Wat je niet hardop wilt zeggen

zondag 20 mei 2018 om 15:15
Yeahyeahyeah, jij weet het allemaal veel beter.
Je bent de wereld aan het redden en heb hart en oog voor allemaal zielige zieltjes, maar het gezin waar je uit komt en die zo ongelooflijk goed voor je zijn altijd, die laat je barsten, daar kijk je niet naar om.
Je hebt een Ghandicomplex van hier naar ginder en inderdaad, jij verdiend ook een standbeeld, want als er één is die het verdiend om tot in de oneindigheid ondergescheten te worden, ben jij het wel.
Je bent de wereld aan het redden en heb hart en oog voor allemaal zielige zieltjes, maar het gezin waar je uit komt en die zo ongelooflijk goed voor je zijn altijd, die laat je barsten, daar kijk je niet naar om.
Je hebt een Ghandicomplex van hier naar ginder en inderdaad, jij verdiend ook een standbeeld, want als er één is die het verdiend om tot in de oneindigheid ondergescheten te worden, ben jij het wel.
zondag 20 mei 2018 om 15:20
Ik ben geen dierenbeul omdat ik in het weekend soms een nacht weg blijf. De kat heeft eten, vers water, een schone kattenbak toegang tot de tuin en is heel goed in aangeven als hij iets niet leuk vindt. Dat ik soms een nachtje wegblijf heeft hem nooit gedeerd.
Jij bent dan wel de hele dag thuis met je honden, maar je laat ze 1 keer per dag 15 minuten uit. Dan vind ik toch dat ik beter voor mijn huisdier zorg dan jij, ook al ben je 24/7 samen met je honden. Dus houd je mond als ik een keer naar een feestje ga en effectief maar 16 uur van huis ben geweest. Houd sowieso maar gewoon je mond en ga je honden uitlaten!
Jij bent dan wel de hele dag thuis met je honden, maar je laat ze 1 keer per dag 15 minuten uit. Dan vind ik toch dat ik beter voor mijn huisdier zorg dan jij, ook al ben je 24/7 samen met je honden. Dus houd je mond als ik een keer naar een feestje ga en effectief maar 16 uur van huis ben geweest. Houd sowieso maar gewoon je mond en ga je honden uitlaten!

zondag 20 mei 2018 om 15:27
Cateautje schreef: ↑20-05-2018 15:15Yeahyeahyeah, jij weet het allemaal veel beter.

zondag 20 mei 2018 om 15:33
Ik op de fiets naar mijn werk.
Voor mij fietsen twee tieners.
Er vallen een paar drupjes regen.
Tieners stoppen met fietsen.
TienerA zegt: "Ik bel mijn moeder. Dan brengt ze ons naar school met de auto."
WTF?!
Ik voel me soms oud, als ik het gepamper van kinderen zie.
Hoewel, bij mij in de klas zat ook een 14jarige
die nog nooit een lucifer had aangestoken,
omdat mamma zuinig was op haar enige kind.
Lastig tijdens proefjes doen in de scheikundelessen.
Moest ik nu aan Daan uitleggen hoe je een lucifer afstrijkt?

zondag 20 mei 2018 om 15:37
Je dikke vette lichaam heb je te danken aan je eeuwige gevreet en gezuip! Hoe durf je om een maagoperatie te vragen? Je vraagt je af waar al je gezondheidsklachten vandaan komen en gaat -al vretend en zuipend- doodleuk de ziektewet in. Jammergenoeg heb je die operatie nog voor elkaar gekregen ook zelfs nú ga je lekker door met zuipen. Wat een geldverspilling ben jij!!

zondag 20 mei 2018 om 15:38
Heel veel mensen gebruiken helemaal geen lucifers meer. Ook zonder dat ze heel zuinig zijn op hun kinderen. Vreselijk trouwens als mensen zuinig zijn op hun kinderen. Hoe durven ze.Abigail__ schreef: ↑20-05-2018 15:33Ik op de fiets naar mijn werk.
Voor mij fietsen twee tieners.
Er vallen een paar drupjes regen.
Tieners stoppen met fietsen.
TienerA zegt: "Ik bel mijn moeder. Dan brengt ze ons naar school met de auto."
WTF?!
Ik voel me soms oud, als ik het gepamper van kinderen zie.
Hoewel, bij mij in de klas zat ook een 14jarige
die nog nooit een lucifer had aangestoken,
omdat mamma zuinig was op haar enige kind.
Lastig tijdens proefjes doen in de scheikundelessen.
Moest ik nu aan Daan uitleggen hoe je een lucifer afstrijkt?

zondag 20 mei 2018 om 15:39
Cateautje schreef: ↑20-05-2018 15:15Yeahyeahyeah, jij weet het allemaal veel beter.

Die ga ik onthouden!

zondag 20 mei 2018 om 15:42
Daarom hou je die dingen in het dagelijks leven dus voor je.Lucifermiauww schreef: ↑20-05-2018 15:39Moet zeggen dat ik veel dingen echt ernstig vind om te lezen. Niet gewoon een frusti momentje ( die zijn er wel en vaak heel grappig) maar echt haat naar anderen toe. Poeh.
zondag 20 mei 2018 om 15:47
Klopt. Mijn bovenbuurman is gewoon een prima knakker die niks verkeerd doet. Behalve mij ontzettend gallisch maken door zijn continue gestamp door de woonkamer waardoor bij mij de ramen in de sponningen staan te trillen. Dag in, dag uit. Echt fokking gekmakend. Dat ik hem dagelijks dood wens heeft met mij te maken, dat heb ik ook wel door. Ik kijk wel uit dat ik hem dit vertel.

zondag 20 mei 2018 om 15:49
In de tijd dat ik 14 was kookte iedereen op gas.Lucifermiauww schreef: ↑20-05-2018 15:38Heel veel mensen gebruiken helemaal geen lucifers meer. Ook zonder dat ze heel zuinig zijn op hun kinderen. Vreselijk trouwens als mensen zuinig zijn op hun kinderen. Hoe durven ze.![]()
Heul lang geleden.

zondag 20 mei 2018 om 15:52
... is een kolerewijf. Ze zou ontslagen moeten worden en nooit meer in de hulpverlening mogen werken. Op de zwarte lijst met die muts. Nooit meer een beroep waar ze in de verste verte met mensen te maken heeft.
Ze gaat maar stickers plakken ergens.
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 16:01
3.53% gewijzigd
zondag 20 mei 2018 om 15:55
Ik ben prima zoals ik ben en ik hoef niet vriendelijk of blij te kijken als ik daarvoor mijn gezicht in een onnatuurlijke stand moet trekken. Ik ben niet chagrijnig, ik ben niet arrogant, ik voel me vrolijk en prima en gezellig en dat jij dat niet aan mijn gezicht kan aflezen is jouw probleem. Het is te warm om me daar een seconde druk om te maken. Tabee.

zondag 20 mei 2018 om 15:58
Ja heel normaal hoor wat mensen tikken aan haat.-Darkside- schreef: ↑20-05-2018 15:52[...] is een kolerewijf. Ze zou ontslagen moeten worden en nooit meer in de hulpverlening mogen werken. Op de zwarte lijst met die muts. Nooit meer een beroep waar ze in de verste verte met mensen te maken heeft.

zondag 20 mei 2018 om 16:00
Je hebt haar gegoogled? Of ken je haar?
Ze is het grootste stuk afval wat er is.
Maar goed ik zal het weghalen hoor.
Het tere zieltje moet beschermd worden.

zondag 20 mei 2018 om 16:05

zondag 20 mei 2018 om 16:09
Pas jij je quote met die naam ook even aan.
Ik ken het verhaal niet dus geen oordeel verder maar in het kader van laster/smaad.

zondag 20 mei 2018 om 16:10
Jeugdzorgmedewerkers zullen echt niet allemaal fantastisch zijn.-Darkside- schreef: ↑20-05-2018 16:00Je hebt haar gegoogled? Of ken je haar?
Ze is het grootste stuk afval wat er is.
Maar goed ik zal het weghalen hoor.
Het tere zieltje moet beschermd worden.
Ik zat een keer op een terras
toen twee jeugdzorgmedewerkers (leeftijd: begin 20)
luidkeels hun cliënten zaten te bespreken.
Inclusief de namen en de gezinsproblematiek.
Wat een bitches.
Ik had er wat van moeten zeggen. Privacy, vertrouwelijkheid.
Misschien ken ik die kinderen Priya en Ratna wel. (Het waren andere namen trouwens.)