Wat je niet hardop wilt zeggen

zondag 20 mei 2018 om 13:29

zondag 20 mei 2018 om 13:31
zondag 20 mei 2018 om 13:32
Ga weg met je gezeur om een fokking beleidsplan. Het gaat namelijk niet gebeuren. Ik doe de hele afdeling in mijn eentje en nee, ik heb geen tijd om stoffige documenten te schrijven waar we vervolgens geen ene reet mee doen. En hou er eens mee op om mij elke week uit te nodigen voor een of andere kutmeeting waar we gaan zemelen over dingen die we niet gaan doen. Ga weg.

zondag 20 mei 2018 om 13:33
Madrid87 schreef: ↑20-05-2018 11:29Dat ik al bijna anderhalf jaar zonder seks zit. Hoe the fuck kan dat? Ja ik heb geen partner maar ook dat daten gaat maar niet. Ben ik dan toch echt te dik? Ik mis seks. Alhoewel, de laatste keren waren met een gozer zo knap dat ik er wel weer even tegenaan kon. Dat dan weer wel. Maar het is alweer zo lang geleden dat ik zo langzamerhand elke man aantrekkelijk ga vinden. Zelfs als ze dat niet zijn.
Loopt je inbox al vol?

zondag 20 mei 2018 om 13:34
Aan de schooldirecteur en de juffen/meesters van een school bij mij in de buurt: laat die kinderen niet zo gillen als ze door de buurt heen lopen richting gymzaal. Het is helemaal niet erg om kinderen te leren dat ze rekening houden met de mensen die er wonen. En als de buurtbewoners daarover klagen, neem je ze serieus en reageer je niet halfzacht met "tja, ik weet ook niet of dat kan hoor, ik zal het eens overleggen".

zondag 20 mei 2018 om 13:39
Graaiende externe consultant,
eerst was je sectorhoofd van A en douwde je al het werk van A naar B, omdat dat beter was voor de klant, volgens jou
nu ben je sectorhoofd van B en douw je al het werk van B naar A, omdat dat beter is voor de klant, volgens jou.
En intussen maar uren declareren.
Waarom zitten we steeds opgescheept met keidure externen
die geen hart en geen geweten hebben
en helemaal NIETS geven om onze klanten.
Het enige waar ze iets om geven is hun eigen portemonnee
en een hoop flauwekul creëren voor op hun c.v.
zoals 'transformatieprocessen begeleiden'.
Klantgericht werken? Mijn zolen.
eerst was je sectorhoofd van A en douwde je al het werk van A naar B, omdat dat beter was voor de klant, volgens jou
nu ben je sectorhoofd van B en douw je al het werk van B naar A, omdat dat beter is voor de klant, volgens jou.
En intussen maar uren declareren.
Waarom zitten we steeds opgescheept met keidure externen
die geen hart en geen geweten hebben
en helemaal NIETS geven om onze klanten.
Het enige waar ze iets om geven is hun eigen portemonnee
en een hoop flauwekul creëren voor op hun c.v.
zoals 'transformatieprocessen begeleiden'.
Klantgericht werken? Mijn zolen.

zondag 20 mei 2018 om 13:47
Whaaaaaah!Bloemetjefresia schreef: ↑20-05-2018 13:31Hou je betweterige smoel over niet vaccineren, zelfgemaakte billendoekjes, wasbare luiers, echte schapenvachtjes en wollen strikmutsjes tegen prikkels. Doe lekker je ding maar laat mij met rust. Ik vaar wel bij pampers en zwitsaldoekjes en baby vooralsnog ook. Daaaag
Ik had zo'n kennisje, wij een met de babies ergens lunchen.
Ik met kar en tas vol Babyspullen, zij met alleen kind in draagdoek en 1 wasbaar doekje in haar broekzak.
Hahaha zo lollig hoe ik belachelijk over ingepakt wegging, milieu, borstvoeding etc etc.
Tijdens deze speeches kreeg haar kind een megaspuitluier en zat zijzelf onder de stront en kind ook.
Eerst het zelf willen oplossen met haar ene doekje en een hele toiletruimte onder de stront smeren, want nee dat kon ze niet opruimen met die afschuwelijke billendoekjes en plastic luiers die ik aanbood.
Toiletjuffrouw werd ook nog geschoffeerd want die had te chemische schoonmaakmiddelen en ze wilde niet dat haar kind dat zou inademen (vrouw was gelukkig de verstandigste en ging stug verder met schoonmaken)
Uiteindelijk kon ze zich over haar enorme schuldgevoel naar de aarde en de toekomst van haar kind heenzetten en nam alles toch maar aan.
Zuinigjes moest ze zich wel even kwijt dat het door mij geleende shirt wel erg groot was voor haar *insert jubelverhaal over borstvoeding en afvallen* en dat het toch wel heel onhandig was voor mij dat ik met de toiletjuffrouw de ruimte weer schoonmaakte met vreselijke chemische rommel, omdat ik mijn flesje moest vullen en mijn eigen kind niet in haar stront wilde verschonen.
Daar had zij geen last van * insert jubelverhaal over weer borstvoeding en kind blootstellen aan bacteriën voor weerstand ipv inenten*
Ze stond erop om met het poep onder de nagels nog de lunch af te maken en ging uiteraard nog uitgebreid borstvoeding geven. Waarbij het hele terras haar borsten moest bekijken, ze liep ook nog even heen en weer, kind verloor soms de borst en dan stond ze dus met een blote tiet, en wilde het graag over de toestand van haar tepels hebben op luid volume.
Nooit meer mee afgesproken met die leipo.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 13:49
5.60% gewijzigd
zondag 20 mei 2018 om 13:49
Het-groepje schreef: ↑20-05-2018 13:47.....
Ze stond erop om met het poep onder de nagels nog de lunch af te maken en ging uiteraard nog uitgebreid borstvoeding geven.
Nooit meer mee afgesproken met die leipo.

zondag 20 mei 2018 om 13:52
Ik mis je. Ik mis je zo erg dat ik mezelf niet meer herken. Waar ik eerder nooit moeilijk deed over random seks als rebound, lukt het me dit keer niet. Hoewel jij degene bent die mij wegduwt, die voor zichzelf kiest, die mij in de stront laat zakken, ondanks dat allemaal, mis ik je zo erg dat het fysiek pijn doet. Jij was de eerste verstandige keuze die ik voor mezelf maakte sinds jaren, maar ik word weg geduwt. Blijkbaar verdien ik het niet, ben ik dat niet waard. En ook al weet ik dat je het niet zo bedoelt, dat het misschien zo zelfs beter is voor beide, toch ga ik er aan kapot. Ik mis je.
Verdeel en heers.
zondag 20 mei 2018 om 13:53
Nee, ik wil nog niet met je 'intiem' zijn, zoals jij het noemt. Ik heb je drie keer gezien en je zegt na 2 keer aan 'intiem' te willen worden. Maar ik ken je niet eens. Doe niet zo gek, je loopt veel te hard van stapel.
Je bent verwend door vrouwen die wel meteen 'intiem' willen zijn, zeg je. Waarom zeg je dat; wil je me onder druk zetten? Omdat ik niet wil vraag je begrip dat je met andere vrouwen gaat daten.. ? We zijn aan het daten hoor; we zijn niet getrouwd... Als ik zeg dat dat ik tijd nodig heb, mag je daar best naar luisteren en niet blijven pushen.
Je houdt informatie over jezelf voor jezelf, maar ik moet je vertrouwen, want ik zou wantrouwend zijn en een probleem met mijn ex hebben?? Hoe kom je daar nou bij? Je draait het om. Jij bent wantrouwend want je bent onvolledig over jezelf. Ik mag blijkbaar niet teveel informatie over je hebben. Wat heb je te verbergen; ga je vreemd?
Je bent verwend door vrouwen die wel meteen 'intiem' willen zijn, zeg je. Waarom zeg je dat; wil je me onder druk zetten? Omdat ik niet wil vraag je begrip dat je met andere vrouwen gaat daten.. ? We zijn aan het daten hoor; we zijn niet getrouwd... Als ik zeg dat dat ik tijd nodig heb, mag je daar best naar luisteren en niet blijven pushen.
Je houdt informatie over jezelf voor jezelf, maar ik moet je vertrouwen, want ik zou wantrouwend zijn en een probleem met mijn ex hebben?? Hoe kom je daar nou bij? Je draait het om. Jij bent wantrouwend want je bent onvolledig over jezelf. Ik mag blijkbaar niet teveel informatie over je hebben. Wat heb je te verbergen; ga je vreemd?
2vogel wijzigde dit bericht op 21-05-2018 10:15
46.13% gewijzigd

zondag 20 mei 2018 om 13:57
Wat ben je voor een *PIEP* uitzendkracht als je een dienst aanneemt en dan gewoon besluit om maar niet te komen???
Het kan je zeker niets schelen dat 30 mensen in het eindstadium van dementie het nu maar met 2 verzorgenden moeten regelen?
Als je niet wil werken op zondag, zeg dan gewoon nee als je gevraagd wordt!
Het kan je zeker niets schelen dat 30 mensen in het eindstadium van dementie het nu maar met 2 verzorgenden moeten regelen?
Als je niet wil werken op zondag, zeg dan gewoon nee als je gevraagd wordt!

zondag 20 mei 2018 om 14:01
Wat ben je voor een zak hooi als je de verjaardag van je vrouw vergeet maar wel áltijd op tijd bent voor het bestellen van het nieuwste telefoontje.
Wat ben je voor vent die niet even mee de stad in wil tijdens een groot evenement omdat je nachtdienst hebt, terwijl wij als gezin altijd rekening met je houden...
Wat ben je voor vent die niet even mee de stad in wil tijdens een groot evenement omdat je nachtdienst hebt, terwijl wij als gezin altijd rekening met je houden...
zondag 20 mei 2018 om 14:21
Nee niemand denkt dat jij 100 kg weegt want iedereen kan zien dat het minimaal 130 kg is! En nee je bent niet zo dik geworden omdat je bijna niks eet, je vreet de hele dag door!
En stop met dat gezeik over dierenleed en dat we allemaal vegetarisch moeten eten. En breek me al helemaal de bek niet open over je eigen veganistische eetstijl. Zolang je nog steeds 3x per week bitterballen vreet neemt niemand je gezeik serieus!!
En stop met dat gezeik over dierenleed en dat we allemaal vegetarisch moeten eten. En breek me al helemaal de bek niet open over je eigen veganistische eetstijl. Zolang je nog steeds 3x per week bitterballen vreet neemt niemand je gezeik serieus!!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
zondag 20 mei 2018 om 14:26
Het hele jaar geen fuck om anderen geven, alleen maar met jezelf en je hebzuchtige leven bezig, geen oog voor alle leed in de wereld want oh je bent zelf zo zielig en altijd in de klaagmodus maar nu is het Ramadan en ben je moeder Theresa.
Als je zo godvrezend bent als je je voordoet met je 5 plichtmatige gebedjes op een dag zou je ook moeten weten dat je het rest van het jaar ook gezien wordt en je wat goeds kan en moet doen voor anderen.
Hypocriete kuttekop.
Als je zo godvrezend bent als je je voordoet met je 5 plichtmatige gebedjes op een dag zou je ook moeten weten dat je het rest van het jaar ook gezien wordt en je wat goeds kan en moet doen voor anderen.
Hypocriete kuttekop.

zondag 20 mei 2018 om 14:49
Dit blijft een heerlijke uitdrukking die zo lekker hard uit de mond komt!

Ik moet even ranten.
Vroeger was je de grootste carnivoor die er bestond en genoot je van je biefstuk en spare-ribs. Nu heb je een nieuwe levensovertuiging gevonden en dat is prima, maar val mij er niet mee lastig! Ik herhaal: val mij niet lastig!
Fijn voor je hoor, dat je alleen maar groenten, fruit, noten, zaden, quinoa en bulgur eet. Knap hoor, dat je niet snoept vanwege je 'zelfbeheersing'. Ontzettend knap dat je vlees en suiker gelijk stelt aan drugs. (waar jij je vroeger ook tegoed aan deed! Ontken het nou maar niet!) Echt, kudo's en een staande ovatie voor jou en je 'religie'.
Maar laat mij met rust! Hou op met zeiken als ik een hamburger eet! Hou op met zeiken als ik spaghetti bolognese eet! Kap gewoon met dat irritante gewijsneus van je! De eerstvolgende keer dat je tegen me zegt dat je 'tenminste wel om dierenleed en de aarde geeft' stouw ik een hamburger door je strot en gooi ik er nog een flinke pak ham achter aan!
Stomme geitenwollensok ben je geworden! Irritante betweter die overal een mening over heeft, maar alleen maar andere mensen napraat, terwijl je met je luie reet naar een resort in Bali vliegt om 'cultuur te snuiven.' Je komt niet eens van dat resort af joh! Wie hou je nou voor de gek! Vreet eens een plak worst. Dat maakt je hopelijk weer wat gezelliger.
zondag 20 mei 2018 om 15:08