Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 21 mei 2018 om 16:12
Mijne zijn niet zo

Geen bijzonderheden

maandag 21 mei 2018 om 16:15
Ik heb in mijn vriendengroep 3 mensen die docent zijn.
Horrorverhalen over ouders.
Vroeger: heb je straf gehad?
Ja
Je moeder: dan krijg je er van mij nog wat bij.
Geen discussie mogelijk.
Dat kunnen de wondertjes van tegenwoordig allemaal niet aan.
Geen bijzonderheden
maandag 21 mei 2018 om 16:16
Klopt.fashionvictim schreef: ↑21-05-2018 12:28Ik ben hier al bijna 20 jaar (!!!!) maar ik ben nog nooit zo massaal kutwijverig benaderd als in de laatste maanden. Ik ben in die 20 jaar niet echt veranderd, if anything ben ik veel genuanceerder en milder en overall ouwemutseriger geworden maar voor mij is dit forum inmiddels veel vaker een onveilige shitplek waar ik gecyberbullied word dan leuk tijdverdrijf.
g.
En naar mijn idee is er een directe link met mensen die het niet zo hebben op vluchtelingen en zo, zeg maar.
Zal wel weer aan alle kanten geroepen worden dat het niet waar is, maar sinds het racisme hier hoogtij viert ben jij zo enorm de sjaak steeds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 21 mei 2018 om 16:17
maandag 21 mei 2018 om 16:17
Oh halloblijfgewoonbianca schreef: ↑21-05-2018 16:16Klopt.
En naar mijn idee is er een directe link met mensen die het niet zo hebben op vluchtelingen en zo, zeg maar.
Zal wel weer aan alle kanten geroepen worden dat het niet waar is, maar sinds het racisme hier hoogtij viert ben jij zo enorm de sjaak steeds.

Geen bijzonderheden

maandag 21 mei 2018 om 16:18
O, ik zei altijd van dan zal je het er wel naar gemaakt hebben. Daar ga ik niet tussen in zitten.
maandag 21 mei 2018 om 16:20
Klopt denk ik wel. En dat is wel ‘begonnen’ toen de Libelle club hier kwam. Rond 2010blijfgewoonbianca schreef: ↑21-05-2018 16:16Klopt.
Al mag ik dat denk ik niet zeggen van Missie
maandag 21 mei 2018 om 16:22
Precies. Vroeger was wel alles beter op dit forum. Dacht al dat ik dement werd.
Geen bijzonderheden
maandag 21 mei 2018 om 16:25
Oh?
Geen bijzonderheden

maandag 21 mei 2018 om 16:29
Ik ben in 2001 begonnen en kwam amper op maatschappij, maar er waren toen wel een aantal forummers groot fan van Pim Fortuin en Janmaat meen ik me te herinneren. Marokkanen hadden het altijd gedaan. Daar gingen FV en jij en Xaloy en Compli enzo toen altijd fel tegenin.