Wat je niet hardop wilt zeggen

zondag 20 mei 2018 om 21:46
Zet je fucking schijtmuziek toch eens uit joh. Bij elke zonnestraal zit ik in die takkeherrie. Je bent toch geen fucking 15 meer.
En als het nou nog goede muziek was...
En voed je kinderen eens op. Ik word zo moe van die ballen die ze de tuin in schoppen waardoor al m’n planten stukgaan, dat gebelletjetrek terwijl mijn zoontje ligt te slapen, dat geschreeuw en gegil de hele dag en dat ze hun snoeppapiertjes in mijn voortuin mikken of met hun fiets dwars door mijn haag crossen. Dat ze mijn zoontje als hij voorzichtig stapjes buiten zet om zijn oren vliegen en tegen hem aan botsen waardoor hij omvalt en je staat erbij en je kijkt ernaar. Ze zijn allemaal minstens 6, ze zijn écht oud genoeg inmiddels. Doe er wat aan.
En als het nou nog goede muziek was...
En voed je kinderen eens op. Ik word zo moe van die ballen die ze de tuin in schoppen waardoor al m’n planten stukgaan, dat gebelletjetrek terwijl mijn zoontje ligt te slapen, dat geschreeuw en gegil de hele dag en dat ze hun snoeppapiertjes in mijn voortuin mikken of met hun fiets dwars door mijn haag crossen. Dat ze mijn zoontje als hij voorzichtig stapjes buiten zet om zijn oren vliegen en tegen hem aan botsen waardoor hij omvalt en je staat erbij en je kijkt ernaar. Ze zijn allemaal minstens 6, ze zijn écht oud genoeg inmiddels. Doe er wat aan.

zondag 20 mei 2018 om 21:47
Overigens zijn het geen slechte mensen hoor. Mijn buren, bedoel ik. Alleen gewoon duidelijk een heel andere opvatting van wat ‘normaal’ gebruik van de openbare ruimte is dan ik 
Maar ik mag ze verder graag en juist daarom vind ik het moeilijk om er iets van te zeggen, wil ze niet beledigen.

Maar ik mag ze verder graag en juist daarom vind ik het moeilijk om er iets van te zeggen, wil ze niet beledigen.
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 00:01
23.91% gewijzigd
zondag 20 mei 2018 om 22:02
Ik denk ook dat je een burnout hebt/had en ik vind het heel rot voor je.
Maar ga je nu eindelijk eens iets doen om de man waar ik mee getrouwd ben terug te vinden onder de passieve lapzwans die nu de hele tijd zijn bloedirritante kop opsteekt?
Maar ga je nu eindelijk eens iets doen om de man waar ik mee getrouwd ben terug te vinden onder de passieve lapzwans die nu de hele tijd zijn bloedirritante kop opsteekt?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
zondag 20 mei 2018 om 22:03
zondag 20 mei 2018 om 22:06
Calamitycat schreef: ↑20-05-2018 21:37Als je het gevoel niet kent dan ben je een gezegend mens.
Ik zou liever ook niet zoveel haat willen voelen. Maar ook wil ik niet dat er kattenstront op mijn ramen wordt gesmeerd, dat mijn dakgoot wordt volgescheten, dat hun bomen meters ver in mijn tuin overhangen, hun kutklimop alles overwoekert (en als ik die wil snoeien voor k****rwijf worden uitgemaakt), dat mijn waslijnen worden doorgeknipt, dat ik mishandeld geweest ben door dochter'lief' van de buren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kan er een boek over schrijven inmiddels...
Dus ja, ik vind dat ik mag haten. Ik had liever gewoon fijne buren gehad want intens haten dat is echt een heel vervelend gevoel. Dat wens ik niemand toe.
Woha.

Het gevoel van haat ken ik wel. Heb ik gehad naar mijn eerste leidinggevende. Die man was zo'n corrupte, zelfgenoegzame eikel. Ik droomde erover om hem onder mijn auto te krijgen. Zover kwam het gelukkig niet. De beste genoegdoening was dat ik in het gelijk gesteld werd.

zondag 20 mei 2018 om 22:11
De één z'n frustratie is de ander z'n lachstuipBirdynumnum schreef: ↑20-05-2018 10:29Beste collega, als ik je de volgende keer weer met datzelfde klote plastic bakje aan zie komen met weer die smerige kloteworteltjes er in, en die ga je tegenover me zitten weg te smakken en te knarsen niet ik godverdegodver je onderlip aan je zit-sta bureau vast en ga ik dat bureau een uurtje op en neer doen.![]()
![]()

zondag 20 mei 2018 om 22:24
zondag 20 mei 2018 om 22:30
Haat ken ik ook zeker naar mensen die mij gepest hebben. Een juf heeft me 2 jaar gekleineerd. Dat deed ze bij elk kind dat niet doorsnee was. Ik heb gejuicht toen ik hoorde dat haar baarmoeder verwijderd was. Dat mens verdient helemaal geen kinderen. Ze had ze gelukkig ook al niet.
Andere ex-pestkoppen gun ik dingen als een rothuwelijk, vechtscheiding, burnout. Als ze kinderen hebben, dat ze er veel last mee/van mogen hebben.
Andere ex-pestkoppen gun ik dingen als een rothuwelijk, vechtscheiding, burnout. Als ze kinderen hebben, dat ze er veel last mee/van mogen hebben.
hondenmens wijzigde dit bericht op 20-05-2018 22:35
21.97% gewijzigd

zondag 20 mei 2018 om 22:31
Aan de mensen uit mijn dorp:
Dag in dag uit moet ik op de dorpsfacebook lezen hoe enorm jullie je ergeren aan zwerfafval en vandalisme.
En toen was het gisteren Luilak. Een paar hanggroepjongeren hebben in het kader daarvan een rotonde volgeflikkerd met wc papier en ander afval en daar zelfs een filmpje van gemaakt. En dat vinden mijn dorpsgenoten dus ge-wel-dig. Van de politie hoefde de vervuilers het niet eens op te ruimen 'lost vanzelf wel op' schijnen deze helden van dienstbaarheid en waakzaamheid gezegd te hebben.
Tering zeg, ik word daar gewoon zo kwaad om. Sinds wanneer is de straat vervuilen okay?
En volgende week weer janken op die fb groep dat er ergens zwerfvuil ligt.
Dag in dag uit moet ik op de dorpsfacebook lezen hoe enorm jullie je ergeren aan zwerfafval en vandalisme.
En toen was het gisteren Luilak. Een paar hanggroepjongeren hebben in het kader daarvan een rotonde volgeflikkerd met wc papier en ander afval en daar zelfs een filmpje van gemaakt. En dat vinden mijn dorpsgenoten dus ge-wel-dig. Van de politie hoefde de vervuilers het niet eens op te ruimen 'lost vanzelf wel op' schijnen deze helden van dienstbaarheid en waakzaamheid gezegd te hebben.
Tering zeg, ik word daar gewoon zo kwaad om. Sinds wanneer is de straat vervuilen okay?
En volgende week weer janken op die fb groep dat er ergens zwerfvuil ligt.

zondag 20 mei 2018 om 22:39
Ach, wie zegt dat ik geen haatgevoelens ken. Dat vult iedereen in. Dat is trouwens echt fucking irritant.Calamitycat schreef: ↑20-05-2018 21:37Als je het gevoel niet kent dan ben je een gezegend mens.
Ik zou liever ook niet zoveel haat willen voelen. Maar ook wil ik niet dat er kattenstront op mijn ramen wordt gesmeerd, dat mijn dakgoot wordt volgescheten, dat hun bomen meters ver in mijn tuin overhangen, hun kutklimop alles overwoekert (en als ik die wil snoeien voor k****rwijf worden uitgemaakt), dat mijn waslijnen worden doorgeknipt, dat ik mishandeld geweest ben door dochter'lief' van de buren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kan er een boek over schrijven inmiddels...
Dus ja, ik vind dat ik mag haten. Ik had liever gewoon fijne buren gehad want intens haten dat is echt een heel vervelend gevoel. Dat wens ik niemand toe.
Maar ik lees echt normale dingen, anders wat jij nu tikt ... maar wat wel zelfde haatgevoelens oproept blijkbaar. Gewoon normale irritaties. Dat snap ik niet. Dan zit er een steekje los.
En nee dan heb ik dus niet over alle posten hier, de meeste herken ik dus wel.

zondag 20 mei 2018 om 22:47
OMG wat errug!Het-groepje schreef: ↑20-05-2018 13:47Whaaaaaah!
Ik had zo'n kennisje, wij een met de babies ergens lunchen.
Ik met kar en tas vol Babyspullen, zij met alleen kind in draagdoek en 1 wasbaar doekje in haar broekzak.
Hahaha zo lollig hoe ik belachelijk over ingepakt wegging, milieu, borstvoeding etc etc.
Tijdens deze speeches kreeg haar kind een megaspuitluier en zat zijzelf onder de stront en kind ook.
Eerst het zelf willen oplossen met haar ene doekje en een hele toiletruimte onder de stront smeren, want nee dat kon ze niet opruimen met die afschuwelijke billendoekjes en plastic luiers die ik aanbood.
Toiletjuffrouw werd ook nog geschoffeerd want die had te chemische schoonmaakmiddelen en ze wilde niet dat haar kind dat zou inademen (vrouw was gelukkig de verstandigste en ging stug verder met schoonmaken)
Uiteindelijk kon ze zich over haar enorme schuldgevoel naar de aarde en de toekomst van haar kind heenzetten en nam alles toch maar aan.
Zuinigjes moest ze zich wel even kwijt dat het door mij geleende shirt wel erg groot was voor haar *insert jubelverhaal over borstvoeding en afvallen* en dat het toch wel heel onhandig was voor mij dat ik met de toiletjuffrouw de ruimte weer schoonmaakte met vreselijke chemische rommel, omdat ik mijn flesje moest vullen en mijn eigen kind niet in haar stront wilde verschonen.
Daar had zij geen last van * insert jubelverhaal over weer borstvoeding en kind blootstellen aan bacteriën voor weerstand ipv inenten*
Ze stond erop om met het poep onder de nagels nog de lunch af te maken en ging uiteraard nog uitgebreid borstvoeding geven. Waarbij het hele terras haar borsten moest bekijken, ze liep ook nog even heen en weer, kind verloor soms de borst en dan stond ze dus met een blote tiet, en wilde het graag over de toestand van haar tepels hebben op luid volume.
Nooit meer mee afgesproken met die leipo.
Nu ik aan buurman. Nee, lelijke vieze dweil, ik heb je hond niet geprobeerd te vergiftigen met aardappelschillen. Sterker nog: de laatste keer dat ik aardappels heb geschild is minstens 15 jaar geleden. En dat ik jouw bloed wel kan drinken wil niet zeggen dat ik me op dat arme beest dat jij uren achtereen alleen thuis laat zitten af ga reageren. Maar ook als je wel thuis bent ben je vreselijk, met je blowende vriendjes en je irritante Kermit de Kikker-kutstem, je geouwehoer over 'hoeren', je walgelijke langgerekte boeren, je hardcore op volume 20 bij elke zonnestraal en je waanideeën. Ik wens je enorme jeuk aan je anus en twee korte armen. En een huisbrand (terwijl je hond uit logeren is.)

zondag 20 mei 2018 om 23:13
Het is een zwoele, haast zomerse avond, het is godverdomme bijna juni en jij loopt nog steeds met zo'n dode hond in je nek!? Vieze bonthoer!
Moet je nou nog steeds restanten doodgemarteld dier zo nodig aan je jas hebben!? Voor fucking mode! En thuis zeker lief je hondje knuffelen, je moest es weten wat je draagt, domme bitch!
Moet je nou nog steeds restanten doodgemarteld dier zo nodig aan je jas hebben!? Voor fucking mode! En thuis zeker lief je hondje knuffelen, je moest es weten wat je draagt, domme bitch!

She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Down on Jubilee Street
zondag 20 mei 2018 om 23:15
Ja, lekker he
even afreageren, lucht op.

Down on Jubilee Street
Down on Jubilee Street

zondag 20 mei 2018 om 23:27
ben jij mij tegen gekomenJavier schreef: ↑20-05-2018 23:13Het is een zwoele, haast zomerse avond, het is godverdomme bijna juni en jij loopt nog steeds met zo'n dode hond in je nek!? Vieze bonthoer!
![]()
![]()

(mijn bontjes draag ik enkel in winter lol)
zondag 20 mei 2018 om 23:41
Oeh pas maar op! In de winter dan.strikjemetstippels schreef: ↑20-05-2018 23:27ben jij mij tegen gekomen
(mijn bontjes draag ik enkel in winter lol)

Down on Jubilee Street
Down on Jubilee Street

zondag 20 mei 2018 om 23:47
Dood aan ......van de .......
Ik snap oprecht niet hoe jij kan doen wat je doet. Maar waarschijnlijk denk je dat je goed bezig bent hè?
Maar toch...je probeert ons dingen op de mouw te spelden die gewoon niet waar zijn, die wettelijk onjuist zijn en die de belangen van degenen van wie je JUIST de belangen moet behartigen schaden. Je spelt andere instanties en scholen dezelfde leugens op de mouw. En als wij dan, met de wet in de hand ons gelijk aantonen dan zijn we lastig en neem je wraak door ons meer beperkingen te geven.
Dus als je echt denkt dat je goed bezig bent dan doe je je werk dus niet goed.
En als je dit bewust doet dan ben je gewoon een vieze vuile sadistische heks.
Wat is het?
Ik fantaseer vaak over gruwelijke ongelukken waar jij het lijdend voorwerp van bent. Echt, ik zou er geen traan om laten, ik zou er bij staan te juichen.
Ik snap oprecht niet hoe jij kan doen wat je doet. Maar waarschijnlijk denk je dat je goed bezig bent hè?
Maar toch...je probeert ons dingen op de mouw te spelden die gewoon niet waar zijn, die wettelijk onjuist zijn en die de belangen van degenen van wie je JUIST de belangen moet behartigen schaden. Je spelt andere instanties en scholen dezelfde leugens op de mouw. En als wij dan, met de wet in de hand ons gelijk aantonen dan zijn we lastig en neem je wraak door ons meer beperkingen te geven.
Dus als je echt denkt dat je goed bezig bent dan doe je je werk dus niet goed.
En als je dit bewust doet dan ben je gewoon een vieze vuile sadistische heks.
Wat is het?
Ik fantaseer vaak over gruwelijke ongelukken waar jij het lijdend voorwerp van bent. Echt, ik zou er geen traan om laten, ik zou er bij staan te juichen.
zondag 20 mei 2018 om 23:57
Wat een ongelofelijke domme meelopers zijn jullie toch met z’n allen. Iedereen zegt maar “TOP” dit en “TOP” dat. Dat stomme stopwoordje komt al maanden m’n neus en oren uit! Denken jullie nou echt dat je “hip” bent door overal met “TOP” op te reageren?? Echt serieus hoor: wie dat woordje nu nog gebruikt is de meest zielige meelopende naprater die je maar kunt bedenken. Dus STOP met dat achterlijke stomme stopwoordje!!

maandag 21 mei 2018 om 00:40
Aan verschillende van mijn ex-collega's:
- ik heb snap best waarom je geen relatie vast kon houden. Je bent een zeurwijf met een snerpstem. Je bent niet bijzonder knap en het roken maakt het niet beter.
- wat heb ik me kapot aan je geërgerd als we avonddienst hadden en jij mee-at. Werkelijk niks lustte je. Alleen saté, maar dan mocht er geen knoflook inzitten. En dat eeuwige gezeik dat je alleen coca cola light zònder ijs dronk. Echt, kieskeurig gedrag is niet cute maar strontirritant.
- dat pittige korte rode kapsel staat je niet. En die lekker gekke bril ook niet.
En op je 60ste nog in minirok....er zijn maar weinig vrouwen die daar nog med wegkomen en jij bent er niet een van. En van roken krijg je rimpels, daar ben jij een schoolvoorbeeld van.
- oh zo zielig doen omdat je in de schuldsanering zat, maar ondertussen op de zak van je vriend teren. Hij betaalde alles voor je inclusief het onderhoud van je paard. En niet extra werken natuurlijk want 'dat moest je dan afstaan aan de schuldeisers '. Ja kut, had je die schulden maar niet moeten maken.
Oh ja, dat kind van je is niet schattig en leuk en ik walg van al die foto's met snottenbellen.
- waarom jij ooit aangenomen bent is mij een raadsel; na je meeloopdag hadden we de manager geadviseerd om het niet te doen, maar ze was eigenwijs. Als iemand slecht presteert ben jij het wel, we hadden er zoveel werk aan om jouw fouten recht te zetten.
Ik hoorde later dat de manager vriendinnen is met je vrouw, dat verhelderde een en ander.
- Wat een irritant mokkel ben jij. Met je divagedrag dat je voor de wintersport enkel merinowollen ondershirtjes wilde.
En wat heb ik veel diensten voor je opgevangen toen je vent niet thuis kon zijn voor de kinderen. En wat heb je me nadien genaaid. Je was een oerslechte leidinggevende en een kontkruiper bovendien. Ohja, je hebt een dikke kont. En je marlies dekkers badpak is ordinair.
- blij dat jij weer opgetyft bent naar rotterdam. Ik vond het niet gek dat je man bij je wegliep. Sneu dat je kind een chronische ziekte heeft en nog sneuer dat jij dat op tv ging uitbuiten. Walgelijk.
- ik heb snap best waarom je geen relatie vast kon houden. Je bent een zeurwijf met een snerpstem. Je bent niet bijzonder knap en het roken maakt het niet beter.
- wat heb ik me kapot aan je geërgerd als we avonddienst hadden en jij mee-at. Werkelijk niks lustte je. Alleen saté, maar dan mocht er geen knoflook inzitten. En dat eeuwige gezeik dat je alleen coca cola light zònder ijs dronk. Echt, kieskeurig gedrag is niet cute maar strontirritant.
- dat pittige korte rode kapsel staat je niet. En die lekker gekke bril ook niet.
En op je 60ste nog in minirok....er zijn maar weinig vrouwen die daar nog med wegkomen en jij bent er niet een van. En van roken krijg je rimpels, daar ben jij een schoolvoorbeeld van.
- oh zo zielig doen omdat je in de schuldsanering zat, maar ondertussen op de zak van je vriend teren. Hij betaalde alles voor je inclusief het onderhoud van je paard. En niet extra werken natuurlijk want 'dat moest je dan afstaan aan de schuldeisers '. Ja kut, had je die schulden maar niet moeten maken.
Oh ja, dat kind van je is niet schattig en leuk en ik walg van al die foto's met snottenbellen.
- waarom jij ooit aangenomen bent is mij een raadsel; na je meeloopdag hadden we de manager geadviseerd om het niet te doen, maar ze was eigenwijs. Als iemand slecht presteert ben jij het wel, we hadden er zoveel werk aan om jouw fouten recht te zetten.
Ik hoorde later dat de manager vriendinnen is met je vrouw, dat verhelderde een en ander.
- Wat een irritant mokkel ben jij. Met je divagedrag dat je voor de wintersport enkel merinowollen ondershirtjes wilde.
En wat heb ik veel diensten voor je opgevangen toen je vent niet thuis kon zijn voor de kinderen. En wat heb je me nadien genaaid. Je was een oerslechte leidinggevende en een kontkruiper bovendien. Ohja, je hebt een dikke kont. En je marlies dekkers badpak is ordinair.
- blij dat jij weer opgetyft bent naar rotterdam. Ik vond het niet gek dat je man bij je wegliep. Sneu dat je kind een chronische ziekte heeft en nog sneuer dat jij dat op tv ging uitbuiten. Walgelijk.