Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:36
Hey, en wat kan ik daar aan doen?
Maar verder

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:43
Ja ja natuurlijk. Je bent een genegeerde newbie maar al wel lang genoeg hier om na langdurig gedegen onderzoek een trend te hebben ontdekt ..
Die je nu in één klap hebt ontkracht door niet genegeerd te worden. Fijn, zijn we daar ook weer klaar mee.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:44
Goed opgelost!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 22 mei 2018 om 19:47
dinsdag 22 mei 2018 om 19:52
Niet te hard lachen, ouwetje ; dan pis je weer in je broek.
Waarom vinden mensen het zo vervelend dat sommige oudgedienden het hier vroeger leuker vonden? Schijnt heel irritant te zijn, maar ik snap niet zo goed waarom.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:58

dinsdag 22 mei 2018 om 19:58
blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 19:52Niet te hard lachen, ouwetje ; dan pis je weer in je broek.
Waarom vinden mensen het zo vervelend dat sommige oudgedienden het hier vroeger leuker vonden? Schijnt heel irritant te zijn, maar ik snap niet zo goed waarom.
Het klinkt zo ontevreden en bejaard. Tegelijkertijd klinkt het alsof de huidige forummers tekort schieten/niet (meer) leuk zijn. Het forum bestaat tenslotte uit de mensen die er op forummen.
Draai het maar eens om; als je zegt : ik vond het vroeger al een leuk forum, maar nu is het alleen al geweldig door de mensen die er nu op zitten. Dan klinkt dat toch als een soort compliment naar iedereen die hier actief is.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 19:59
0.69% gewijzigd

dinsdag 22 mei 2018 om 20:00
Limburg willen we niet hebben, dus lekker vol laten stromen.Labalade schreef: ↑22-05-2018 19:58Zullen we nu gewoon weer over wat anders doorgaan? Gister hebben oldies en newbies gezellig samen FuN gemaakt en nu is het wel weer klaar toch?
Laten we het hebben over Limburg. Want dat is bijna overstroomd zag ik net. Wie woont er in Limburg? Hebben jullie hulp nodig, bootjes, trekdrop?

dinsdag 22 mei 2018 om 20:01
blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 19:52Niet te hard lachen, ouwetje ; dan pis je weer in je broek.
Omdat je dan zegt dat iedereen die in 2001 of later op het forum kwam niet leuk en gezellig kan forummen.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:04
En bejaard is irritant ?shifty schreef: ↑22-05-2018 19:58Het klinkt zo ontevreden en bejaard. Tegelijkertijd klinkt het alsof de huidige forummers tekort schieten/niet (meer) leuk zijn. Het forum bestaat tenslotte uit de mensen die er op forummen.
Draai het maar eens om; als je zegt : ik vond het vroeger al een leuk forum, maar nu is het alleen al geweldig door de mensen die er nu op zitten. Dan klinkt dat toch als een soort compliment naar iedereen die hier actief is.
Het zegt mi niets / niet zo heel veel over de huidige forummers, hoor : forummers komen en gaan en sommigen blijven, zo is het altijd gegaan. Alleen de dingen die toen konden kunnen met dit beleid niet meer. Kan iemand nog steeds enorme humor hebben : met dit beleid kan je dat zomaar een ( perma) op leveren. Kun je nog zo adrem zijn : ban. Kun je nog zo eerlijk zijn : ban.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:06
Ga jij het fijn op Actueel over Limburg hebben dan.Labalade schreef: ↑22-05-2018 19:58Zullen we nu gewoon weer over wat anders doorgaan? Gister hebben oldies en newbies gezellig samen FuN gemaakt en nu is het wel weer klaar toch?
Laten we het hebben over Limburg. Want dat is bijna overstroomd zag ik net. Wie woont er in Limburg? Hebben jullie hulp nodig, bootjes, trekdrop?