Betrapttt

20-05-2018 19:24 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen. Graag niet teveel comentaar ik leef ook niet onder een steen en weet dat roken slecht is. Maargoed ik rook er zo nu en dan 1 per dag. En ben niet verlsaafd. Mijn vriend heeft ongeveer 15 pakjes gestolen en bij mij thuis verstopt in mn kamer. Mijn vader heeft ze gevonden en ik moest ze allemaal aan mn ouderd geven natuurlijk. Maar 2,5 lagen op een ander plekje en die heb ik nog. Nu vraagt mn vriend net (die nog van niks weet) of ik sigaretten wil meenemen vanavond met een paar vrienden. Ik durf ze nu eig niet mee te smokkelen naar buiten uit angst van mn ouders. Maar hij mag het nog niet weten, dat zeggen mijn ouders ook en die weten van dat hij het stal. Maar hij mag het niet weten omdat hij anders van stres nog zn examens verkloot.

Zou ik nu sigaretten mee nemen vanavond zodat het niet raar overkomt, of gwn niet doen?
Ik zou een andere vriend zoeken, eentje die niet steelt en jou de buit laat verstoppen.
Nah, effe denken hoor
Je kan beter die laatste pakjes ook aan je ouders geven.
Liegen tegen je ouders om een stelend vriendje in bescherming te nemen, lijkt me niet de juiste keuze.
Ik ben zelf ook verkeerd. Ik verkocht ze. We deden het samen ik ben geen haar beter.
Af en toe 1 sigaret is in kindertaal een pakje per dag dus die andere pakjes heb je nodig vanavond maar jouw vader heeft het door dus dat wordt huisarrest!
Je vriend heeft voor ruim €100,- gestolen en maakt jou medeplichtig.
Pareltje, nooit meer laten gaan die jongen.
Huh? Roken, stelen, liegen.

Gewoon verder mee gaan joh. In de onderbroek stoppen en via de regenpijp naar beneden. Pak jouw vaders auto om naar hem toe te rijden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Besju schreef:
20-05-2018 19:32
Ik ben zelf ook verkeerd. Ik verkocht ze. We deden het samen ik ben geen haar beter.
En dat maakt het liegen tegen je ouders beter?
Ze hebben je gezegd dat je alles aan hen moet geven. Doe dat dan ook.
Je bent al fout genoeg bezig.
Hoe heeft hij die gestolen dan? Lijkt me toch nagenoeg onmogelijk tegenwoordig. Met een beetje mazzel is hij door een camera gefilmd en wordt hij nog gepakt.
En dan is t jou schuld als hij zn examens verkloot? :facepalm:
Geef alsnog alles aan je ouders, maak het uit met dat foute vriendje. Je hebt nu nog geen strafblad. P
ik geef mn bek ook maar een douw
Waarom stelen jullie?
Besju schreef:
20-05-2018 19:32
Weet niet uit wat voor nest je komt en hoe je ouders hier in staan, maar als je mijn kind was zou je verdomd hard moeten werken om mijn vertrouwen terug te winnen en dat vriendje kon je gedag zeggen.

Als jouw ouders er hetzelfde over denken zou ik toch zeker de laatste pakjes overhandigen en alles opbiechten. Als ze er later achter komen dat je nog meer gelogen hebt ben je nog verder van huis.
Dit is niet echt typisch pubergedrag.. heb je een nare jeugd gehad of komt het door je vriendje?
opbiechten aan je ouders en met een "dief" zou ik het snel voor gezien houden. Nu zijn het sigaretten. Wat volgt?
Puberela.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Roken is slecht voor je.
Hoi dochter, hier je moeder, ik zal even tegen je vader zeggen dat hij je kamer op nieuw moet doorzoeken, groetjes je moeder.
ps je begrijpt wel dat ik je ook meteen bij het politiebureau aflever, de heler is net zo erg als de steler.
wordt vervolgd.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 20:04
33.33% gewijzigd
Kwartel123 schreef:
20-05-2018 19:31
Je kan beter die laatste pakjes ook aan je ouders geven.
Liegen tegen je ouders om een stelend vriendje in bescherming te nemen, lijkt me niet de juiste keuze.
+1
Je kan beter een nieuwe slof stelen om aan hem te geven.
Enn schreef:
20-05-2018 19:33
Huh? Roken, stelen, liegen.

Gewoon verder mee gaan joh. In de onderbroek stoppen en via de regenpijp naar beneden. Pak jouw vaders auto om naar hem toe te rijden.
Goed advies. Had ik niet aan gedacht.
Hoe gaat het met je schoonmoeder ondertussen?
Wat heeft je vader met die sigaretten gedaan?
Inleveren :whip:
Vooral je pil blijven slikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven