Woning fraude

22-05-2018 17:09 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:02
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
97.97% gewijzigd
ouwewijsneus schreef:
22-05-2018 17:59
Zeker op Aruba?
verbaasd mij niets
Daar hebben geen sociale huurwoning en woningbouwverenigingen :facepalm:
Ibelize schreef:
22-05-2018 21:22
Het is niet helemaal netjes nee. Want jij staat na 30 jaar helemaal bovenaan de lijst terwijl je maar misschien een paar maanden echt actief op zoek bent. Iemand die al een paar jaar actief is en wekelijks actief aan het zoeken is naar een woning kan er 1 niet krijgen.

Ik ben niet vijandig naar jou?? Ik vond het frappant dat je dusdanig ver wilde gaan met het klikken terwijl je zelf niet helemaal netjes handelde.
Tegewoordig moet je voor een inschrijving betalen juist omdat het blijk dat er heel veel mensen ingeschreven staan die helemaal geen actieve woningzoekende zijn.
Wat een onzin, dat eerste stuk.
Iedereen kan zich vanaf zijn of haar 18e inschrijven. Dat iemand dat niet doet, maakt het voor die persoon niet oneerlijk omdat een ander dat wel doet. Dat is toch juist het hele eieren eten? Dat je inschrijfjaren opbouwt om aan een woning te komen?

Wij komen niet in aanmerking voor sociale huur maar ik sta alweer jaren ingeschreven bij een paar verenigingen. Je weet nooit wat de toekomst brengt namelijk.

En er zijn genoeg verenigingen waar je niet hoeft te betalen voor je inschrijving.
Diegene is tegen de lamp gelopen. Ontslagen en wordt voor de rechter gesleept. De rest is nog onbekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven