slapen vind ik wel even fijn om te weten. Ga het de volgende keer wel aangeven, maar was wel benieuwd naar jullie ervaringen

Make it one day

dinsdag 15 mei 2018 om 22:26
@Sjaan: Leuk!! Mijn zoon is al weken gefocust op mijn glas/beker als hij bij me op schoot zit en probeert het dan ook te pakken. Hij doet zelfs zijn mond open als ik een slok neem. Ik ga binnenkort een paar plastic bekers voor hem kopen, met dit mooie weer is het toch niet erg als hij de helft over zich heen gooit.

dinsdag 15 mei 2018 om 22:50
Happy new topic
Ik lees ook in deel 3 weer gezellig mee
Heb zelfs een nieuw account aangemaakt omdat ik m’n wachtwoord vergeten was! En schrijf en lees al heel wat jaren mee op het forum! Snap er niks van!
Dochter is 6 maanden. Zwangerschapsdementie kun je toch last van hebben tot 9 maanden na de bevalling? In het kader van ontzwangeren

Ik lees ook in deel 3 weer gezellig mee

Heb zelfs een nieuw account aangemaakt omdat ik m’n wachtwoord vergeten was! En schrijf en lees al heel wat jaren mee op het forum! Snap er niks van!
Dochter is 6 maanden. Zwangerschapsdementie kun je toch last van hebben tot 9 maanden na de bevalling? In het kader van ontzwangeren

dinsdag 15 mei 2018 om 23:50
Hmm, ze heeft ook een beetje verhoging en net weer alle melk uitgespuugd...
woensdag 16 mei 2018 om 07:51
@kashri, thanks. Vorige keer hadden ze het wel gedaan.. Nja we zullen zien 
@ zieke dames en zieke kindjes: beterschap
@obelix: ik zat gister ook met een op-een-maand-na-dreumes op schoot.. Vond t helemaal niet erg
Miniguavepapaya begroette me vanmorgen met: maammaaammamamaa

@ zieke dames en zieke kindjes: beterschap

@obelix: ik zat gister ook met een op-een-maand-na-dreumes op schoot.. Vond t helemaal niet erg

Miniguavepapaya begroette me vanmorgen met: maammaaammamamaa

guavepapaya wijzigde dit bericht op 16-05-2018 07:58
Reden: Foutje bedankt
Reden: Foutje bedankt
0.50% gewijzigd
Make it one day