Betrapttt
zondag 20 mei 2018 om 19:24
Hoi mensen. Graag niet teveel comentaar ik leef ook niet onder een steen en weet dat roken slecht is. Maargoed ik rook er zo nu en dan 1 per dag. En ben niet verlsaafd. Mijn vriend heeft ongeveer 15 pakjes gestolen en bij mij thuis verstopt in mn kamer. Mijn vader heeft ze gevonden en ik moest ze allemaal aan mn ouderd geven natuurlijk. Maar 2,5 lagen op een ander plekje en die heb ik nog. Nu vraagt mn vriend net (die nog van niks weet) of ik sigaretten wil meenemen vanavond met een paar vrienden. Ik durf ze nu eig niet mee te smokkelen naar buiten uit angst van mn ouders. Maar hij mag het nog niet weten, dat zeggen mijn ouders ook en die weten van dat hij het stal. Maar hij mag het niet weten omdat hij anders van stres nog zn examens verkloot.
Zou ik nu sigaretten mee nemen vanavond zodat het niet raar overkomt, of gwn niet doen?
Zou ik nu sigaretten mee nemen vanavond zodat het niet raar overkomt, of gwn niet doen?

zondag 20 mei 2018 om 19:33
Huh? Roken, stelen, liegen.
Gewoon verder mee gaan joh. In de onderbroek stoppen en via de regenpijp naar beneden. Pak jouw vaders auto om naar hem toe te rijden.
Gewoon verder mee gaan joh. In de onderbroek stoppen en via de regenpijp naar beneden. Pak jouw vaders auto om naar hem toe te rijden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 20 mei 2018 om 19:45
Weet niet uit wat voor nest je komt en hoe je ouders hier in staan, maar als je mijn kind was zou je verdomd hard moeten werken om mijn vertrouwen terug te winnen en dat vriendje kon je gedag zeggen.
Als jouw ouders er hetzelfde over denken zou ik toch zeker de laatste pakjes overhandigen en alles opbiechten. Als ze er later achter komen dat je nog meer gelogen hebt ben je nog verder van huis.

zondag 20 mei 2018 om 20:03
Hoi dochter, hier je moeder, ik zal even tegen je vader zeggen dat hij je kamer op nieuw moet doorzoeken, groetjes je moeder.
ps je begrijpt wel dat ik je ook meteen bij het politiebureau aflever, de heler is net zo erg als de steler.
wordt vervolgd.
ps je begrijpt wel dat ik je ook meteen bij het politiebureau aflever, de heler is net zo erg als de steler.
wordt vervolgd.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 20:04
33.33% gewijzigd
zondag 20 mei 2018 om 20:04
+1Kwartel123 schreef: ↑20-05-2018 19:31Je kan beter die laatste pakjes ook aan je ouders geven.
Liegen tegen je ouders om een stelend vriendje in bescherming te nemen, lijkt me niet de juiste keuze.