Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Lief nieuw buurtgenootje,

Jouw kind komt hier ook binnendenderen zonder dat mijn kinderen er zijn en is dan niet weg te krijgen.
Als mijn achterdeur dicht hou en ik de voordeur niet open doe blijft je kind heen en weer rennen en met snot mijn deuren ondersmeren en met zijn modder klauwtjes overal op bonken en keihard roepen.
Wil ik hem te woord wil staan dan doet hij zijn voet tussen de deur, beukt hij me aan de kant, en rent naar het speelgoed van mijn kinderen.
Alleen met grof fysiek geweld is hij tegen te houden en dat gaat me wat ver met andermans peuter.
Daar gaat dan mijn uurtje of half uurtje even niks.
Daarnaast is hij bezig met zindelijk worden en werkt mijn huis laxerend op hem, dus binnen 5 minuten loopt hij met een drol in de broek.
Als ik je dan kom halen kom je wat zoetgevooisd kirren, kind luistert niet, en zijn we weer een drie kwartier verder.
En na die drie kwartier kan ik mijn achterdeur dus niet openzetten om de strontlucht te luchten want dan staat hij er weer.
Het-groepje schreef:
20-05-2018 16:39

Jouw kind komt hier ook binnendenderen zonder dat mijn kinderen er zijn en is dan niet weg te krijgen.
Als mijn achterdeur dicht hou en ik de voordeur niet open doe blijft je kind heen en weer rennen en met snot mijn deuren ondersmeren en met zijn modder klauwtjes overal op bonken en keihard roepen.
Wil ik hem te woord wil staan dan doet hij zijn voet tussen de deur, beukt hij me aan de kant, en rent naar het speelgoed van mijn kinderen.
Alleen met grof fysiek geweld is hij tegen te houden en dat gaat me wat ver met andermans peuter.
Daarnaast is hij bezig met zindelijk worden en werkt mijn huis laxerend op hem, dus binnen 5 minuten loopt hij met een drol in de broek.
Als ik je dan kom halen kom je wat zoetgevooisd kirren, kind luistert niet, en zijn we weer een drie kwartier verder.
En na die drie kwartier kan ik mijn achterdeur dus niet openzetten om de strontlucht te luchten want dan staat hij er weer.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Het-groepje schreef:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Smerige vieze gore buurman! Dat jij nou alcoholist bent moet je zelf weten, maar iedere dag hoor ik je 2 keer over je nek gaan! En alle 2 de keren als ik aan het vreten ben! Galbak!
''Geen woorden maar daden''
Mijn god, je bent tegen de 70. Wil je nou echt nog steeds van mij horen hoe goed je er wel niet uitziet? Het boeit me echt totaal niet.

Het wordt tijd dat het je geen fuck meer kan schelen wat anderen van je vinden. En stop dan direct ook met dat eeuwige passief-agressieve slachtoffer uithangen. Ja, je jeugd was kut. En je huwelijk ook. Beiden zijn voorbij.

Kap dus met bij ieder verhaal over iemand die iets leuks doet, zeggen ‘dat had ik ook heel graag gewild’. Of iedere gelegenheid aangrijpen om een al duizend keer verteld verhaal over wat iemand jou ooit aandeed nog een keer te vertellen.

Ik luister er namelijk al sinds mijn 12e naar. En al net zo lang droog ik je tranen. Ik ken alle verhalen van voor tot achter incluis ieder detail. Ook als je erbij zegt ik heb het je nooit verteld maar. Er komt nooit iets dat ik nog niet weet.

Ga praten met een prof als het je allemaal nog steeds zo dwars zit. Ga verwerken. En laat mij er buiten. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd.
Buurvrouw, wil je alsjeblieft wat anders gaan spelen op die kutvleugel dan het Italiaanse volkslied? Ik hoor nu al dagenlang niets anders, meerdere uren per dag!!! Of doe die klep dicht!
Aan N:
Wat een ongelooflijke lul ben jij. Met die kuthond van je die je overal los laat lopen en schijten en dat ruim je vervolgens niet op.
En dan wel roddelen over mij en de buurt wijsmaken dat ik juist de ontlasting van mijn hond niet opruim.
Zielig mannetje ben jij.
Aan M:
Stomme muts. Wat heb ik genoten toen je huis ruim anderhalf jaar te koop stond en geen hond het wilde hebben. Best een afgang voor een 'interior designer' die zelf nota bene huis make overs doet om huizen beter verkoopbaar te maken.
Ohja, als je kind bijna aangereden wordt omdat ze zelf als een kip zonder kop de straat oprent dan is dat niet de schuld van die automobilist maar gewoon van haarzelf en van jouw gebrekkige opvoedskills.
Het-groepje schreef:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :O wat een hel lijkt me dat zeg!
Aan K:
Dat jij nou een doodswens hebt en dus veel te hard op die kutmotor rijdt moet je zelf weten. Maar ga dan niet janken als je verongelukt.
Neem je verantwoordelijkheid als een man of lever je rijbewijs in omdat kleuters geen motorvoertuig mogen besturen.
Oh men ik heb zoveel te zeggen tegen mensen wat ik normaal allemaal binnen houdt :facepalm:
Aan L:
Profiteur.
Lekker makkelijk he om meteen je baan op te zeggen zodra je een man zover hebt gekregen om je in huis te nemen.
En hem dan ook op laten draaien voor schulden uit jouw verleden.
En vooral niet zelf gaan werken met aks excuus dat je een peuter hebt.
Kwam trouwens wel goed uit he dat je er net weer een kind uitpoepte toen die peuter te oud werd om als excuus te dienen. Anders had je van de sociale dienst gewoon moeten werken toen je gescheiden was van die man toen hij eenmaal je schulden afbetaald had.
Nou, ik hoop dat je gelukkig wordt met je nieuwste man en je kinderen van 3 verschillende mannen (okay van die laatste weten we het niet zeker, of hij nou van man 2 of man 3 is)
Nee, ik vind het helemaal niet leuk om voor het tweede weekend op rij jouw baby te logeren te hebben zodat jij jouw batterij weer kunt opladen en ik ‘lekker kan knuffelen’. Als ik dat zo leuk vond had ik er zelf nog wel eentje proberen te maken. Ik wil met mijn kind lekker gaan fietsen en ijsjes eten en niet steeds moeten rekenen of het al niet tijd is voor een flesje, slaapje of verschoning. Maar ik kan geen ‘nee’ zeggen tegen het arme wurm dat nog geen fokking maand oud is omdat jij het bij eender welke gek dumpt voor jouw ‘me-time’. En nee, ik vind jou helemaal geen goede moeder. Al sloegen ze je dood met het concept moeder, dan wist je nog niet wat jou geraakt had.

Lieve schoonma, ik vind u een lieve vrouw en een schoonmoeder uit duizenden. Maar alsjeblieft, stop nu eens in godsnaam na tien jaar met die ‘decoratieve zeephangers’ cadeau te doen. Ze stinken, het ziet er niet uit en vangt alleen maar stof.
T.a.v. de medewerker van de gemeentereiniging :

Als je het nu nog 1 keer in je hart haalt om om half 6 's ochtends al met je reinigingswagentje door mijn straat te komen, en daar tergend langzaam drie keer op en neer te rijden , dan ren ik niet slechts meer -zoals eerder- achter je aan om je wat toe te voegen waar de honden geen brood van hebben, maar trek ik je persoonlijk als zodanig achter je gemeentestuurtje vandaan!!!!

Dan ga je maar wat later op de dag naar Zandvoort als de zon schijnt.
Piep--zei-de-muis schreef:
20-05-2018 18:04

Als je het nu nog 1 keer in je hart haalt om om half 6 's ochtends al met je reinigingswagentje door mijn straat te komen, en daar tergend langzaam drie keer op en neer te rijden , dan ren ik niet slechts meer -zoals eerder- achter je aan om je wat toe te voegen waar de honden geen brood van hebben, maar trek ik je persoonlijk als zodanig achter je gemeentestuurtje vandaan!!!!

Wow, heb je dat echt gedaan?!
Piep--zei-de-muis schreef:

Lekker suf, je betaalt er zelf voor om die man bij jou de straat te laten reinigen!
lemoos2 schreef:
Nee, ik vind het helemaal niet leuk om voor het tweede weekend op rij jouw baby te logeren te hebben zodat jij jouw batterij weer kunt opladen en ik ‘lekker kan knuffelen’. Als ik dat zo leuk vond had ik er zelf nog wel eentje proberen te maken. Ik wil met mijn kind lekker gaan fietsen en ijsjes eten en niet steeds moeten rekenen of het al niet tijd is voor een flesje, slaapje of verschoning. Maar ik kan geen ‘nee’ zeggen tegen het arme wurm dat nog geen fokking maand oud is omdat jij het bij eender welke gek dumpt voor jouw ‘me-time’. En nee, ik vind jou helemaal geen goede moeder. Al sloegen ze je dood met het concept moeder, dan wist je nog niet wat jou geraakt had.

Lieve schoonma, ik vind u een lieve vrouw en een schoonmoeder uit duizenden. Maar alsjeblieft, stop nu eens in godsnaam na tien jaar met die ‘decoratieve zeephangers’ cadeau te doen. Ze stinken, het ziet er niet uit en vangt alleen maar stof.
Nog geen maand oud en al de tweede keer? :cry:.

En je tweede deel zeg ik ook tegen schoonmoeder. Waar zeephanger staat moet dan goedkope geurstokjes staan.
Het-groepje schreef:
20-05-2018 13:47
Whaaaaaah!
Ik had zo'n kennisje, wij een met de babies ergens lunchen.
Ik met kar en tas vol Babyspullen, zij met alleen kind in draagdoek en 1 wasbaar doekje in haar broekzak.
Hahaha zo lollig hoe ik belachelijk over ingepakt wegging, milieu, borstvoeding etc etc.
Tijdens deze speeches kreeg haar kind een megaspuitluier en zat zijzelf onder de stront en kind ook.
Eerst het zelf willen oplossen met haar ene doekje en een hele toiletruimte onder de stront smeren, want nee dat kon ze niet opruimen met die afschuwelijke billendoekjes en plastic luiers die ik aanbood.
Toiletjuffrouw werd ook nog geschoffeerd want die had te chemische schoonmaakmiddelen en ze wilde niet dat haar kind dat zou inademen (vrouw was gelukkig de verstandigste en ging stug verder met schoonmaken)
Uiteindelijk kon ze zich over haar enorme schuldgevoel naar de aarde en de toekomst van haar kind heenzetten en nam alles toch maar aan.
Zuinigjes moest ze zich wel even kwijt dat het door mij geleende shirt wel erg groot was voor haar *insert jubelverhaal over borstvoeding en afvallen* en dat het toch wel heel onhandig was voor mij dat ik met de toiletjuffrouw de ruimte weer schoonmaakte met vreselijke chemische rommel, omdat ik mijn flesje moest vullen en mijn eigen kind niet in haar stront wilde verschonen.
Daar had zij geen last van * insert jubelverhaal over weer borstvoeding en kind blootstellen aan bacteriën voor weerstand ipv inenten*
Ze stond erop om met het poep onder de nagels nog de lunch af te maken en ging uiteraard nog uitgebreid borstvoeding geven. Waarbij het hele terras haar borsten moest bekijken, ze liep ook nog even heen en weer, kind verloor soms de borst en dan stond ze dus met een blote tiet, en wilde het graag over de toestand van haar tepels hebben op luid volume.
Nooit meer mee afgesproken met die leipo.
Woorden schieten tekort.... omg. Wel heel grappig geschreven 😝
lemoos2 schreef:
20-05-2018 18:06
Wow, heb je dat echt gedaan?!
Ja, in mijn wanhoop :-O$
Beste ouders van Nederland:
Hou toch eens op met dat gepamper van je kinderen. Kinderen kunnen best naar school fietsen, ook door de regen.
Kinderen gaan niet dood van een teleurstelling op zijn tijd.
Ze lopen geen PTSS op als er een keer ruzie is in huis.
Ze kunnen hun eigen brood smeren, was opruimen en hun kamer stofzuigen.
lemoos2 schreef:

Een maand oud???? En dan al logeren. Wat sneu inderdaad.
Ik hoop echt dat jij de rest van je leven alleen blijft. Je bent net je vader: wegrennen voor problemen die je ZELF hebt veroorzaakt. Je lijkt echt als twee druppels water op hem en je weigert het in te zien.
- Bemoei je er niet mee! Het is jouw werk niet. Ik weet dat je er niks aan kan doen door jouw ziektebeeld, maar ARGH! Iedereen wordt knettergek van je. En nee, je kan niet nog steeds alles zoals vroeger, al denk je van wel.
- Stop met schreeuwen! Ik ben niet (helemaal) doof! We zouden je mond dicht moeten ducttapen en je voeten vast aan je rolstoel met een ty-wrap. Maar dat mag niet. Lucky you. Al ben je echt wel lief, als je rustig bent.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 20-05-2018 22:32
5.35% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lucifermiauww schreef:
20-05-2018 15:39
Moet zeggen dat ik veel dingen echt ernstig vind om te lezen. Niet gewoon een frusti momentje ( die zijn er wel en vaak heel grappig) maar echt haat naar anderen toe. Poeh.
Als je het gevoel niet kent dan ben je een gezegend mens.

Ik zou liever ook niet zoveel haat willen voelen. Maar ook wil ik niet dat er kattenstront op mijn ramen wordt gesmeerd, dat mijn dakgoot wordt volgescheten, dat hun bomen meters ver in mijn tuin overhangen, hun kutklimop alles overwoekert (en als ik die wil snoeien voor k****rwijf worden uitgemaakt), dat mijn waslijnen worden doorgeknipt, dat ik mishandeld geweest ben door dochter'lief' van de buren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kan er een boek over schrijven inmiddels...
Dus ja, ik vind dat ik mag haten. Ik had liever gewoon fijne buren gehad want intens haten dat is echt een heel vervelend gevoel. Dat wens ik niemand toe.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Waaahhh waarom werkt dit verdorie niet!!

Om een paar seconde later tot de ontdekking te komen dat het toch wel werkt. :roll: Gelukkig zei ik het niet hardop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven