Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 21 mei 2018 om 22:13
Labalade schreef: ↑21-05-2018 21:51......Ook de oude garde aan de toog. Tot de afgelopen tien bladzijden.. ik heb ineens het gevoel dat er vanaf de toog bezien, heel veel ongenode gasten aanwezig zijn die de kroeg eigenlijk alleen maar naar de galemiezen helpen en weinig leuks toevoegen. En dat maakt dat ik ineens toch minder lekker in deze kroeg zit...![]()
Ik zat ook 17 jaar aan de toog. Nu weer lekker aan een tafeltje

maandag 21 mei 2018 om 22:15
Geloof niet dat ik ooit mezelf aan de toog, tafel of op het plein heb zien zitten. Ik ben er gewoon en als ik met iemand praat, ligt het dus aan de plek waar diegene zich bedacht heeft waar ik blijkbaar sta of zit. Of we praten in het niets, ook goed. Nu zit ik dus effe aan jouw tafeltje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 21 mei 2018 om 22:22
Ok nou... dan sta ik nu naast je.
Haha moet er in het echt niet aan denken! No way dat ik dat irl zou doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 21 mei 2018 om 22:46
patatjedubbelmayo schreef: ↑21-05-2018 22:02Labalade ik hoop dat ik ook mijn plekje vindt maar ik vond t nog een kille bedoening her en der.

Vreten en zuipen kan natuurlijk altijd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 21 mei 2018 om 22:54
Kom maar ff hier een marshmallow halen. Heb er ook twee voor Solo, kan je die meteen even brengen. En je hebt vanaf hier ook heel leuk zicht op het biljartpatatjedubbelmayo schreef: ↑21-05-2018 22:02Labalade ik hoop dat ik ook mijn plekje vindt maar ik vond t nog een kille bedoening her en der.

anoniem_364573 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 08:56
3.88% gewijzigd

maandag 21 mei 2018 om 23:06
maandag 21 mei 2018 om 23:08
Ingewikkelde post Enn.Enn schreef: ↑21-05-2018 22:15Geloof niet dat ik ooit mezelf aan de toog, tafel of op het plein heb zien zitten. Ik ben er gewoon en als ik met iemand praat, ligt het dus aan de plek waar diegene zich bedacht heeft waar ik blijkbaar sta of zit. Of we praten in het niets, ook goed. Nu zit ik dus effe aan jouw tafeltje.
Maar als ie me een geroosterde marshmallow oplevert ben ik het geheel met je eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 mei 2018 om 08:56
Fijn die laatste twee bladzijden
Wat een gezeur die pagina's ervoor. Alsnog alleen zij met z'n vieren nog over zijn. Ze vergeten veel, die ouwetjes
Ik las al mee in 2001. Schreef een paar jaar later. De beste jaren van dit forum waren 2012-2015. Toen was het continu actief, altijd wat te doen. Nu is het rustiger. En dat heeft alles te maken met het beleid. Niet met de forummers.
Nja, ik zal jullie troep opruimen en ff een ontbijtje in elkaar flanzen. Koffie iemand?

Wat een gezeur die pagina's ervoor. Alsnog alleen zij met z'n vieren nog over zijn. Ze vergeten veel, die ouwetjes

Ik las al mee in 2001. Schreef een paar jaar later. De beste jaren van dit forum waren 2012-2015. Toen was het continu actief, altijd wat te doen. Nu is het rustiger. En dat heeft alles te maken met het beleid. Niet met de forummers.
Nja, ik zal jullie troep opruimen en ff een ontbijtje in elkaar flanzen. Koffie iemand?

dinsdag 22 mei 2018 om 09:33
Doe mij maar een espresso!
Het is niet rustiger nu dan in 2012, marana.
Ik vind het een mooi platform dit forum, ik denk dat er genoeg mensen zijn die veel plezier uit het forum halen, dingen veranderen, daar waar ik voorheen veel meeschreef op bepaalde topics doe ik dat nu niet meer, omdat mijn eigen behoeftes daarin verandert zijn. Viva zit wel zo in mijn systeem, dat ik hier elke dag even een rondje maak, net als mail of Whatsapp, etc. lezen, ik vind het een heerlijk tijdverdrijf.
Het is niet rustiger nu dan in 2012, marana.
Ik vind het een mooi platform dit forum, ik denk dat er genoeg mensen zijn die veel plezier uit het forum halen, dingen veranderen, daar waar ik voorheen veel meeschreef op bepaalde topics doe ik dat nu niet meer, omdat mijn eigen behoeftes daarin verandert zijn. Viva zit wel zo in mijn systeem, dat ik hier elke dag even een rondje maak, net als mail of Whatsapp, etc. lezen, ik vind het een heerlijk tijdverdrijf.
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 15:15
24.84% gewijzigd
dinsdag 22 mei 2018 om 09:35
Lekker! De koffie die ik vanmorgen heb gezet is ondertussen wel koud.Marana-- schreef: ↑22-05-2018 08:56Fijn die laatste twee bladzijden![]()
Wat een gezeur die pagina's ervoor. Alsnog alleen zij met z'n vieren nog over zijn. Ze vergeten veel, die ouwetjes![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 22 mei 2018 om 09:39
Wij zijn te jong (forumgewijs) om het te begrijpen begreep ik gisteren.Marana-- schreef: ↑22-05-2018 08:56Fijn die laatste twee bladzijden![]()
Wat een gezeur die pagina's ervoor. Alsnog alleen zij met z'n vieren nog over zijn. Ze vergeten veel, die ouwetjes![]()
Alleen degenen die voor 2000 hier al schreven begrijpen het.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 mei 2018 om 09:58

dinsdag 22 mei 2018 om 12:40
Ik stuur je een pb.
dinsdag 22 mei 2018 om 14:00
Iedere leeftijd heeft pestkoppen.schattigmeisje schreef: ↑22-05-2018 09:58We zijn niet hoogbejaard. Gelukkig maar, want bejaarden kunnen pestkoppen zijn
Mijn schrijfbehoefte golft op en neer. Ik schrijf nu juist meer, om het een beetje leuk te houden. Toen ik net kwam las ik vooral mee, er was toch wel genoeg te lezenEn allebei heeft het zijn leuke dingen.
LOEP ME MAAR aub.