Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:18
Daar heb ik nog steeds nachtmerries van.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:15Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Ahhhhh, vraag eens " BGB , " tiet-met-maden" ? Wil je die eens plakken, alsjeblieft ? "

dinsdag 22 mei 2018 om 20:18
Jullie schrijven 'yas, bgb, fv, lv, het is al 15 jaar niet zo leuk meer als toen he, dat snappen de mensen die na 2000 zijn gekomen niet', en daaroverheen schrijft yas nog eens expliciet dat ze de millenials onbegrijpelijk vindt (en impliciet dat ze ze dom vindt).
Dat komt toch op hetzelfde neer als zeggen dat iedereen die na 2001 op het forum kwam niet leuk kan forummen net als toen?
Kom op zeg BGB, ik heb je hoger zitten dan je je nu voordoet: ook jij begrijpt dat je door te zeggen dat het alleen vroeger leuk was tegen alle mensen van later aanschopt

dinsdag 22 mei 2018 om 20:20
Ik zou beter moeten weten... En toch intrigeert het mij!!! Denk niet dat ik er erg vrolijk van word, gezien de reactie van OB...blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:15Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Ahhhhh, vraag eens " BGB , " tiet-met-maden" ? Wil je die eens plakken, alsjeblieft ? "

En zelfs al vindt iemand dat, dat de nieuwe lichting minder humor heeft, sneller op haar teentjes getrapt is, minder goed spelt, .... Wat dan nog ? Uitzonderingen bevestigen altijd de regel en zo. En het is ook maar een mening, he. Een persoonlijke voorkeur van iemand die je niet kent, waarschijnlijk ook nooit gaat kennen. Who cares ?shifty schreef: ↑22-05-2018 20:13'vroeger was alles beter' en 'die jeugd van tegenwoordig' vind ik inderdaad irritant vastgeroest bejaardengedrag.
Daar veeg ik dan weer mijn hollie mee af. Ik ga het er ook niet minder om vinden en het er ook niet minder van zeggen.
Ik ben het wel volledig met je eens dat het huidige forumbeleid een dooddoener is voor leuk forummen. Dan ben je aan het motiveren wat je als beperkingen ziet van het huidige forum ten opzichte van het vroegere beleid. Als je alleen vrij algemeen stelt dat het vroeger zo veel leuker was hier dan veeg je alle aspecten over één kam, inclusief de forummers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:15Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Na de bedwants nu ook nog deze vanavond?
Opbokken krijg alleen van die titel de kriebels en ik hád ze dus al.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:21
Ana_Isabel2 schreef: ↑22-05-2018 20:20Ik zou beter moeten weten... En toch intrigeert het mij!!! Denk niet dat ik er erg vrolijk van word, gezien de reactie van OB...
Ik heb nog wel een piemelpiraat.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:21
Ksssst. Niet geïntrigeerd raken, niet doen!Ana_Isabel2 schreef: ↑22-05-2018 20:20Ik zou beter moeten weten... En toch intrigeert het mij!!! Denk niet dat ik er erg vrolijk van word, gezien de reactie van OB...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:22
Prima dat zij dat zo ziet, maar dan kan ze toch ook begrijpen dat anderen dat niet leuk vinden? Dat was de vraag die ik probeerde te beantwoorden, waarom mensen het vervelend vinden dat er wordt gezegd dat vroeger alles beter was.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:23
Klets toch niet zo.Marana-- schreef: ↑22-05-2018 20:18Jullie schrijven 'yas, bgb, fv, lv, het is al 15 jaar niet zo leuk meer als toen he, dat snappen de mensen die na 2000 zijn gekomen niet', en daaroverheen schrijft yas nog eens expliciet dat ze de millenials onbegrijpelijk vindt (en impliciet dat ze ze dom vindt).
Dat komt toch op hetzelfde neer als zeggen dat iedereen die na 2001 op het forum kwam niet leuk kan forummen net als toen?
Kom op zeg BGB, ik heb je hoger zitten dan je je nu voordoet: ook jij begrijpt dat je door te zeggen dat het alleen vroeger leuk was tegen alle mensen van later aanschopt
Het is nu veel MINDER leuk. Oké: IK vind het nu veel minder leuk. En volgens mij zei ik gisteravond nog expliciet: dat ligt niet aan dit forum maar aan mij want ik ontgroei de boel. Net zoiets als dat ik nu niet meer op elke zaterdagavond in een kroeg kom die alleen door jonge mensen wordt gefrequenteerd.
Geen bijzonderheden
dinsdag 22 mei 2018 om 20:23
Tiet met maden? Wat is dat nu weer?blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:15Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Vriendelijk.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:24
Echt dit.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:20En zelfs al vindt iemand dat, dat de nieuwe lichting minder humor heeft, sneller op haar teentjes getrapt is, minder goed spelt, .... Wat dan nog ? Uitzonderingen bevestigen altijd de regel en zo. En het is ook maar een mening, he. Een persoonlijke voorkeur van iemand die je niet kent, waarschijnlijk ook nooit gaat kennen. Who cares ?
Ik denk dat mensen het te persoonlijk opvatten.
Zoveel verschil in mensen hier. Ik vind ook niet iedereen even leuk en dat varieert van oudje naar nieuweling.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:25
Wil ik dat weten? Nee he?
Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 20:25